اسنپ کلوب : گاهی اوقات در سفرهای اسنپی با شرایطی مواجه می‌شوید که هزینه سفر نمایش‌داده‌شده در اپلیکیشن رانندگان اسنپ با پرداختی مسافر متفاوت است. این تفاوت قیمت مربوط به تخفیف‌های اسنپ است. اسنپ برای ایجاد تجربه سفر بهتر برای مسافران و همچنین افزایش درآمد کاربران راننده، بخشی از قیمت سفر را به مسافر تخفیف می‌دهد و مبلغ این تخفیف از طرف خود اسنپ به کاربر راننده پرداخت می‌شود.حال ببینیم در صورتی که مسافر از کد تخفیف استفاده کند، هزینه سفر به چه صورتی نمایش داده می‌شود.

هزینه سفر در اسنپ، به دو صورت «نقدی» و «اعتباری» قابل‌پرداخت است و مسافر برای پرداخت هزینه سفر اسنپ بین دو گزینه نقدی و اعتباری حق انتخاب دارد.

پرداخت هزینه سفر به صورت نقدی

فرض کنید مسافر از کد تخفیف استفاده کرده و همچنین روش پرداخت «نقدی» را انتخاب می‌کند. همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، مبلغ پرداختی از سمت مسافر ۴۲۵,۰۰۰ ریال است و مابقی هزینه سفر که ۸۵۳,۰۰۰ ریال است از طرف اسنپ به اعتبار کاربر راننده اضافه می‌شود. یعنی در مجموع کرایه سفر مبلغ ۱,۲۷۸,۰۰۰ ریال است.

مسافر اسنپ از کد تخفیف استفاده می‌کنه، هزینه سفر

پرداخت هزینه سفر به صورت اعتباری

اگر در مثالی که بالا زدیم، مسافر هزینه سفر را به صورت «اعتباری» بپردازد؛ مطابق با تصویر زیر، پیامی با این مضمون دریافت می‌کنید: «وجه نقد دریافت نکنید؛ مبلغ ۱,۲۷۸,۰۰۰ ریال به اعتبارتان افزوده می‌شود.»

در این حالت نیز مبلغ پرداختی مسافر ۴۲۵,۰۰۰ ریال است؛ اما به اعتبار شما مبلغ ۱,۲۷۸,۰۰۰ ریال افزوده شده و مابه‌التفاوت این مبلغ از طرف خود اسنپ به شما پرداخت شده است.

مسافر اسنپ از کد تخفیف استفاده می‌کنه، هزینه سفر

سخن پایانی

کدهای تخفیف سفر اسنپی برای مسافران تجربه سفر بهتری را ایجاد می‌کند و موجب افزایش درآمد کاربران راننده نیز می‌شود. وقتی مسافر از کد تخفیف استفاده می‌کند، مبلغ تخفیف از طرف خود اسنپ به کاربر راننده پرداخت می‌شود و تفاوتی هم ندارد که مسافر پرداخت نقدی انجام داده یا هزینه را به‌صورت اعتباری پرداخت کرده باشد.

نکات مهم درباره قابلیت «تسویه در لحظه» که راننده اسنپ باید بداند