چاپ کد خبر: 25836
21 فروردین 1399

وضعیت شیوع بیماری کرونا در لارستان

رییس دانشکده علوم پزشکی لارستان با اشاره به اینکه تست ۴ نفر دیگر از بیماران مثبت اعلام شده است، گفت: تعداد مبتلایان به کرونا ویروس در این شهرستان به ۵۶ نفر رسید.

 به گزارش اول فارس،محمدحسین کریمی، با بیان اینکه ۴ مورد مثبت ابتلا به کووید ۱۹ به آمار دانشکده علوم پزشکی لارستان اضافه شده، اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته سه مورد مبتلا به کرونا در جویم و یک مورد در شهرستان خنج تایید شده است.

کریمی

او تصریح کرد: با افزوده شدن این ۴ مورد، تعداد مبتلایان به کووید۱۹ در حوزه تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی لارستان از ابتدا تاکنون به ۵۶ نفر می‌رسد.

کریمی افزود: طی روز‌های گذشته از تعداد ۵۵ نمونه ارسالی به آزمایشگاه تنها ۴ مورد مثبت بوده اند که نشان دهنده عملکرد خوب مجموعه دانشکده علوم پزشکی لارستان است.

او افزود: از عموم مردم خواهش میکنم که کماکان در خانه ماندن را جدی بگیرند و بدانند تنها راه مقابله و کنترل این بیماری، در خانه ماندن و شستن مرتب دست‌ها با آب و صابون است.

رییس دانشکده علوم پزشکی لارستان بیان کرد: امروز هم پرواز خارجی وارد فرودگاه بین المللی لارستان می‌شود که مجددا درخواست می‌کنم مسافران به مدت دوهفته در قرنطینه خانگی باشند و از هرگونه دید و بازدید و یا دورهمی و مهمانی جدا اجتناب کنند.

عضوکانال واتساپ اول فارس شوید

%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE 1

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار