قسط سوم سرویس مدارس دانش‌آموزان فارس بازگردانده می شود

رییس سازمان دانش‌آموزی فارس اعلام کرد: تمهیدات بازپرداخت وجه قسط سوم سرویس ۴۱هزار و ۸۰۱ نفر از دانش‌آموزان فارس به حساب اولیا فراهم شده است.

Featured Work

به گزارش اول فارس، امید اسماعیلی سه شنبه با اعلام این خبر ابراز داشت: در سال تحصیلی ۹۹-۹۸، بیش از ۱۲۳هزار و ۱۸۰ نفر از دانش‌آموز شیرازی از خدمات سرویس مدارس استفاده کرده‌اند و از این میان بیش از ۴۱ هزار نفر قسط سوم سرویس مدارس را پرداخت کرده بودند.

وی با اشاره به شیوع کرونا و اعلام رسمی و قطعی تعطیلی مدارس در اردیبهشت ماه ۹۹ گفت: با مصوبه کارگروه ماده ۱۸ مبنی بر بازگشت مازاد پرداختی به اولیا، بلافاصله جلسات مستمر با برنامه‌نویسان سایت به منظور اعمال تغییرات در سامانه برگزار شد.

رییس سازمان دانش‌آموزی فارس افزود: سامانه برای بازگرداندن وجه به حساب اولیا نیازمند برنامه‌ریزی‌ها و طراحی جدید بود که این روند اکنون انجام شده است.

اسماعیلی با اعلام اینکه بازگشت وجه منوط به بارگذاری شماره حساب از سوی اولیا در پنل دانش‌آموز است، اظهار کرد: اولیا می‌توانند از ۲۹ خردادماه تا ۱۰ تیرماه ۹۹ وارد سامانه شوند و شماره حساب خود را ثبت کنند.

او ادامه داد: چنانچه اولیا در این فرصت به سامانه مراجعه نکردند و موفق به ثبت درخواست خود نشدند،نگرانی نباشند چون این مبلغ برای قسط اول سرویس سال آینده به کیف پول دانش‌آموز منتقل و در آنجا ذخیره خواهد شد.

به کانال اول فارس در واتساپ بپیوندید

%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

بهزاد سه شنبه , ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۳

خیلی از تصمیم آموزش و پرورش در باز گرداندن حق رانندگان سرویس مدارس به اولیا متاسفم رانندگانی که با هزاران بدبختی وپذیرش مسولیت دانش آموزان حالا با چنین بی مهری روبرو میشوند سال آینده از پذیرش این مسولیت معذورند ما که مسول بوجود آمدن کرونا نبودیم چرا آموزگارانی که دراین مدت درس ندادند حقوق خود را دریافت نموده است

آخرین اخبار