چاپ کد خبر: 115374
6 تیر 1402

فروش ۱۵ عدد گیلاس به قیمت ۱۸۰ میلیون تومان در یک حراجی (+تصاویر)

یک جعبه با ۱۵ عدد گیلاس درجه یک آئوموری چندی پیش در یک بازار عمده فروشی درهاچی نوهه در استان آئوموری در شمال شرقی ژاپن به قیمت ۵۰۰ هزار ین (۳۵۳۰ دلار) در  شهر شمالی ژاپن ن به فروش رسید.

گیلاس های Aomori Heartbeat 1

به گزارش اول فارس ، حراج گیلاس های گران قیمت “Junoheart” در استان آئوموری در بازار عمده فروشی مرکزی شهرداری  هاچی نوهه ژاپن برگزار شدو یک جعبه ۱۵ عددی گیلاس “Aomori Heartbeat”، میوه بزرگ و باکیفیت گونه Junoheart،  پیشنهاد ۵۰۰۰۰۰ ینی را به خود اختصاص داد. اگرچه کمتر از ۶۰۰۰۰۰ ین سال گذشته بود، اما قیمت جشنواره ای آن بیش از ۳۰۰۰۰ ین (تقریباً ۲۱۰ دلار) برای هر گیلاس بود.

جونوهارت یکی از بزرگترین رقم گیلاس  است که به دلیل ظاهر زیبا به شکل قلب و طعم عالی که دارد به عنوان هدیه محبوب و مشهور است. از زمان اولین محموله گیلاس های فانتزی چهار سال پیش، تولید به طور پیوسته افزایش یافته است و امسال  ۱۱۴ جعبه  بیش از دو برابر تعداد سال گذشته در این جشنواره حرجی عرضه شد.

گیلاس های Aomori Heartbeat 2

گیلاس های Aomori Heartbeat با بالاترین قیمت توسط یک فروشگاه شیرینی فروشی محلی از طریق یک تاجر محلی خریداری شد. ظاهراً فروشگاه آنها را در کیک هایی با قیمت هر کدام تقریباً ۱۱ تا ۵۶ دلار  بدون توجه به سودآوری استفاده خواهد کرد.

هیدکی تومه، مدیر بخش تخصصی گیلاس شرکت تعاونی کشاورزی JA Hachinohe که در تولید نیز فعالیت دارد، گفت: “ما می خواهیم آنها را با نوع جدید یاماگاتا ” گیلاس های یاماگاتا بنیو”پیوند کنیم تا خریداران در سراسر کشور را جذب کنند.”

سریعا از مطالب و اخبار اول فارس آگاه شوید

اشاره 1

 ورود به کانال تلگرام 

 ورود به کانال واتساپ 

 ورود به کانال ایتا

 ورود به کانال سروش 

ورود به کانال روبیکا

 ورود به کانال بله 

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار