چاپ کد خبر: 101373
18 دی 1401

میزان افزایش حقوق کارکنان در سال آینده چقدر است؟

افزایش حقوق

در لایحه بودجه ۱۴۰۲، دولت برای حقوق کارکنان افزایش ۲۰ درصدی را نسبت به سال گذشته به صورت متوسط در نظر گرفته است که در صورت تصویب مجلس شورای اسلامی این میزان افزایش، سال آینده اعمال خواهد شد.

ایسنا :  لایحه مصوب دولت که پنجم دی ماه طی نامه رسمی رییس‌جمهوری به مجلس ارائه شد، نشان می‌دهد که میزان افزایش حقوق کارکنان در لایحه بودجه سال آینده، به صورت متوسط ۲۰ درصد در نظر گرفته شده است و حق عائله‌مندی و اولاد نیز به ترتیب ۵۰ و ۱۰۰ درصد افزایش پیدا خواهد کرد.

در لایحه بودجه امسال، متوسط افزایش حقوق کارکنان ۱۰ درصد تعیین شد که البته دولت برای حقوق کارکنان، افزایش پلکانی را پیش‌بینی کرده بود؛ به گونه‌ای که مقرر شد افزایش حقوق بین پنج تا  ۲۹ درصد متغیر باشد.

بر همین اساس، حداقل حقوق کارکنان چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در لایحه بودجه امسال در نظر گرفته شده بود که در قانون بودجه حداقل حقوق به پنج میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید.

اگر همسر شما این ویژگی ها را دارد او را به طلا بگیرید

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس پنجشنبه , ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۷:۵۳

هنوز در مجلس تصویب نشده ، آدمین محترم اینقدر افزایش چندرقازی را تبلیغ کردی باعث افزایش تورم شدی بازاری جماعت سوء استفاده کرده قیمت‌ها رو چندین برابر کردند

جمشیدی سه شنبه , ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۶

وقتی تورم ۳۹ و یا ۴۰ درصد اعلام کردید به چه افزایش حقوق را نصف آن یعنی ۲۰ درصد اعلام میکنید چرا خلاف قانون اساسی عمل میکنید به چه حقی با چه قدرتی بر خلاف قانون اساسی عمل میکنید ما شکایت میکنیم

ناشناس سه شنبه , ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹

اخه ۲۰ درصد با این همه تورم روی چه حسابی انصاف هم خوب چیزیه

آخرین اخبار