چاپ کد خبر: 136292
16 اسفند 1402

وضعیت پیشرفت ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن در کوار ، فیروزآباد و فراشبند

مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس گفت: در اکثر شهرهای استان فارس پروژه‌های نهضت ملی مسکن به صورت یک طبقه یا دو طبقه حیاط‌دار در دست اجرا است.

نهضت ملی مسکن
به گزارش اول فارس ، محمودرضا طالبان مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس در بازدید دوره‌ای از پروژه‌های طرح بزرگ نهضت ملی مسکن شهرستان‌های این استان گفت: در شهرستان کوار ۲۶۵۰ نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن تایید نهایی شده‌اند یا به‌عبارتی واجد شرایط واگذاری شناخته‌شده‌اند که تاکنون ۱۲۸۸ نفر واریز وجه داشته‌اند.

وی اضافه‌کرد: تاکنون ۴۰۰ واحد مسکونی از طرح نهضت ملی شهرستان کوار از مرحله سفت کاری عبور کرده و در مرحله نازک کاری قرار دارد.

طالبان خاطرنشان کرد: به‌زودی مشکل کمبود زمین مابقی متقاضیان مرتفع خواهد شد و عملیات اجرایی پروژه‌ها با شدت بیشتری ادامه دارد.

گفتنی است در ادامه بازدید از پروژه‌های نهضت ملی شهرستان فیروز آباد نیز بازدید به عمل آمد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس در بازدید از شهرستان فیروز آباد گفت: پروژه‌های شهرستان فیروز آباد دو طبقه حیاط دار است و روند اجرای پروژه خوب است.

وی اضافه‌کرد: در شهر فیروز آباد ۶۰۰ نفر تایید نهایی شده‌اند و واجد شرایط واگذاری هستند.

طالبان خاطرنشان کرد: تاکنون ۳۸۳۹ نفر در این شهر واریز وجه خود را انجام داده‌اند که از این تعداد برای ۳۷۰۰ متقاضی زمین آماده شده و پروانه ساختمانی بیش از ۲۰۰۰ واحد آن اخذ شده و در مراحل مختلف از شروع فونداسیون تا مرحله نازک کاری است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس در بازدید از پروژه‌های نهضت ملی شهرستان فراش بند تصریح‌کرد: نهضت ملی مسکن شهرستان فراش بند به‌صورت دو طبقه حیاط‌دار اجرا می‌شود.

وی گفت: در شهرستان فراشبند ۲۴۱ نفر تایید نهایی شده‌اند که ۱۴۸ نفر واریز وجه را انجام داده‌اند و در این شهرستان برای ۶۸۴ نفر زمین تهیه شده‌است.

طالبان خاطرنشان ساخت: عملیات فونداسیون ۱۷۶ واحد به پایان رسیده و در مرحله سفت کاری و نازک کاری است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار