چاپ کد خبر: 141607
8 اردیبهشت 1403

نامه عجیب به سازمان لیگ ؛ دربی شیراز در کرمان یا بوشهر برگزار شود!

ورزشگاه حافظیه شیراز 1

در حالی که قرار است روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت و از هفته سی ام لیگ یک ، دو تیم شیرازی شهر راز و فجر سپاسی در استادیوم حافظیه شیراز رو در روی یکدیگر قرار بگیرند، در اقدامی عجیب باشگاه شهرراز شیراز نامه‌ای به فدراسیون ارسال کرده و خواهان تغییر محل بازی به یکی از دو استان کرمان و بوشهر شده است .
به گزارش اول فارس، در این نامه که با امضای فلاح مدیر عامل شهر راز و مدیر عامل دو فصل پیش فجر سپاسی خطاب به رئیس سازمان لیگ ارسال شده، آمده است: «شرایط موجود در شهر شیراز و تبعیض های قائل شده بین تیم های استانی هفته سی ام مسابقات لیگ آزادگان بین تیم های شهرراز و فجرسپاسی که به میزبانی این باشگاه برگزار می شود را به یکی از استان های همجوار( بوشهر یا کرمان) انتقال دهید.»

نکته عجیب این نامه، ارسال آن در تاریخ ۶ اردیبشهت ماه و شب بازی حساس فجرسپاسی با گل گهر در جام حذفی و ۱۳ روز قبل از بازی شهرراز و فجرسپاسی در لیگ یک باشگاه های کشور است.

نامه شهر راز

بر اساس این گزارش ، باشگاه های کشور موظف به معرفی دو استادیوم در قبل از شروع لیگ برای بازی های خانگی هستند و تیم شهرراز دو استادیوم در شهر شیراز به سازمان لیگ معرفی کرده است که با ارسال این نامه و درخواست این تک بازی در استان های دیگر ، تعجب فوتبالی های این شهر و هواداران را در بر داشته است. منبع:ایلنا

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آرش یکشنبه , ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۷:۰۹

بازی هر جایی بجز شیراز باشه فلاح یزیدی بودنشو نشون داد

کورش یکشنبه , ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۶:۵۷

خیلی واضخه، فلاح ابرقویی هست یزدی هست به نفع چادرملو این کار رو انجام داده

آخرین اخبار