چاپ کد خبر: 49784
15 فروردین 1400

فوت ۱۲ نفر در شهرستان مرودشت بر اثر کرونا

مرودشت 3
خبر مرودشت|اخبار استان فارس : به گزارش اول فارس، رهام پیکری، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرودشت با ابراز تاسف از عدم توجه بسیاری از مردم و مسئولین به خطرات ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و مصوبات ستاد کرونا گفت:متاسفانه از روز دهم فروردین ماه تا امروز، دوازده نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان مرودشت فوت کرده اند. علاوه بر این روزانه بیش از صد نفر مراجعه سرپایی به مراکز بهداشتی و بیمارستان مرودشت دارند و روزانه بیش از ده نفر هم در بیمارستان بر اثر اتبلا به کرونا بستری میشوند.
رئیس ستاد کرونا شهرستان مرودشت با بیان اینکه وارد پیک چهارم شده ایم گفت: شرایط از آبان و آذر ماه سال قبل هم بدتر است و اگر موفق به مهار شیوع کرونا نشویم با شرایط بحرانی تری روبرو خواهیم شد.

فرماندار ویژه شهرستان مرودشت با اذعان به اینکه برخی افراد، خود را فراتر از قانون میدانند و از هرگونه تلاش برای رعایت پروتکل های بهداشتی سرباز میزنند گفت: مجبور به محدود کردن بازار هستیم .

رهام پیکری افزود: طی بیست و چهار ساعت آینده محدودیت های جدید بازار و اصناف اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد:علاوه بر آن تا اطلاع ثانوی کافی شاپ ها و اماکنی که احتمال تجمع در آن وجود دارد باید تعطیل شوند و کلیه رستوران ها و فست فودها تنها بصورت بیرون بر اجازه فعالیت دارند.رئیس شورای اداری شهرستان مرودشت ادامه داد: با توجه به قرار گرفتن شهرستان مرودشت در وضعیت نارنجی، در کلیه ادارت و دستگاه های اجرایی، دور کاری با حضور پنجاه درصد کارکنان اعمال میشود.

فرماندار ویژه شهرستان مرودشت اظهار داشت: تمامی باشگاه های ورزشی، مسابقات و رویدادهای فرهنگی و ورزشی تعطیل خواهند بود و اجازه فعالیت ندارند.

واتساپ جدید

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار