چاپ کد خبر: 92520
28 مرداد 1401

فروش فوری و بدون قرعه کشی چند محصول ایران خودرو و سایپا

فروش فوری ایران خودرو بدون قرعه کشی از ۲۹ مرداد
شرکت ایران خودرو طرح فروش نقدی فوری خود را از روز شنبه ۱۴۰۱/۰۵/۲۹ آغاز خواهد کرد.

شرکت ایران خودرو طرح فروش نقدی فوری خانواده هایما (بدون قرعه کشی) باموعد تحویل ۳۰ روزه را با شرایط جدول ذیل ارائه مینماید.

تاریخ شروع و مهلت ثبت نام:

زمان شروع این طرح ازساعت ۹ صبح روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۲۹ بوده و تا تکمیل ظرفیت و حداکثر تا مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ ادامه خواهد داشت.

ایرانخودرو

فروش فوری سایپا با تحویل ۳۰ روزه | فروش فوری سایپا بدون قرعه کشی به قیمت کارخانه

سایپا طرح فوش فوری خودروی جدیدی را از روز گذشته آغاز کرد. خودروی جدید کارون که با قیمت قطعی ۴۲۰ میلیون تومانی و مهلت ۳۰ روزه به متقاضیان واگذار می‌شود.

فروش فوری سایپا طرحی است که در آن، خودرو های تولید ملی به فروش می رسند. فروش فوری سایپا سبب بالا رفتن توان خرید خودرو از سوی افراد جامعه می شود. طرح فروش فوری سایپا  نیازمند مدارک تکمیل کننده جهت ثبت نام در سایت است. همیشه برای ثبت نام فروش فوری سایپا، زمان محدود و مشخصی در نظر گرفته می شود. افراد برای ثبت نام در طرح فروش فوری سایپا، باید واجد شرایط مورد نظر باشند.

طرح فروش فوری خودروی کارون از امروز ۲۷ مرداد ماه آغاز و آنگونه که سایپا اعلام کرده است ثبت‌نام خوروی کارون از ۲۷ مرداد ماه از ساعت ۹ صبح آغاز و ثبت‌نام تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

قیمت قطعی خودروی کارون ۴۲۰ میلیون تومان است و سایپا وعده داده که این خودرو را ظرف ۳۰روز کاری به مشتریان تحویل دهد.

واتساپواتگروه واتساپ

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس یکشنبه , ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰

همه جای دنیا تمام نمایندگیاش فروش ماشینها شرایطی داره هیچ کجا مثل ایران شرایطش بی حساب وکتاب نیست این ماشینای ابکی رو یه جوری پولشو عنوان میکنن که انگارپولو از کنار خیابون بر میداریم … میاییارد برای شما که ازفروش هرماشین سه برابر سود میکنین پولی نیست هر چی میخام… ندم نمیشه … یه جور بیان میکنه که انگارداره لطفم به ما میکنن

شهرام شنبه , ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۷

با سلام با این خودرو های بی کیفیت وما فقرا با کدام پول خجالت بکشید

کاظمی شنبه , ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶

یک دروغ بزرگ بود خرید خودرو کارون توی هر نمایندگی رفتم از ساعت ۸صبح در صورتی که گفتن ۹همه آنها به ما گفتن به هر نمایندگی یه ماشین دادن و آن هم مال خودمان هست و گفتن ثبت نام نمی‌کنیم من سپردم رو بستم و کسری پولم را به زحمت قرض کردم .خدا خیرتون نده و همین جور که مردم رو سر در گم میکنید در زندگیتون سر در گم شوید

آخرین اخبار