چاپ کد خبر: 26004
24 فروردین 1399

منتخب مردم شیراز و زرقان در مجلس: شهر صدرا در تقسیمات کشوری ارتقا یابد

منتخب شیراز در مجلس: شهر صدرا ارتقا یابد

منتخب مردم شیراز و زرقان در مجلس یازدهم با بیان اینکه شهر جدید صدرا از یک مدیریت پراکنده، ناهماهنگ و موازی رنج می‌برد ، ارتقای این شهر در تقسیمات کشوری را خواستار شد.

اول فارس: ابراهیم عزیزی شنبه در دیدار با شهردار و اعضاءی شورای شهر صدرا افزود: صدرا با کمبودها و نارسایی‌هایی مواجه است که باید تلاش کرد این شهر جایگاه واقعی خود را پیدا کند.

وی مهم ترین مشکل صدرا را مدیریت پراکنده، ناهماهنگ و موازی دانست و گفت: صدرا از این نوع مدیریت رنج می‎برد در حالی که باید بر اساس اراده مردم و رویکرد نظام اسلامی اداره شود.

منتخب مردم شیراز و زرقان در مجلس یازدهم،افزود: به نظر می رسد باید تصدی گری دولت در صدرا کم شود چرا که هر چه این تصدی گری کاسته شود امکان رشد، شکوفایی و پیشرفت صدرا بیشتر فراهم خواهد شد و معنایش این است که باید در برنامه‌های اولویت دار، صدرا از یک نظام مدیریتی واحد، منسجم و مبتنی بر اراده مردم بهره‌مند شود.

او با بیان اینکه صدرا شایسته ارتقا در تقسیمات کشوری است، بیان کرد:شهر صدرا حدود ۲۰۰ هزار نفر جمعیت را در خود جای داده در حالی که در تقسیمات کشوری حتی بخش محسوب نمی‌شود و این در حالی است که شهرهایی با جمعیتی کمتر از صدرا به شهرستان ارتقا می‌یابد که این امکان برای صدرا هم باید وجود داشته باشد.

عزیزی با طرح این پرسش که اگر نزدیکی صدرا به شیراز مانع از ارتقای آن است، پس چرا شهرستان کارون در نزدیکی اهواز با فاصله کمتر ارتقا یافته است، گفت: ما نیازمند یک نمایندگی ارتقا یافته دولتی در صدرا هستیم.

عضوکانال واتساپ اول فارس شوید

%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE 1

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار