چاپ کد خبر: 93989
14 شهریور 1401

مرد هوس باز ؛ ۳۰ نشانه مردی که می خواهد با شما بازی می کند!

آیا نمی دانید مردی که با او قرار می گذارید قصد بازی با شما را دارد یا خیر؟ در حالی که ممکن است شما واقعا او را دوست داشته باشید، به دنبال تعهدی جدی در رابطه باشید و آینده خود را با او تصور کنید. اما ابتدا باید بتوانید تشخیص دهید آیا او یک مرد هوس باز است یا خیر. هرچند به ظاهر او مرد کاملی به نظر می رسد، اما چند نشانه کلیدی وجود دارد که می‌تواند به شما در تشخیص آن کمک کند.

1111

آیا بین عشق و هوس تفاوتی وجود دارد؟
جواب کوتاه این سوال چنین است که بله؛ عشق ریشه در صمیمیت معنوی، عاطفی و ذهنی دارد اما هوس و شهوت ریشه در صمیمیت جنسی و جسمی دارد. شهوت بخشی از عشق است و زمانی که رابطه عشق و صمیمت عاطفی داشته باشد، شهوت می تواند به رشد و تقویت آن کمک بیش تری کند اما اگر عشق و صمیمیت وجود نداشته باشد، آن رابطه چندان دوامی نخواهد داشت.

۱- او در مورد خود شما سوال نمی پرسد و در رابطه عمیق نمی شود
فردی که می خواهد فقط رابطه جنسی داشته باشد، واقعا نمی خواهند شما را به عنوان یک شخص بشناسد و معمولا سوالات سطحی می پرسد و از گفتگوهای عمیق خودداری می کند.

بنابراین، اگر متوجه شدید او سوالاتی سطحی می پرسد، احتمالا فقط می خواهد رابطه جنسی برقرار کند و شما نیازی به یک متخصص ندارید که این موضوع را به شما بگوید
نحوه رفتار با مرد هوسباز از همین نکات ریز شروع می شود و به شما آگاهی بیشتری می دهد.

۲- احساس می کنید که او با کسی دیگر در رابطه است
همیشه سوالاتی در ذهن خانم ها درباره خوصیات مرد هوسباز وجود دارد! چون هیچ کس دوست ندارد بازیچه دست یک آدم هوسباز و بوالهوس شود.

آیا او متاهل است؟ آیا شنیدید او با شخص دیگری قرار دارد؟ وقتی کسی خیانت می کنند، به دنبال همسر جدید نیست. بلکه به دنبال رابطه جنسی است.

اگر رفتارهایی از او مشاهده می کنید که نشان از رابطه موازی با فرد دیگری می دهد باید هواستان را جمع کنید و بیشتر به رابطه ادامه ندهید تا از آسیب های روحی که به شما وارد می شود کاسته شود.

۳- هر وقت از او خواستید با دوستانش معاشرت کنید، او اجازه نمی دهد
اگر فقط می‌خواهد با شما تنها باشد، باید به این نتیجه برسید که فقط سعی دارد با شما رابطه جنسی داشته باشد. اگر بعد از یکی دو ماه زندگی مشترک با دوستانش ملاقات نکرده اید، این نشانه بدی است که رابطه شما هرگز به سرانجام نخواهد رسید.

با مشاهده این علائم وارد رابطه احساسی عمیق نشوید و خودتان را گول نزنید. بهتر است فرق عشق و هوس را بدانید تا راه را اشتباه نروید.

مرد هوسباز

۴- او نمی خواهد برای شما هزینه زیادی صرف کند
بدیهی است که رفتن بیرون و قرار ملاقات هزینه بر است اما در مورد پسری که حتی یک نوشیدنی برای شما نمی خرد حرف های زیادی برای گفتن وجود دارد! جدا از اینکه خسیس بوده، این نشانه این است که واقعا نمی خواهد روی شما سرمایه گذاری کند.

یکی از اولین نشانه های مردان هوس باز این است که تمایلی برای خرج کردن زیاد پول ندارند. البته خرج کردن در رابط باید توسط هر دو طرف انجام شود اما او دوست دارد با کمترین هزینه سر و ته همه چیز را هم بیاورد که اصلا جالب نیست.

۵- او فقط شبها با شما تماس می گیرد
بعضی افراد واقعا در پنهان کردن اهداف خود مهارت ندارند. به طور کلی، اگر او فقط شبانه به شما پیام می دهد یا با شما تماس می گیرد و می خواهد فقط شب را با شما بگذراند، احتمالا فقط شیفته رابطه جنسی است.

پسری که واقعا به شما علاقمند باشد، در طول روز نیز با شما صحبت کند.

۶- مرتب احساس می کنید که تحت فشار هستید تا رابطه جنسی برقرار کنید و اگر این کار را نکنید شما را ترک خواهد کرد!
اگر پسری شما را تحت فشار قرار دهد، قطعا فقط به دنبال رابطه جنسی است. فردی که به شما احترام می گذارد با شما این کار را نمی کند و هیچ کس برای این نوع رابطه وقتی ندارد.

سعی نکنید تحت تاثیر این پسرهای هوس باز قراربگیرید چون آنها دنبال کام جویی جنسی از شما هستند، نه یک رابطه بلند مدت موفق.

۷- ادم هوس باز زیادی مغرور است و لاف می زند
بیشتر مواقع داستان های مفصلی از موفقیت ها، داشته ها، مسافرت ها و ماجراهای خود می گوید و سعی می کند خیلی آدم درستی به نظر برسد، اما اگر زرنگ باشید دستش را می خوانید.

در کل یکی از خصوصیات مرد هوس باز این است که خیلی در مورد خود بزرگ نمایی می کنند تا شما را تحت تاثیر قرار دهد.

۸- او غیرقابل پیش بینی و غیرقابل اعتماد است
برنامه های خود را با شما لغو می کند. فاصله زمانی زیادی بین تماس های تلفنی و پیامک های او وجود دارد. او روزها / هفته ها ناپدید می شود و همیشه بهانه عالی برای ناپدید شدن خود دارد.

ناگهان سر از مسافرتی پیش بینی نشده سر در می آورد و همیشه با کارهایش شما را سورپرایز می کند.

۹- مرد هوسباز معمولا دروغگو است
اگر می پرسید نشانه مرد هوس باز چیست حتما این مورد را خوب بخوانید: معمولا دروغگویی یکی از کارهایی است که پسرهای هوسباز به خوبی انجام می دهند

اغراق می کند، حقیقت را نمی‌ گوید و وقتی هم مجبور نیست دروغ می گوید. اگر به او بگویید، داستان دیگری طرح می‌ کند تا شما را خلع سلاح کند. در نتیجه شما به هر آنچه او می گوید شک دارید.

۱۰- از نظر احساسی در دسترس نیست
گفتگوهای شما با او سطحی و ناامید کننده است. وقتی سعی می کنید با او گفتگوی معناداری داشته باشید، احساس می کنید دچار سو تفاهم و دلسردی شده اید.

مردهای بوالهوس تمایلی را گفتگوی های عمیق و بیشتر بحث را به سمتی می برند که آنها را ب مقصودشان برساند.

۱۱- از نشانه های مرد هوس‌ باز : او نسبت به نیازهای شما بی تفاوت است
او علاقه ای به فعالیت های شما نشان نمی دهد یا از شما نظر نمی خواهد. خواسته ها، نیازها و برنامه های او مهم است و شما را نادیده می گیرد.

۱۲- او فقط انگیزه جنسی دارد
اگر واقعا نمی دانید مرد هوسباز کیست خوب این مورد را بخوانید!

تشخیص مرد هوس باز خیلی کار دشواری نیست چون رابطه شما با او تحت تأثیر رابطه جنسی گرم است
همانطور که بارها در ویکی روان گفتیم، آنها دنبال کامجویی های جنسی هستند و همه چیز حول این محور می چرخد!

پس یک نشانه مرد هوس باز این است که او هر کاری را به برقراری ارتباط جنسی ختم می کند. هدف او از هر کاری این است که شما را ترغیب به انواع ارتباط جنسی کند!

۱۳- مردهای بوالهوس بدخلق و تند مزاج هستند
گاهی سرد است و گاهی گرم و جذاب، دقیقا نمی دانید او چه شخصیتی دارد. دمدمی مزاج است و تصمیمات آنی اشتباهی می گیرد که بالاخره دستش را رو می کند.

اگر کمی زرنگ باشید، تشخیص مرد هوس باز کار دشواری نیست.

۱۴- یک پسر هوسباز مرموز است
احساس می‌ کنید چیزی وجود دارد که به شما نمی گوید، اما می ترسید که بازگو کنید زیرا از شما دور می‌ شود.

۱۵- او شما را کنترل می‌ کند
او انتخاب می‌ کند که کی و کجا یکدیگر را ببینند. زمانی که یک فعالیت یا یک تقریحی را پیشنهاد می‌ کنید، اهمیتی نمی دهد.

۱۶- او علنا با زنان گرم می‌ گیرد و ارتباط برقرار می کند
اینکه پسری بتواند ازتباط اجتماعی معقول داشته باشد مشکلی نیست، اما مشکل اینجاست که احساس می کنید همانقدر که با شما صمیمی است با دیگران هم صمیمی می شود.

او درباره زنان دیگر اظهار نظر جنسی می‌ کند و یا درباره فتوحات خود لاف می‌ زند.

۱۷- او غیر متعهد است
وقتی با او هستید، احساس می کنید تنها نیستید، اما وقتی از درب منزل شما بیرون می رود، نسبت به احساساتتان واقعا شک می کنید. وقتی می خواهید در مورد رابطه خود صحبت کنید، او ساکت می شود.

روانشناسی مرد هوسباز می گوید که آنها از آینده نگری فراری هستند و ترجیح می دهند همیشه در لحظه حال باشند!

۱۰اشتباهاتمردانکهزنانراحرصمیدهند

۱۸- او از مسئولیت گریزان است
هیچ وقت چیزی تقصیر او نبوده است، هیچ وقت!. همیشه پارتنر سابق خود را مقصر روابط ناموفق خود می داند، همه و همه چیز را مقصر بدبختی ها و مشکلات زندگی اش می داند. شما را هم به خاطر رفتار آسیب زا مقصر می داند.

۱۹- مرد هوسباز کلامی یا جسمی توهین می کند
برای تشخیص مرد هوس باز باید به رفتارهای روزمره او دقت کنید، یک دقیقه او یک دوست پسر شگفت انگیز است و لحظه بعدی به شما توهین می کند.

۲۰- مردهای هوسباز معمولا عذرخواهی نمی کنند، مگر در جهت اهدافشان باشد
منتظر عذرخواهی به دلیل رفتار آزار دهنده‌ اش نباشید زیرا که هرگز چنین کاری نمی‌ کند، چون شما را مقصر این اوضاع می داند.

این افراد همیشه راهی برای متهم کردن شما دارند، آنها همه چیز را گردن شما می اندازند و از مبرا کردن خود لذت می برند!

۲۱-همیشه با تلفن مشغول است

یکی از نشانه های واضحی که نشان می دهد او با شما بازی می کند، مشغول بودن همیشگی اش با تلفن است. به عنوان مثال، اگر متوجه شدید که او همیشه با تلفن همراه خود سرگرم است، لبخند می‌زند، می‌خندد و عکس می‌ فرستد، باید بدانید که شما تنها فرد زندگی او نیستید. وقتی با هم قرار می گذارید و او به جای با شما بودن سرگرم تلفن خود می باشد یعنی او یک مرد هوس باز است.

۲۲-هیچ آینده مشترکی را با شما ترسیم نمی کند
یکی دیگر از نشانه های اصلی این که با یک مرد هوس باز وارد رابطه شده اید، آینده نامعلومی است که او هرگز در موردش فکر نمی کند. در حالی که به عنوان یک زوج دوست دارید برنامه سفر بچینید، در مورد امیدها، رویاها و اهداف آینده مشترک خود صحبت کنید، اما او هیچ اشتیاقی به آن ها نشان نخواهد داد. به عنوان مثال، او ممکن است درخواست همراهی شما را در عروسی یکی از خویشاوندانتان رد کند. یا پاسخ روشنی به جواب برنامه سفری که ترتیب داده اید، ندهد. زیرا به هیچ وجه نمی‌خواهد درگیر این رابطه شود.

۲۳-در آخرین لحظه برنامه هایتان را خراب می کند
نشانه دیگری از یک مرد هوس باز، غیر قابل اعتماد بودن او است. در حالی که ممکن است برنامه ای برای خوردن صبحانه یا دیدن یک فیلم چیده باشید، اما در لحظه آخر برنامه تغییر می کند. شما را منتظر می گذارد و لحظه آخر همه چیز را لغو می‌کند. وقتی با چنین کسی در رابطه هستید که هیچ اعتمادی به او و تصمیم هایش ندارید، بدانید که با مردی هوس باز رو به رو هستید.

۲۴-نیازهایش مقدم تر از شما است
اگر نمی‌دانید که آیا با یک مرد هوس باز قرار می‌گذارید، باید به رفع نیازهایتان دقت کنید. اگر همیشه نیاز و خواسته او در اولویت قرار می گیرد، بدانید که با یک مرد هوس باز طرف هستید. به عنوان مثال، او رستوران را انتخاب می کند، او می گوید چه زمانی زنگ بزنید، یا مکان ملاقاتتان کجا باشد. همه این کارها همیشه مطابق شرایط او پیش می رود و نیازهای او را برآورده می کند. با این حال، باید گفت یک رابطه واقعی که بر پایه احترام متقابل، اعتماد و شفقت بنا شده، به دور از نیازهای فردی هر دو طرف سعی می کنند نیازهای یکدیگر را در اولویت قرار دهند.

۲۵-مرد هوس باز: او می خواهد زمان زیادی را در خانه بگذراند
حتی اگر مرد عاشق باشد هم احتمالاً زمان زیادی را با شما در خانه سپری می کند، اما شهوت کمی متفاوت تر است زیرا خواهید دید که مرد شما فقط در اتاق خواب وقت زیادی را با شما می خواهد. اینکه او بخواهد زمان زیادی را در خانه بماند شاید برای شما خوشایند باشد اما احتمالاً فقط برای او همین در حد لذت اتاق خواب است.
او با دوستانتان ملاقات نکرده است، شما به ندرت به صورت زن و شوهر یا دوتا عاشق و معشوق بیرون می روید، به نظر می رسد که او فقط می خواهد دائماً در نزدیکی شما بنشیند و مشغول شود. اگر می خواهید این گونه مردها را آزمایش کنید، تعداد دفعات اتاق خواب و بیرون رفتن و مشارکت در خانه را ببینید و یادداشت کنید در نهایت بسنجید که او چگونه واکنش نشان می دهد.

۲۶-او به ندرت به شما پیام می دهد
آیا به ندرت از این شخص پاسخی دریافت می کنید و ناگهان او در ساعت ۱۱ شب پاسخ می دهد؟ شما به او پیام می دهید، او ساعت ها پاسخ نمی دهد و سپس با پیام “متاسفم ، من مشغول بوده ام” مواجه می شوید. لطفا هر توجیحی را باور نکنید زیرا هر کس که یک تلفن هوشمند داشته باشد، احتمالاً آن را همیشه همراه خود دارد و هیچ کس آنقدر شلوغ نیست که نتواند در ۲۴ ساعت یک پیام به معشوقه خود بدهد.
اگر پسری واقعاً به شما علاقه مند است، بلافاصله به شما پیام می دهد. اگر زمانی که در اتاق خواب نیستید سخت می توانید او را کنترل کنید و با او ارتباط برقرار نمایید، ممکن است فقط به شما به عنوان شریکی برای هوس و شهوت نگاه کند.

۲۷- او همیشه مرموز عمل می کند
اگر پسری مسائل و رویداد های روزانه اش را از شما پنهان می کند، این به طور کلی یک نشانه بد است. اما اگر او با شما رو راست است، احتمالاً می خواهد در زندگی شما بماند. راه هایی که او با شما راحت است فقط در مورد صحبت کردن نیست بلکه می توانید او را در مواقعی که مثال میزنیم چک و بررسی کنید: آیا او از تلفن خود به صراحت در اطراف شما استفاده می کند؟ آیا او حساب های خود در شبکه های اجتماعی را از شما پنهان می کند؟ این ها همه نکات کوچکی در مورد نحوه تفکر او درباره شماست. چشم های خود را برای دیدن این سرنخ ها همیشه باز نگه دارید.

۲۸-به دعوا ها و مشاجره ها اهمیتی نمی دهد
در بحث و گفتگو با مرد هوس باز چیزی برای از دست دادن نیست؛ به این خاطر که او فقط شما را برای هوس و شهوت خود می خواهد. هنگامی که شما در یک رابطه عاشقانه هستید، برای آن رابطه وقت می گذارید و نکته های رابطه را می سنجید و با هم راجع به مسائل گفت و گو می کنید. حتی ممکن است در این میان دعوا و اختلاف نظر پیش بیاید.
در شیفتگی یا رابطه ای از سر هوس و شهوت، وقتی یکی از شریک ها به شریک دیگر آسیب می رساند، تروما رابطه را از هم می پاشد. اما در عشق، هر شریک زندگی ضربه را به عنوان کاتالیزوری برای فهم عمیق تر می بیند. پریخ توضیح می دهد: اگر او هرگز علاقه ای به حل یک دعوا ندارد، احتمالاً به این دلیل است که اهمیتی به شما نمی دهد.

۲۹- هر مکالمه ای که دارید در مورد همان چیز می چرخد و فراتر نمی رود
اگر می خواهید با او صحبت کنید و او مرتباً در مورد اتاق خواب شوخی می کند، پس او فقط یک چیز را در ذهن خود دارد. این احتمالاً به این دلیل است که تمام علاقه او به آن است که نیاز شهوت و هوس خود را با شما رفع کند. او نمی خواهد با شما گفتگوی عمیق و معناداری داشته باشد. این وضعیت ممکن است برای شما طاقت فرسا باشد زیرا کاملاً خارج از ابعاد عاشقانه است. امکان دارد دریابید که او چیزی برای گفتن ندارد که در اطراف اتاق خواب بچرخد. اگر چنین است، او فقط یه مرد هوس باز است و علاقه ای به عاشقی با شما نخواهد داشت.

۳۰- مرد هوسباز به چهرجوب های قانونی و عرفی جامعه توجهی ندارد:

این روز ها هر جامعه ای چهار چوب ها ، قوانین و عرفهایی برای ازدواج وتشکیل خانواده دارد. میزان پایبندی افراد می تواند نشانه بی بند وباری افراد باشد.

مرد هوس باز؛ کارهایش مبهم است
یکی دیگر از نشانه های مهم مرد هوس باز، این است که او تمایل ندارد از کارهایش سر در بیاورید. اگر از او در مورد روزش بپرسید، جواب های مبهمی خواهید شنید. شاید در مورد شغل خود راست بگوید اما هرگز از آخر هفته هایش که همیشه با بهانه کار شما را دست به سر می کند، حرفی نمی زند. اگر با کسی وارد رابطه شده اید که پاسخ روشن و شفافی به سوال هایتان نمی دهد. هیچ جای تعجبی ندارد، زیرا او فقط می خواهد با شما بازی کند.

هرگز شما را دوست، نامزد یا همسرش معرفی نمی کند
نشانه واضح از یک مرد هوس باز این است که او هرگز شما را وارد جمع صمیمی خانواده و دوستان خود نمی کند. به عنوان مثال، اگر شما تا کنون هرگز هیچ یک از دوستان او را ندیده اید، اما او دوستان شما را ملاقات کرده است، باید صدای زنگ خطر را بشنوید. برای شناختن بیشتر و ایجاد ارتباط، مهم است که هر دوی شما برای رابطه تلاش کنید، به دنیای یکدیگر وارد شوید و با دوستان یکدیگر بیشتر وقت بگذارید. با این حال، اگر او مایل نیست شما را در این مورد همراهی کند، یعنی علاقه چندانی به شما ندارد و فقط می خواهد با شما بازی کند.
نحوه برخورد با مرد هوس باز چیست؟
همانطور که مشاهده کردید، روش های زیادی برای پی بردن به علایم مرد هوس باز وجود دارد. کمتر دختری دوست دارد با این افراد وارد رابطه (هر چند کوتاه مدت) شود پس برای رفتار با مرد هوسباز باید برنامه داشته باشید.

وقتی با چنین پسری روبرو می شوید، تحت هیچ شرایطی از موضع پرقدرت خود خارج نشوید و چهار چوب های اخلاقی خود را به او گوش زد کنید.
به او یادآوری کنید دنبال رابطه ای بلند مدت هستید، نه چیزی که چند هفته یا ماه ادامه داشته باشد
اگر مشکلی با ارتباط جنسی ندارید، به او یادآوری کنید برای داشتن سکس هیچ عجله ای ندارید و رابطه باید در مسیر درست پیش برود.
در رفتار با مرد هوسباز باید شخصیت قوی و ثابت قدمی را خود نشان دهید تا او مراقب رفتارش باشد
از چیزی گذر نکنید و اگر موضوعی شما را آزار می دهد حتما به او گوش زد کنید
مقاله تفاوت عشق و دوست داشتن را در ویکی روان بخوانید تا آگاهی بیشتری به این مسائل پیدا کنید
احساسات خود را کنترل کنید، حتی اگر برایتان فردی جذاب است اما باز هم در رفتار با پسر هوس باز باید با احتیاز قدم بردارید
عکس پروفایل مرد هوس باز چطور است؟
افراد زیادی در بخش مشاوره روابط احساسی در ویکی روان سوال می پرسند که عکس پروفایل مرد هوس باز چه شکلی است و چطور می توان از روی عکس می توان به خصوصیات او پی برد، آیا پروفایل مرد هوسباز نشانه هایی دارد که همه بتوانند از آن استفاده کنند؟

قاعده مشخصی درباره پروفایل مرد هوسباز وجود ندارد، چون بوالهوس بودن می تواند ویژگی ها شخصیتی یک مرد ساده هم باشد!
اما به طور معمول پروفایل مردهای هوسباز برای تحت تاثیر قرار دادن خانم ها طراحی شده اند! یعنی آنها تلاش می کنند از تمام امکانات و ویژگی های خود برای جذب خانم ها استفاده کنند.

عکس پروفایل مرد هوس باز مدام عوض می شود و هر بار روی بخشی از زندگی او تمرکز دارد که از آن برای تحت تاثیر قرار دادن دیگران استفاده می کند.

در کل پروفایل مرد هوسباز بیشتر بر جنبه های سطحی و ظاهری زندگی او تمرکز دارد، به کمی مرور و دقت بیشتر، به راحتی می توانید پروفایل ادم هوس باز را از دیگران تشخیص دهید. در ادامه خصوصیات اصلی پروفایل مرد هوس باز را بیان می کنید:

تاکید بر امور سطحی
تاکید بر نشان دادن جنبه های ظاهری زندگی او
تاکید بر ثروت و دارایی های شخصی (البته که قابل استناد نیستند)
در پروفایل مرد هوس باز عکس ها به سرعت تغییر می کنند
نام و مشخصات بیوگرافی پروفایل ادم هوس باز به سرعت تغییر می کنند
درمان مرد هوس باز چطور انجام می شود؟
خیلی از خانم ها دنبال درمان کردن مردهای هوسباز هستند، اما چرا؟

مشکل اینجاست که آنها دلبسته مردی شدند که می دانند بوالهوس است اما نمی توانند از او دل نکنند! شاید عجیب باشد اما افراد زیادی به این مشکل مبتلا هستند.

پیشنهاد  چیست؟
بیشتر مردان هوس باز بعد ازدواج به درد خانم هایی می خورد که بعد از ازدواج، متوجه ویژگی های زشت هوس بازی همسرشان با دیگر افراد شده اند اما علاقه دارند رابطه را ادامه دهند. یک مشاور خوب ازدواج به خوبی می تواند این افراد را راهنمایی کرده و به مسیر صحیح بازگرداند!

در ارتباط ماندن با مردهای هوسباز تکنیک هایی دارد که باید به عنوان یک زن از آنها مطلع باشید
برای نجات ارتباط عاطفی خود باید قدم های آگاهانه بردارید تا مرد و پسر هوس باز بیشتر روی شما حساب باز کرده و این اقدامات خود را متوقف کند.

به هر حال بهترین راه برای درمان مرد هوس باز این است که از متخصص روانشناس کمک بگیرید.
استفاده از تجربیات دوست و آشنا در بیشتر موارد راه به جایی نمی برد، اما مشاور روانشناس کمکتان می کند به خوبی شخصیت فرد مورد نظر را تحلیل کرده و اقداماتی کاربردی برای مردان هوس باز بعد ازدواج یا رابطه جدی انجام دهید.

گروه واتساپ اول فارس

شما نظرتان را در مورد این مطلب برای ما بنویسید

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار