چاپ کد خبر: 137431
27 اسفند 1402

هشدار بارندگی به مردم شیراز و مسافران فارس که عید نوروز غافلگیر نشوند

هواشناسی استان فارس از آغاز بارش باران‌های رگباری همزمان با روز سه‌شنبه ۲۹ اسفند ماه خبر داد و گفت: به سبب خطرآفرین بودن این بارش‌ها هشدار نارنجی رنگ صادر شده است.

باغ ارم شیراز

به گزارش اول فارس ، مسعود حقیقت مدیرکل هواشناسی فارس نسبت به بارش‌ باران در روز سه‌شنبه و چهارشنبه این هفته هشدار داد و گفت: این بارش‌ها از صبح سه‌شنبه آغاز می‌شود و تا آخر وقت چهارشنبه ادامه خواهد داشت که به دلیل رگباری بودن و بارش حجم زیاد در مدت زمان کم خطرآفرین هستند.

وی افزود: باتوجه به اینکه در روز چهارشنبه در شهر شیراز آبگرفتگی معابر را خواهیم داشت، جلسات ستاد بحران تشکیل شده و هشدارهای لازم به شهرداری داده شده است.مدیرکل هواشناسی فارس ادامه داد: در دیگر نقاط استان فارس نیز بجز لار، لامرد، گراش، مهر بارش باران را شاهد خواهیم بود.

مسعود حقیقت با اشاره به اینکه در نقاط کوهستانی نیز این بارش‌ها مخاطره‌آمیز خواهند بود، تاکید کرد: مردم در رفت و آمدهایشان دقت کافی را داشته باشند و حتی المقدور به نقاط کوهستانی تردد نکنند.

وی همچنین از مسافران نوروزی و گردشگران خواست تا در مکان‌های امن اسکان داشته باشند و با توجه به آبگرفتگی معابر و بارش‌های رگباری غافلگیر نشوند.

کانال اخبار فوری و بدون سانسور ، کانال اخبار فارسی ، خبر فوری خبر حوادث

 کانال تلگرام|کانال واتساپ| کانال ایتا|کانال سروش|کانال روبیکا|کانال بله

مدیرکل هواشناسی فارس همچنین از ادامه بارش‌ها در روز جمعه سوم فروردین ماه تا روز یکشنبه و دوشنبه خبر داد و افزود: در حال حاضر پیش‌بینی‌ها از یک بارش دوره‌ای یک هفته‌ای خبر می‌دند گرچه ممکن است تغییراتی نیز اتفاق بیفتد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار