چاپ کد خبر: 116983
3 مرداد 1402

هشدار هواشناسی برای جاری شدن سیل تابستانی در مناطقی از استان فارس

هواشناسی استان فارس با انتشار اطلاعیه سطح زرد نسبت به احتمال جاری شدن روان آب، رشد ابر های همرفتی، رگبار پراکنده باران، رعد و برق، برخورد صاعقه، گاهی وزش باد شدید و احتمال تگرگ در مناطق مستعد در ناحیه شرق، جنوب و جنوب شرق هشدار داد.

سیل های مرگبار استان فارس

به گزارش اول فارس ، مدیرکل هواشناسی استان فارس با اعلام این خبر افزود: این سامانه از بعد از ظهر امروز ( دوشنبه ) شروع و تا جمعه ششم مرداد ماه ادامه دارد.

مسعود حقیقت ادامه داد: این سامانه برای بعد از ظهر دوشنبه در منطقه شرقی و جنوب استان به ویژه جنوب شرق، شهرستان زرین دشت، لارستان و منطقه فورگ داراب پیش بینی شده است و سه شنبه سوم مرداد ماه در مناطق شرقی و نیمه جنوبی گزارش شده است.

وی اضافه کرد: این سامانه همچنین از چهارم تا ششم مرداد در مناطق شرقی، نیمه جنوبی، مرکزی به ویژه در منطقه فورگ، لارستان، زرین دشت، گراش و اوز ادامه دارد.
احتمال جاری شدن روان آب و بر خورد صاعقه

مدیرکل هواشناسی فارس تاکید کرد: احتمال جاری شدن روان آب و بر خورد صاعقه وجود دارد و همچنین اجتناب از اسکان و بر پا کردن چادرهای مسافرتی در حاشیه و بستر مسیل ها و رودخانه ها توصیه می شود.

به گزارش ایرنا، پیشتر اداره کل هواشناسی فارس در اطلاعیه سطح زرد ۳۱ تیر ماه نسبت به رشد ابر و رگبار پراکنده در مناطق جنوب شرق و جنوب هشدار داده بود.

اسرار غارت ۴ کیلو اشیای طلایی هخامنشی از «تپه یحیی» در فارس +عکس

با عضویت در  کانالها زیر از اخبار اول فارس آگاه شوید

اشاره 1

 کانال تلگرام 

 کانال واتساپ 

در کانال ایتا

کانال سروش 

 کانال روبیکا

 کانال بله

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار