چاپ کد خبر: 127377
13 آذر 1402
وضعیت هوای استان فارس :

هوای ۳ شهر استان فارس ناسالم اعلام شد

مدیرکل هواشناسی استان فارس با اشاره به آخرین وضعیت شاخص آلودگی هوا در این استان گفت: شاخص کیفیت هوای سه شهرستان لامرد، مهر و شیراز برای گروه‌های حساس، ناسالم است.

وضعیت هوای استان فارس هواشناسی آلودگی

به گزارش اول فارس ، مسعود حقیقت با تشریح آخرین وضعیت شاخص آلودگی هوا در استان فارس پرداخت و گفت: از امروز تا چهارشنبه، ۱۵ آذرماه در شهرستان‌های لامرد، مهر و شیراز افزایش غلظت آلاینده‌ها را خواهیم داشت.

وی تأکید کرد: با توجه‌ به وضع کنونی آلودگی هوا توصیه می‌شود افراد مبتلا و سابقه بیماری‌های قلبی، کلیوی و ریوی، زنان باردار و شیرده، سالمندان و کودکان از تردد در معابر و مرکز شهر و فعالیت طولانی و سنگین در خارج از منزل خودداری کنند. در قرارگرفتن در هوای کنونی اجتناب کنند.

حقیقت همچنین در خصوص وضعیت هوای استان فارس نیز گفت: از امروز، ۱۳ آذرماه ۱۴۰۲ در تمام نقط استان فارس تا پایان هفته جاری بارندگی و پدیده خاصی را نخواهیم داشت.

مدیرکل هواشناسی فارس در پایان با اشاره به وضعیت دمای هوای استان نیز تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، شهرستان‌های لامرد و مهر گرم‌ترین و دشت نمدان سردترین منطقه استان بوده است.

هجوم زامبی وار آگهی های تبلیغاتی بر در و دیوار خانه های مردم

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

هم استانی سه شنبه , ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳

مرودشت هم ایستگاه سنجش آلودگی نداره وگرنه به خاطر پتروشیمی شیراز وکارخانه قند شاخص آلودگیش بالاست کاش مسئولان استان ونماینده لااقل فکر زدن یک ایستگاه سنجش آلاینده ها در مرودشت هم میشدند????

آخرین اخبار