چاپ کد خبر: 118868
27 مرداد 1402

پرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی با سود ۷ درصد در بانک تجارت [+نحوه دریافت]

بانک تجارت به منظور تشویق مشتریان برای افتتاح سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت، طرح وامی تحت عنوان «پویا برتر» را تدارک دیده است. تمامی مشتریان حقیقی و حقوقی بانک که سپرده کوتاه مدت دارند، می‌توانند وام این طرح درخواست بدهند.

پرداخت وام 200 میلیون تومانی با سود 7 درصد در بانک تجارت [+نحوه دریافت]

به گزارش اول فارس سقف فردی وام ( تسهیلات) اعطایی برای مشتریان حقیقی دارای مجوز کسب ۲۰۰ میلیون تومان و برای مشتریان حقوقی واجد شرایط ۲ میلیارد تومان اعلام شده است.

در صورتی مشتریان حقیقی و حقوقی بانک تجارت امکان درخواست این وام ( تسهیلات) را دارند که چک یا سفته یا گواهی کسر از حقوق داشته باشند.

در صورتی که فردی قادر به فراهم کردن یکی از این ضمانت‌ها نباشد، ارائه یک ضامن کاسب دارای پروانه کسب یا چک و سفته یک ضامن معتبر و مورد قبول بانک نیز قبول است.

این وام ( تسهیلات) در قالب عقد مرابحه به مشتریان واجد شرایط پرداخت می‌شود و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن ۳۶ ماه اعلام شده است. سود این وام ( تسهیلات) ۷ درصد اعلام شده است.

مبلغ اقساط وام طرح پویا برای اشخاص حقیقی چقدر است؟

در صورتی که شخص حقیقی برای این وام درخواست بدهد و براساس تشخیص بانک واجد شرایط دریافت سقف این وام ( تسهیلات) باشد، مبلغ هر قسط برای وی ۶ میلیون و ۱۷۵ هزار و ۴۱۹ تومان است. کل سود وام ( تسهیلات) ، ۲۲ میلیون و ۳۱۵ هزار و ۹۷ تومان و جمع رقم وام و سود آن، ۲۲۲ میلیون و ۴۱۵ هزار و ۹۷ تومان خواهد بود.

لازم به ذکر است در طول مدت سپرده گذاری، متقاضیان وام امکان واریز و برداشت از حساب خود را خواهند داشت. ضمنا سایر ضوابط سپرده کوتاه مدت اعم از محاسبه سود به صورت ماه شمار و عدم تعلق سود در صورت برداشت کمتر از یک ماه، برای این نوع حساب نیز وجود خواهد داشت.

وام خرید کامیون با سود ۹ درصد مختص رانندگان پایه یک ؟!

 

کانال اخبار فوری و بدون سانسور ، کانال اخبار فارسی ، خبر فوری خبر حوادث

 کانال تلگرام 

 کانال واتساپ 

 کانال ایتا

کانال سروش 

 کانال روبیکا

 کانال بله

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

مجتبی پنجشنبه , ۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۰

همش دروغ
خدا ریشه کن کنه همه دزدی این مملکتا
بیچاره فقیر مردم ،نه پارتی داریم و پول
همه جا شده پارتی ،خدا ریشه کن کنه همه این کثافتارا

ریسسی جمعه , ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۴

سلام عالی است اکر راست بگنو یوامی هم برای جانبازان در نظر بگیرند با فیش حقوقی که دارند با سود کم باشهباز تشکر

آخرین اخبار