چاپ کد خبر: 96754
3 آبان 1401

پیش بینی ورود سامانه بارشی از نیمه آذر ماه به استان فارس

سرپرست اداره کل هواشناسی استان فارس از ورود سامانه بارشی از نیمه اذر ماه به استان فارس خبر داد و گفت: تا نیمه بهمن ماه بارش ها به شکل خوب و عادی خوهد بود.

پیش بینی ورود سامانه بارشی از نیمه آذر ماه به استان فارس
به گزارش اول فارس ، مسعود حقیقت سرپرست اداره کل هواشناسی استان فارس روز سه شنبه  گفت:آخرین  نقشه های هواشناسی در اواخر هر ماه شمسی بروز میشوند و  یک آبان ماه ،آخرین بروز رسانی نقشه های هواشناسی بوده است.

وی افزود: در مهر ماه بارشی در استان فارس نداشته ایم  و در آبان ماه  هم بارشی را نخواهیم داشت.

حقیقیت در ادامه از ورود سامانه بارشی از نیمه اذر ماه خبر داد و گفت: تا نیمه بهمن ماه بارش ها به شکل  خوبی خواهد بود، اما  از نیمه دی ماه تا بهمن ماه افزایش بارش را در استان فارس پیش بینی میکنیم، همچنین  از نیمه  بهمن و  ماه اسفند از شدت بارش ها کاسته میشود و  کمترین بارش را در این ماه های سال شاهد هستیم.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان فارس با اشاره به اینکه پیش بینی های فصلی هواشناسی تا ۴ ماه آینده را  نشان می‌دهد، اظهار کرد: ماهانه بروز رسانی پیش بینی هواشناسی انجام میشود و لازم است کشاورزان  پیش بینی های هواشناسی را در روز های اینده دنبال کننند و  تنها به این پیش بینی ها اکتفا نکنند.

وی در ادامه تصریح کرد: در ماه های مهر و آبان  دمای اغلب مناطق استان فارس نسبت به حالت عادی یک الی دو درجه افزایش داشته است  اما در این بین در ماه های آینده امکان نا هنجاری دما را پیش بینی میکنیم.

این مقام مسئول در پایان بیان کرد:  در ماه های دی و بهمن احتمال  بارش های رگباری به دلیل نا هنجاری های دما  در برخی از شهرستان های استان فارس وجود دارد.

فال حافظ امروز ۵ آبان با تفسیر دقیق و زیبا

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار