چاپ کد خبر: 135679
9 اسفند 1402

پیش فروش کامیونت جک ۶ ، ۸.۵ و ۹ تن ، قیمت علی الحساب تحویل اردیبهشت ۱۴۰۳

در حال حاضر آرین دیزل طرح پیش فروش کامیونت های جک در تمامی تناژ را با قیمت علی الحساب آغاز کرده است.

به گزارش اول فارس، پیش فروش کامیوت جک ۶ تن، ۸.۵ تن و ۹ تن از تاریخ ۱۲ اسفندماه ۱۴۰۲ آغاز شده و تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. ثبت نام از طریق عاملیت های مجاز و به صورت اینترنتی انجام خواهد شد.

متقاضیان می توانند با مراجعه حضوری و تلفنی به دیزلیران، یکی از نمایندگی های معتبر آرین دیزل، در طرح پیش فروش عادی شرکت کرده و ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

پیش فروش کامیونت جک 6 ، 8.5 و 9 تن ، قیمت علی الحساب تحویل اردیبهشت 1403

نحوه پیش پرداخت کامیونت های جک

متقاضیان خرید کامیونت جک ۶ تن میبایست مبلغ ۶.۴۴۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال را هنگام ثبت نام پرداخت نمایند. مبلغ ۲.۷۶۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال را نیز باید ۳۰ روز پس از ثبت نام اولیه واریز نمایند. لازم به ذکر است الباقی مبلغ میبایست هنگام صدور دعوتنامه تکمیل شود.

متقاضیان خرید کامیونت جک ۸.۵ تن میبایست مبلغ ۶.۵۸۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال را هنگام ثبت نام پرداخت نمایند. مبلغ ۲.۸۲۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال را باید ۳۰ روز پس از ثبت نام اولیه واریز نمایند. الباقی مبلغ نیز میبایست هنگام صدور دعوتنامه تکمیل شود.

متقاضیان خرید کامیونت جک ۹ تن میبایست مبلغ ۶.۷۲۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال را هنگام ثبت نام پرداخت نمایند.  مبلغ ۲.۸۸۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال را باید ۳۰ روز پس از ثبت نام اولیه واریز نمایند. الباقی مبلغ نیز میبایست هنگام صدور دعوتنامه تکمیل شود.

لازم به یادآوری است موعد تحویل کامیونت های جک هفته چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ می باشد. از همین رو تمامی مبالغ فوق، به صورت علی الحساب ذکر شده است.
مشخصات فنی کامیونت جک
کامیونت جک دارای پیشرانه ای با قدرت ۱۵۴ اسب بخار و گشتاور ۵۰۰ نیوتن متر مجهز به توربوشارژ و اینتر کولر می باشد. گیربکس بکار رفته در این کامیونت  ۶ سرعته دستی ساخت برند جک موتورز و متمایز از سیستم گیربکس سایر رقبا می باشد.

سیستم ترمز جک در جلو از نوع دیسکی و در عقب ار نوع کاسه ای با دو مداره مستقل پنوماتیک است که به سیستم های پیشرفته ای همچون ABS,EBS,ESC تجهیز شده است.

آرین دیزل از شرکت های موفق ایرانی است که در زمینه تولید انواع خودرو های باری و تجاری فعالیت می کند. این شرکت با طراحی و تولید کامیونت های جک توانست ۵۰ درصد از سهم فروش بازار را به خود اختصاص دهد. کامیونت جک به دلیل کیفیت بالا و استهلاک پایین در مدت کوتاهی پس از عرضه، به جایگاه ویژه ای در بازار خودروهای نیمه سنگین کشور دست یافت.منبع:دیزلیران

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار