چاپ کد خبر: 137150
24 اسفند 1402

ورود ۲ سامانه بارشی جدید و شُلبارون در مناطقی از استان فارس !

ورود 2 سامانه بارشی جدید و شُلبارون در مناطقی از استان فارس !

مدیر کل هواشناسی استان فارس گفت : ‌فعالیت ۲ سامانه بارش  خفیف باران گل آلود همراه با گرد و غبار، گاهی رعد برق، وزش باد شدید با هشدار سطح زرد در مناطق شمالی،‌ مرکزی و غربی از پیش از ظهر جمعه ۲۵ اسفند آغاز و تا صبح شنبه ۲۶ همین ماه  ادامه دارد.

به گزارش اول فارس، مسعود حقیقت روز پنجشنبه با اعلام این خبر بیان کرد: سامانه اول که بارش خفیف باران گل آلود گرد و غبار،‌ و گاهی رعد و برق است برای جمعه ۲۵ اسفند در مناطق شمالی و مرکزی استان به ویژه شهرستان های نور آباد ممسنی و سپیدان و برای شنبه ۲۶ همین ماه هم در مناطق غربی استان پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد:‌ همچنین سامانه دوم که وزش باد شدید است برای شنبه ۲۶ اسفند در مناطق شمالی و مرکزی استان به ویژه شهرستان های شیراز، آباده، بوانات، ارسنجان، اقلید، خرم بید،‌ بختگان، پاسارگارد، خرامه،‌ زرقان، مرودشت، استهبان و نی ریز گزارش شده است.

عضو کانال تلگرام خبرهای ما شوید

مدیر کل هواشناسی تاکید کرد: اثر مخاطره همچون لغزندگی جاده ها و برخورد صاعقه وجود دارد برای همین هم احتیاط در سفرهای برون شهری، عدم حضور در ارتفاعات نیمه شمالی استان،‌ احتمال سقوط اشیا،‌ احتمال سقوط تابلو های تبلیغاتی و عدم توقف خودرو ها در کنار درختان کهن سال و استحکام سازه های موقت، توصیه می شود.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار