چاپ کد خبر: 114775
29 خرداد 1402

مرگ هر چهار سرنشین پژو ۴۰۵ بر اثر تصادف با ال ۹۰ در استهبان

رئیس پلیس راه شمالی استان گفت: بر اثر برخورد سواری پژو با ال۹۰ در محور مواصلاتی “استهبان”، ۴ نفر فوت و یک سرنشین نیز مجروح و روانه بیمارستان شد.

رئیس پلیس راه شمالی استان گفت: بر اثر برخورد سواری پژو با ال90 در محور مواصلاتی "استهبان"، 4 نفر فوت و یک سرنشین نیز مجروح و روانه بیمارستان شد. 

به گزارش اول فارس ، سرهنگ “عبدالهاشم دهقانی” در گفت‌وگو با سرویس اخبار حوادث استان فارس بیان کرد: در پی اعلام وقوع یک فقره تصادف رانندگی در محور مواصلاتی “استهبان”، بلافاصله ماموران به همراه دیگر نیروهای امدادی برای بررسی حادثه به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: مأموران در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند سواری پژو ۴۰۵ با ۴ سرنشین به شدت با یک خودرو ال۹۰ برخورد کرده‌ است.

رئیس پلیس راه شمالی استان فارس تصریح کرد: در این حادثه هر ۴ سرنشین پژو در دم فوت و راننده ال۹۰ نیز مجروح و راهی بیمارستان شد.

سرهنگ “دهقانی” با بیان اینکه کارشناس پلیس‌راه علت این تصادف را موکول به تحقیقات بعدی اعلام کرد، به رانندگان هشدار داد از عجله و شتاب بی مورد حین رانندگی خودداری و برای حفظ سلامتی خود و همسفران به قوانین رانندگی احترام بگذارند تا شاهد چنین حوادث دلخراش نباشیم.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار