چاپ کد خبر: 93259
7 شهریور 1401

ضرب و شتم همسر و دختر شهید توسط دو زن بدحجاب در شیراز

فرماندار شهرستان شیراز گفت: همسر و دختر شهید منصور خادم صادق در پی اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در یک بازار شیراز مورد ضرب و شتم دو بانوی بدحجاب قرار گرفتند که با حکم قضایی، شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار است.

به گزارش اول فارس ، لطف الله شیبانی دوشنبه با اعلام این خبر به ایرنا گفت: یکشنبه ششم شهریورماه ۱۴۰۱ همسر و دختر شهید منصور خادم صادق در یک بازار شیراز به دو خانم که حجاب از سر برداشته بودند بصورت لسانی، فریضه امر به معروف و نهی از منکر را بجا آوردند.
فرماندار شیراز ادامه داد: این دو خانم بدحجاب در واکنش به این تذکر لسانی، اقدام به فحاشی کرده و به تحریک برخی افراد حاضر در محل، به ضرب و شتم خانواده شهید بزرگوار اقدام کردند.
وی تاکید کرد: از غروب روز یکشنبه ششم شهریورماه، فرمانداری شیراز به مساله ورود پیدا کرده و با همکاری دادستان شیراز در حال پیگیری موضوع هستیم.
شیبانی عنوان کرد: دوربین های مستقر در محل در حال کنترل توسط ماموران انتظامی است تا افراد ضارب شناسایی و به دستگاه قضایی معرفی شوند.
وی اظهار داشت: دستور قضایی برای شناسایی و بازداشت دو زن ضارب و هتاک صادر شده است.
فرماندار شیراز در ادامه در تکمیل توضیحات گفت: بنابر اظهارات شاهدان عینی، دختر شهید منصور خادم صادق به دو زن که روسری شان از سر افتاده بوده تذکر لسانی داده که حجاب داشته باشند که به ظاهر این دو زن به تحریک بعضی افراد حاضر در محیط اقدام به فحاشی و و ضرب و شتم خانواده شهید کرده‌اند.
وی گفت: جراحت خاصی در اثر این رخداد برای دختر و همسر شهید بزرگوار به وجود نیامده، ولی درگیری ،فحاشی و ضرب و شتم از سوی دو زن بدحجاب انجام شده است.

بر اساس این گزارش این حادثه در یکی از پاساژهای منطقه سینما سعدی شیراز روی داده است.

گوشه‌ای از فیلم ضرب و شتم از دوربین مداربسته یکی از مغازه‌ها در زیر قابل مشاهده است.

طاهره گلستانی‌زاده  همسر شهید شهید منصور خادم صادق در گفتگو با فارس ماجرا را اینگونه توضیح داد: روز گذشته ششم شهریورماه با دخترم برای خرید وارد یکی از پاساژهای سینماسعدی شدیم.

وی افزود: در حال دیدن مغازه‌ها بودیم که دیدیم دو خانم بدحجاب نزدیک‌مان در حال خرید هستند، به یکی از انها که شال از روی سرش افتاده بود گفتم ” خانم شال‌تان را بپوشید” و همین یک جمله سبب شد تا رکیک‌ترین الفاظ را به من و دخترم بگویند و به ما فحاشی کنند.

همسر شهید خادم‌صادق افزود: دخترم که بسیار ناراحت شده بود، خطاب به آنها گفت” این کار شما هنجارشکنی است” و همین یک جمله کافی بود تا مشت و لگد بر سرمان هوار شود.

گلستانی‌زاده اظهار داشت: متاسفانه بوتیک‌داران و افراد عبوری هم روز گذشته فقط شاهد ماجرا بودند و هیچ‌یک واکنشی نشان ندادند و این دو بانوی جوان چادر و حجاب را از سر دخترم برداشتند تا در نهایت با وساطت یک مرد مسن ماجرا تمام شد‌.

وی گفت: پس از این اتفاق، برادرم موضوع را پیگیری کرد و به نیروی انتظامی اطلاع داد و خوشبختانه همه وارد عمل شدند و دوربین‌های مدار بسته را مورد بررسی قرار داده و در پی شناسایی آنها هستند.

گروه واتساپ اول فارس

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آزاده سه شنبه , ۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۷:۵۴

اون دوتا زنو باید تو ملا عام مجازاتشون کنن تا حساب کار دستشون بیاد

سوری سه شنبه , ۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۶:۵۸

باید به اشدّمجازات بشن توی همون پاساژ به کوری چشم اون مردم بی.. تماشاگر ی که از .. ها هستن، باید اسم اون خیابان وپاساژ به نام شهید منصور خادم تغییر کنه

ناشناس سه شنبه , ۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۳:۴۱

تو مملکت اسلامی حجاب از سر دختر شهید برداشتن . باید مجازات سنگینی براشون در نظر بگیرن . خاک بر سر ما اگر ساده از کنار این موضوع رد بشیم

بنده خدا سه شنبه , ۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱:۵۷

اللهم عجل لولیک الفرج

ناشناس سه شنبه , ۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱:۳۸

خواهش میکنم ی فکری به حال این خانم های که ناخن دراز کاشتن با رنگ های جلف و افتخار هم میکنم به گراز شدنشون بکنین.اونروز تو خیابون نزدیک بود گراز خانوم چشم بچه ی دوستم را دربیاره چون دستشو تکون م میداد و عشوه میریخت

عسل سه شنبه , ۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱:۳۶

من بشخصه با حجاب افراطی مخالفم چون حجاب افراطی خودش عامل جلب توجه میشه..حجاب باید در حد معمول باشه.و کسی اجازه نداره به زن با حیا بی احترامی کنه امیدوارم با آرایش های شدید و بی احجابی شدید برخورد بشه.

ناشناس سه شنبه , ۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱:۳۲

ی فکری هم برای آرایش های دایمی جلف بشه مثل لب های شتری…والا بچه های نوجوان ما هم دارن یاد میگیرن.مهمتر از هر چیز خواهش میکنم با این کاشت ناخن های دراز برخورد بشه که عامل انتشار انگل و عفونت و بیماری در جامعه هست

ناشناس سه شنبه , ۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱:۳۰

خواهش میکنم ی فکری به حال این خانم های که ناخن دراز کاشتن با رنگ های جلف و افتخار هم میکنم به گراز شدنشون بکنین.اونروز تو خیابون نزدیک بود گراز خانوم چشم بچه ی دوستم را دربیاره چون دستشو تموم میداد و عشوه میریخت

زن ایرانی مسلمان سه شنبه , ۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱:۲۲

اینها شورش و دراوردند با بد ججابی بعد میرن
تو دنیا جار میزنن شوهرم به من خیانت کرددر حالی که خودشون با این کارشون مردهای خیابون و با بیحجابی به سمت خیانت میکشانن اف بر شماها ته ابروس اسلام و بردین نه تنها مسلمان نیستین بلکه ایرانی نیستین ایرانیهای اریایی هم باکلاس بودند و حجاب متعارف داشتند
تمدن قدیم داشتن حجاب بوده و نداشتن حجاب فقرو بیکلاسی بوده برید چند تا کتاب بخونین متوجه میشین زنی که حجاب حالیش نیست یک ظالم حق الناسه
و خدا از حق الناس نمیگذره
اتفاقا جواب معکوس میگیرن نه ازدواجشون له درد میخوره
نه بعد ازدواج طعم خوشبختی رو میچشن
چون مدام دنبال دک و پوزن
و سخن دیگرن بر ان دوبانوی جسور و فداکار
مطمعن باشین روح پاک شهید از شما حمایت خواهد کرد و ما هم باشما هستیم لعنت خدا بر هنجار شکننان مفت خور بیحجاب

زارعی سه شنبه , ۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱:۱۸

واقعا باید گریه کرد و فریاد از دل برآورد برای خودمان که کوفی مسلک شدیم و به راحتی تمام ارزش های انسانی خودمون رو زیر سوال می‌بریم و باید گریه کرد برای مغز هایی که فکر کردن را از یاد برده اند و لحظه ای اندیشه نمی‌کنند که این حجاب حافظ شخصیت و ارزش های من است و چرا من در مقابل این هدیه ارزشمند اسلام اینگونه مقاومت میکنم؟

ناشناس سه شنبه , ۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱:۱۷

واقعا باید گریه کرد و فریاد از دل برآورد برای خودمان که کوفی مسلک شدیم و به راحتی تمام ارزش های انسانی خودمون رو زیر سوال می‌بریم و باید گریه کرد برای مغز هایی که فکر کردن را از یاد برده اند و لحظه ای اندیشه نمی‌کنند که این حجاب حافظ شخصیت و ارزش های من است و چرا من در مقابل این هدیه ارزشمند اسلام اینگونه مقاومت میکنم؟

همایون دوشنبه , ۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵

ازین آزادی بیشتر میخوان!؟
صاحاب مملکت شدن اونوقت اعتراضم میکنن!
تاریخ اسلام ضربه هاشو از ساکتین خوردن. عاشورا نمونه بارزش
اما همین دوستداران متاسفانه بی تفاوت و بی غیرت شدن .
غیرت به ریش و ادعای مومنی نیس یه جو مردانگی میخواد

Zahra دوشنبه , ۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۶

آره باید همسر و دختر این شهید کتک بخورند
چون من و شماها خفه خون گرفتیم در مقابل این همه بی حجابی و فساد
اگه هر کسی هر جایی که میره به وظیفه اش عمل کنه و تذکر بده این قدر وقیحانه جرآت حضور و فحاشی و ضرب و شتم پیدا نمی کنند
ما کم رنگ شدیم که اون ها اینقدر رنگ و جرات گرفتند
اُف بر مااااا

سعید بلوچ دوشنبه , ۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۴

متاسفانه وقتی تو ی شهری میری اینقدر بد حجاب هست ک نگو یعنی ی آدم چقدر می‌تونه کم شعور احمق و شیطان صفت باشه

میلاد دوشنبه , ۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۲

خانواده شهدا و جانبازان برا ما ارزش دارند ولی بهتر هست هر کسی در حیطه کاری خودش صحبت و اظهار نطر کنه.تا مشکلی برا هیچ کس پیش نیاد.والا این روزا اکثر خانوما بی حجابن .من انقد برام عادی شده که اصلا نگاشون نمیکنم.

زارعی دوشنبه , ۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۱

اگر چند تا از این زنان هتاک و بی‌حجاب و هنجار شکن در ملأ عام مجازات بشن روبروی همان پاساژ مجبور بشن از این خانواده محترم شهید مقابل مردم عذر خواهی کنند و بگن غلط کردن و بعد حکم زندانیان در ملأ عام خوانده بشه برای بقیه هنجارشکنان و اراذل و اوباشی که با بی‌حجابی باعث اذیت مردم میشن درس عبرتی میشه…. باید اشد مجازات با بی حیا ها بشه…

ناشناس دوشنبه , ۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۴

مگه خانواده شهید اتیکت داشتن که اون دخترا بدونن که خانواده شهید هستن و به آنها توهین نکنن؟!
احترام خانواده شهدا واجبه ولی وقتی در جامعه هستن همانند افراد عادی با آنها رفتار میشه، مگر اینکه مردم آنها رو بشناسن.

زلیخا دوشنبه , ۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۲

خداهمه روبه راه راست هدایت کنه

Alex دوشنبه , ۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۱

کندن روسری و چادر از سر این خانم انسانی. و … نیست

محمدرضا دوشنبه , ۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰

اگه من اونجا بودم مثال خیار رنده شدشون‌می کردن… که سو قصد کردن

عبدالرضا زارعی دوشنبه , ۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۶

با سلام خواهشمندیم لطفا این بی حرمتی را به مادر و خواهر ما را زودتر پیگیری کنید هنوز هم در شجاعت را باید از خانواده شهید آموخت ??

زارع دوشنبه , ۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴

واقعا زنان بی حجاب اینقدر گستاخ و وقیح هستن که آدم نمیتونه بهشون تذکر بده چون وحشیانه برخورد می‌کنند. نیروی انتظامی باید با این زنان بی حیا به شدت برخورد کنه .

ناشناس دوشنبه , ۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱

زنان بدحجاب یا بی حجاب براحتی در سطح جامعه تردد میکنند و هیچ کسی هم جرات تذکر به آنها را ندارد متاسفانه و خیلی هم طلبکار هستن

محمود دوشنبه , ۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۰

با این کار اون دو خانم مزدور دست نشانده غرب ، نام و شهره و آوازه شهید خادم بیشتر شد و معلوم شد ک کینه غرب و نوچه هاش داره خفه شون میکنه ، جمهوری اسلامی که ساکت نمی نشینه.

سولماز دوشنبه , ۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹

اگر چند تا از این زنان هتاک و بی‌حجاب و هنجار شکن در ملأ عام مجازات بشن روبروی همان پاساژ مجبور بشن از این خانواده محترم شهید مقابل مردم عذر خواهی کنند و بگن غلط کردن و بعد حکم زندانیان در ملأ عام خوانده بشه برای بقیه هنجارشکنان و اراذل و اوباشی که با بی‌حجابی باعث اذیت مردم میشن درس عبرتی میشه

پرستو دوشنبه , ۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰

وقتی میگن چرا گشت ارشاد میگذارین یا اعتراض میکند چرا نیروی زحمتکش انتظامی با بدحجاب‌ها بد برخورد می‌کنه نازک‌تر ازگل چرا بهشون میگن خوب نتیجه میشه این که با خانواده شهدا که تاج سر همه ملت هستند اینجور رفتار بشه خدا از این بیحجابها و بد حجابها نگذرد باید با قوت با این… برخورد بشه بساطشون باید جمع بشه همه مملکت را به گند کشیدن

ناشناس دوشنبه , ۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰

وقتی میگن چرا گشت ارشاد میگذارین یا اعتراض میکند چرا نیروی زحمتکش انتظامی با بدحجاب‌ها بد برخورد می‌کنه نازک‌تر ازگل چرا بهشون میگن خوب نتیجه میشه این که با خانواده شهدا که تاج سر همه ملت هستند اینجور رفتار بشه خدا از این بیحجابها و بد حجابها نگذرد باید با قوت با این آشغالها برخورد بشه بساطشون باید جمع بشه همه مملکت را به گند کشیدن

امین دوشنبه , ۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۶

اینها رو باید بندازن جلوی .. هار و گرسنه تا …کنن. و درس عبرتی بشه برای سایرین که به خانواده شهید بی حرمتی نکن

تاکستان دوشنبه , ۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۶

والا تو شهر ما خانواده شهیدا جدا از دیگران اونقدر احترام میذران

مینا نیازی دوشنبه , ۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۴

افسوس به حال جامعه‌ای که بی‌حرمتی به همسر و دختر شهید بی‌جواب گذاشته شود.
و واقعا جای تاسف داره برای مردان بی‌غیرتی که اون روز تو پاساژ بودند و اجازه دادن شخصیت این خانواده شهید خورد بشه.
خجالت نکشیدند از این همه بی‌غیرتی…

ناشناس دوشنبه , ۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۸

باید با بی حجابان وبی حجابی برخورد شدید بشه
بسکه ول شدند هار شدن

یاسین دوشنبه , ۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵

چرا مردم اینقد بی تفاوت شدن ؟؟چرا بی حیایی هتاکی بی حجابی وبی شرمی افتخارشده برا بعضیها ادم نمیدونه چی بگه این عزیزان به گردن ملت حق دارند خون این شهدا گریبانگیرمون میشه نکنید حرمت شهدا وخانوادهاشونو نگهدارید بترسید که اینجا بازار فردای قیامت است شک نکنید

انقلابی دوشنبه , ۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴

یزیدیان زمانه،… خدا بر تمام ناظران که بدتر از اون دوتا … بی حجاب بودند

محمدامین دوشنبه , ۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۰

وقتی زنان بی حجاب وکم حجاب ازشون دفاع شد وباهاشون خیلی مهربونی کردند .وکنارزنان با حجاب قرار دادند ..زنان باحجاب بامهربونی بازنان بیحجاب شد ازاین بدترباید منتظرش باشید

نیلو دوشنبه , ۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۹

باید با اون دوتا زن بی حجاب به شدت برخورد بشه

یا حسین دوشنبه , ۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵

حسین علیه السلام به ما درس شجاعت و عزت آموخت. محرم و صفر اسلام را زنده کرده است. الان باید امنیت برای این بی بندبارها و هتاکان در سرزمینی که با حسین زنده مانده و با خون شهدا از رجاله ها و صدامیان و داعشی ها در امان است. پاک شود با یک یا حسین بساط این …ها را از کوچه و بازار شهرمان جمع خواهیم کرد.

ناشناس دوشنبه , ۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲

انشاءالله که خدا هممون رو عاقبت بخیر کنه اون خانم بد حجاب .. باید تقاس پس بده غلط کردن که اینجوری به خانم محجبه بی احترامی کنن دولت باید جلوشون رو بگیره که دیگه هیچکس نتونه از ابن .. ها بکنه

یا فاطمه دوشنبه , ۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸

من به همچین خانواده شهدایی که در کشورم زندگی می کنند افتخار می کنم.
ان شاء الله آن دو خانم.. و آن مردان… به اشد مجازات برسند.

ساناز دوشنبه , ۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵

عجب!!!!
خدا آخر و عاقبت ما رو بخیر کند

A دوشنبه , ۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴

متاسفم برا اونایی که از حق وحقیقت دفاع نکردن وفقط نگاه کردن ماتا آخر عمر مدیون شهدا وخانوادههای محترمشون هستیم

سید دوشنبه , ۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰

متاسفانه عده ای فقط از انسانیت اسمش رو یدک میکشند،لطفا بااین …برخورد محکم بکنید.

ناشناس دوشنبه , ۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵

حمله به خونواده شهدا ؟؟!!!!!!!!!!!
با اون زن بی حجاب به شدت باید برخورد بشه

انسان دوشنبه , ۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱

حجاب اسلامی قانون کشور ماست و رعایت قانون نشان دهنده ی شخصیت افراده ،، همه باید به قانون عمل کنند و کسبه و افراد حاضر در صحنه باید از حق دفاع میکردند نه ناحق ، اگر خانم و دختر شهید از طرف دولت و مردم حمایت شوند به هیچ وجه در جاهای دیگر همچین اتفاقی رخ نمیده

ناشناس دوشنبه , ۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰

حجاب اسلامی قانون کشور ماست و رعایت قانون نشان دهنده ی شخصیت افراده ،، همه باید به قانون عمل کنند و کسبه و افراد حاضر در صحنه باید از حق دفاع میکردند نه ناحق ، اگر خانم و دختر شهید از طرف دولت و مردم حمایت شوند به هیچ وجه در جاهای دیگر همچین اتفاقی رخ نمیده

ناشناس دوشنبه , ۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵

هیچی نبودکه ،کو

شکوری دوشنبه , ۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹

کاربر حمیدی با این حرف شما یعنی اقدام خانواده شهید نادرست بوده، درحالیکه به وظیفه شرعیشون عمل کردن، شرم بر کسبه و اقراد بی تفاوت نظاره گر باد

نجیب دوشنبه , ۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸

وقتی جامعه به وظایف خود درست عمل نمی کند و بی تفاوت از کنار هنجارشکنی ها می گذرد زحمت آن بر دوش مسئولین و خانواده شهدا می افتد. متاسفانه گفته شده افرادی که درآن محدوده بوده اند نه تنها کمکی نکرده اند بلکه از آن هتاکان حمایت هم کرده اند. وای بر آخرت شما

نجیب دوشنبه , ۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸

بدترین مسئله بی تفاوت شدن مردم هست نسبت به حق و حقیقت. افراد می بینند که یک خانم چادری و محترم دارد مورد جسارت و اهانت یک زن بی دین و بی ایمان قرار می گیرد و هیچ اقدامی نمی کنند. طبق زیارت عاشورا این افراد بی تفاوت با همان افراد خطاکار در یک گروه قرار می گیرند و ان شاالله که خون شهید گریبان آن ها را خواهد گرفت.

تقوی شیراز دوشنبه , ۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹

سلام خدا بر شهیدپرافتخار خادم صادق و درود بر خانواده محترم و مومن شان.. .

حمیدی دوشنبه , ۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸

خشونت هیچ خوب نیست.اونا هم خواهری ما هستند. خانواده محترم شهید باید خودشون را وارد حربه رسانه ها نکنند.

آخرین اخبار