چاپ کد خبر: 122025
4 مهر 1402

منوی غذاهای لوکس مدرسه بچه پولدارها [+عکس]

انتشار تصاویری از منوی عجیب و لوکس یک مدرسه غیرانتفاعی لاکچری در تهران سوژه کاربران شده است.

مدرسه

 انتشار تصاویری از منوی عجیب و لوکس یک مدرسه غیرانتفاعی لاکچری در تهران سوژه کاربران شده است.

مدارس خاص نام اصلی آنهاست. مدارسی که با قدرت و ثروت تأسیس شده‌اند. مدارسی که ورود به آن‌ها برای هر دانش‌آموزی دست یافتنی نیست و حتی آموزش‌وپرورش نیز برای نظارت بر فعالیت آن‌ها قدرت چندانی ندارد.
قیمت غذاهایی که در این مدرسه ارائه می‌شود هوش از سر طبقه متوسط و ضعیف جامعه برده است!
مدرسه لاکچری 2

مدرسه لاکچری 1

منوی عجیب یک مدرسه غیرانتفاعی برای سرو غذا

امروزه در سطح شهرها شاهد حضور برخی از مدارس هستیم که به آنها لقب مدارس خاص داده می‌شود که البته این مدارس بیشتر با قدرت و ثروت تشکیل شده‌اند ، البته راهیابی هر دانش‌آموز در عمل شدنی نیست و برای رفتن به مدارس باید از هفت‌خوان عبور کرد.

نظر بدهید

بلایی که مهاجرت گُتره ای اتباع افغانستان سر ایران می آورد

گوشت لاکچری ، گوشت گوساله تحصیلکرده و [ گوشت مصنوعی ] کیلویی چند؟

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

Setareh پنجشنبه , ۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱

بعد میگن چرا مردم عادی و یا سطح مالی ضعیف به قشر پولدار با خشم نگاه میکنن یا حسادت میکنن. من خودم به شخصه کسیرو سراغ دارم که ساکن قیطریه هست و بسیار بسیار پولداره و بچه هاشم در همین مدارس لاکچری تحصیل میکنن اما این آدم بقدری بی کلاس و عقده ای هست که تمام زندگیش بر مبنای حسادت د چشمو هم چشمی میگذره و با اینکه تحصیلات داره حتی صحبت کردن بلد نیست و بچه هاشم پر عز مشکلات روحی و روانی هستن و اونقدر بل همسرش دعوا و جنگ دارن
مه اون خونهء لاکچریشون بیشتر شبیه به میدون جنگ هست د زن و شوهر به همدیگه متعهد نیستن. پس نه فقر دلیل بر بی فرهنکیه نه پروت دلیل بر با فرهنگی. تنها چیزیکه مهم هست انسانیت هست و ربطی به قشر خاصی نداره.

آخرین اخبار