چاپ کد خبر: 124925
10 آبان 1402

هواشناسی ۱۴۰۲/۰۸/۱۰ | پیش بینی ۵ روزه آب وهوای مناطق مختلف استان فارس

پیش بینی  جدید وضع آب وهوای استان فارس منتشر شد.

پیش بینی  جدید وضع آب وهوای استان فارس منتشر شد.

به گزارش اول فارس به نقل از هواشناسی ، پیش بینی وضعیت آب وهوای استان فارس از تاریخ ۱۰ آبان تا ۱۴ آبان ۱۴۰۲ منتشر شد.

مدیرکل هواشناسی فارس با بیان اینکه از امروز به تدریج افزایش ابر و وزش باد در استان خواهیم داشت، گفت: از هفته آینده دمای هوای استان و شیراز کاهش خواهد داشت.

مسعود حقیقت، مدیرکل هواشناسی فارس با بیان اینکه روز گذشته در شهرستان‌های سپیدان، اقلید، پاسارگاد، دشت ارژن، کوهچنار و بخش‌هایی از غرب شیراز رگبار پراکنده باران را داشته‌ایم، گفت: در شهرستان سپیدان ۴ میلی‌متر و در شهرهای همچون بوانات رگبار پراکنده‌ای را داشته‌ایم.

به گفته وی از امروز چهارشنبه تا اوایل هفته آینده در ساعات بعدازظهر به‌تدریج افزایش ابر و وزش باد را پیش‌بینی کرده و در قسمت‌های شمالی  و غربی استان شاهد بارش خفیف و پراکنده هستیم.

حقیقت با اشاره به اینکه برای امروز بارش پراکنده و ضعیفی را برای مناطق شمالی، شمال شرقی و شرقی همچون خرم‌بید و بخش‌هایی از بوانات را پیش‌بینی می‌کنیم، تصریح کرد: طی این هفته کاهش دما را  نداریم؛ اما از شنبه‌شب به‌تدریج در نیمه شمالی استان کاهش محسوس را دارد.

مدیر کل هواشناسی فارس در پایان اظهار کرد: این کاهش دما به‌حدی است که در صبح یکشنبه کمینه دمای شیراز به ۶ درجه خواهد رسید.

پیش بینی هوای فارس 1 پیش بینی جدید وضع آب وهوای استان فارس منتشر شد. پیش بینی هوای فارس 3 پیش بینی هوای فارس 4 پیش بینی هوای فارس 5

روش هواگیری پکیج و رادیاتور که تعمیرکارها به کسی نمی گویند

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

احمد جعفری یکشنبه , ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰

خاک قبرستون با این هوانشناسی

آخرین اخبار