چاپ کد خبر: 133191
12 بهمن 1402

چگونه فوری وام ۳۰۰ میلیونی قرض‌الحسنه از بانک سینا را بگیریم؟

وام طرح آفتاب بانک سینا که با سقف ۳۰۰ میلیونی پرداخت می‌شود، در نگاه اول جذاب و کاربردی است اما در دل ماجرا نکات ریز و درشت زیادی وجود دارد.
چگونه فوری وام ۳۰۰ میلیون تومانی و قرض‌الحسنه بانک سینا را بگیریم؟
 وام طرح آفتاب بانک سینا مثل همه تسهیلاتی که در قالب وام فوری، وام نقدی و این حرف‌ها به متقاضیان تعلق می‌گیرد، نیازمند سپرده‌گذاری در بانک است و در زودترین حالت ممکن به کسی پرداخت می‌شود که حدود یک میلیارد و ۲۷۱ میلیون تومان پیش بانک گرو بگذارد.
وام طرح آفتاب بانک سینا به‌همین خاطر طوری طراحی شده تا متقاضی برای تسهیل شرایط خودش در قدم اول به‌حای سپرده‌گذاری یک ماهه، سراغ سپرده‌گذاری‌های طولانی‌تری برود و در قدم بعدی حاضر به بازپرداخت اقساط در مدت زمان کمتری باشد.
اقساط وام طرح آفتاب بانک سینا دقیقا طبق همین سازوکار چیزی بین شش میلیون و ۸۱۸ هزار تومان تا ۶۰ میلیون تومان در ماه خواهد بود، اما چون بحث وام قرض‌الحسنه وسط است، چیزی به‌اسم سود وام مطرح نیست. تسهیلات ۳۰۰ میلیونی فوری و نقدی با شکل و شمایل دیگری در بقیه بانک‌ها پرداخت می‌شود، اما چندوچون آن‌ها تفاوت زیادی با وام طرح آفتاب بانک سینا ندارد.

وام طرح آفتاب بانک سینا چیست؟

وام طرح آفتاب بانک سینا درقالب تسیهلات قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود و به‌همین دلیل موقع بازپرداخت اقساط چیزی به اسم سود وجود ندارد و طبق ادعای بانک سینا متقاضی از پرداخت کارمزد وام نیز معاف است.

وام طرح آفتاب بانک سینا برای تمامی مشتریان حقیقی یا شرکت‌های حقوقی بابت پرداخت تسهیلات به کارکنان و پرسنل مجموعه پیش‌بینی شده است. شرط پرداخت وام طرح آفتاب بانک سینا هم داشتن سپرده قرض‌الحسنه با حداقل موجودی ۵۰ هزار تومان خواهد بود. از همه مهمتر اینکه مبلغ وام طرح آفتاب بانک سینا تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان اعلام شده، اما متقاضی باید حداقل یک ماه تا یک سال مبلغ کلان‌تری را نسبت به اصل وام سپرده‌گذاری کند. دقیقا همینجا بحث ضرایب طرح آفتاب اهمیت پیدا می‌کند.

وام طرح آفتاب بانک سینا و ضرایب طرح

وام طرح آفتاب بانک سینا مثل همه تسهیلاتی که در قالب وام فوری، وام نقدی و … قرار می‌گیرند، شامل ضریب تسهیلات می‌شود. به‌زبان ساده متقاضی وام طرح آفتاب بانک سینا، طبق جدولی که با عنوان ضرایب طرح آفتاب در سایت بانک سینا آمده، درصدی از اصل پولی که پیش بانک سپرده‌گذاری کرده را دریافت می‌کند.

وام طرح آفتاب بانک سینا به متقاضی پرداخت می‌شود که حداقل یک ماه و نهایتا ۱۲ ماه مبلغی را سپرده‌گذاری می‌کند و بین ۱۳.۱ تا تقریبا ۹۵ درصد از اصل پول را به‌عنوان تسهیلات دریافت می‌کند.

وام طرح آفتاب بانک سینا به‌عنوان مثال به متقاضی که قصد دریافت سقف تسهیلات (۳۰۰ میلیون تومان) را فقط یک ماه بعد از سپرده‌گذاری دارد، به‌شرطی پرداخت می‌شود، که مبلغ میانگین سپرده یک میلیارد و ۲۷۱ میلیون و ۱۸۶ هزار تومان باشد. تازه اگر متقاضی موقع دریافت وام به‌جای گزینه بازپرداخت شش‌ماهه روی گزینه بازپرداخت یکساله دست بگذارد، آنوقت مبلغ میانگین سپرده باید به دو میلیارد و ۲۹۰ میلیون برسد.

وام طرح آفتاب بانک سینا با همه این حرف‌ها زمانی منطقی‌تر جلوه پیدا می‌کند که اولا متقاضی به‌جای سپرده‌گذاری یک ماهه، سراغ سپرده‌گذاری ۱۲ ماه برود و در کمترین زمان ممکن یعنی دو سال برای بازپرداخت اقساط دست به کار شود.

وام طرح آفتاب بانک سینا در این حالت به‌شکلی است که اگر متقاضی خواستار دریافت سقف تسهیلات باشد و مشکلی با بازپرداخت دوساله نداشته باشد، به ۳۱۶ میلون تومان به‌عنوان مبلغ میانگین سپرده‌گذاری احتیاج دارد. فراموش نکنید که اگر متقاضی به‌جای بازپرداخت دوساله، سراغ بازپرداخت سه‌ساله یا چهارساله برود، مبلغ میانگین سپرده به‌ترتیب به حدود ۴۴۰ و ۵۵۰ میلیون تومان تبدیل می‌شود.

اقساط وام طرح آفتاب بانک سینا

وام طرح آفتاب بانک سینا مثل همه تسهیلاتی که در شبکه بانکی از محل سپرده‌های قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود، سودی ندارد. رقابت جدیدی که بانک‌ها بابت تقلیل رقم کارمزد هم به‌وجود آوردند باعث شده وام طرح آفتاب بانک سینا بدون کارمزد هم باشد.

اقساط وام طرح آفتاب بانک سینا طبق مدت بازپرداختی که خود متقاضی آن را انتخاب می‌کند، بالا و پایین می‌شود و بحث مبلغی که خود متقاضی خواستار دریافت آن است، نکته مهم بعدی به‌حساب می‌آید.

اقساط وام طرح آفتاب بانک سینا به‌عنوان مثال برای متقاضی که کمترین مدت بازپرداخت (شش‌ماهه) را انتخاب می‌کند و خواستار سقف تسهیلات (۳۰۰ میلیون) است، به‌ماهی ۶۰ میلیون تومان می‌رسد. قدعدتا متقاضی که در این حالت به‌جای بازپرداخت شش‌ماهه، بازپرداخت یکساله را انتخاب می‌کند، باید ماهی ۲۷ میلیون و ۲۷۲ هزار و ۲۷۲ هزار و ۷۲۷ تومان (در مجموع ۳۰۰ میلیون) به بانک سینا برگرداند.

اقساط وام طرح آفتاب بانک سینا در حالتی که متقاضی سقف تسهیلات را بعد از ۱۲ ماه سپرده‌گذاری تقاضا و موقع دریافت وام گزینه بازپرداخت ۲۴ ماهه را انتخاب می‌کند، به ماهی ۱۳ میلیون و ۶۳۶ هزار و ۳۶۴ تومان تبدیل می‌شود.

این بانک‌ هم وام های مشابه  این وام بانک سینا می‌دهند

پرداخت وام قرض‌الحسنه ۳۰۰ میلیونی فقط مختص بانک سینا نیست. همین الان بانک ملی، آینده، توسعه تعاون، پارسیان و بقیه بانک‌های کشور مجوز پرداخت این وام را دارند. اردیبهشت امسال سقف پرداخت وام تسهیلات قرض‌الحسنه در بانک‌ها از ۲۰۰ به ۳۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرد و سازوکار پرداخت تسهیلات در آن‌ها تاحدودی مشابه چیزی است که در بانک سینا مشاهده می‌کنیم.

به گزارش اول فارس ، وام ۳۰۰ میلیونی قرض‌الحسنه بانک ملی که آذر امسال سروصدای زیادی به‌پا کرد، در سریع‌ترین شکل ممکن به کسی تعلق می‌گیرد که برای یک ماه ۷۵۰ میلیون تومان را نزد بانک سپرده‌گذاری کند. مهلت بازپرداخت اقساط در این حالت شش‌ماه است و دقیقا مثل بانک سینا بحث اقساط ۶۰ میلیونی در ماه مطرح است.

جزییات وام طرح آفتاب بانک سینا با فرض پرداخت سقف ۳۰۰ میلیونی تسهیلات

مدت سپرده‌گذاری مدت بازپرداخت مبلغ میانگین سپرده اقساط ماهانه
یک ماه شش ماه یک میلیارد و ۲۷۱ میلیون و ۱۸۶ هزار تومان ۶۰ میلیون تومان
یک ماه ۱۲ ماه دو میلیارد و ۲۹۰ میلیون و ۷۶ هزار تومان ۲۷ میلیون و ۲۷۲ هزار و ۷۲۷ تومان
سه‌ ماه شش ماه ۴۱۷ میلیون و ۲۴۶ هزار تومان ۶۰ میلیون تومان
سه ماه ۱۲ ماه ۷۵۰ میلیون تومان ۲۷ میلیون و ۲۷۲ هزار و ۷۲۷ تومان
سه ماه ۲۴ ماه یک میلیارد و ۳۵۷ میلیون و ۴۶۶ هزار تومان ۱۳ میلیون و ۶۳۶ هزار و ۳۶۴ تومان
شش ماه شش ماه ۲۰۳ میلیون و ۸۰۴ هزار تومان ۶۰ میلیون تومان
شش ماه ۱۲ ماه ۳۶۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان ۲۷ میلیون و ۲۷۲ هزار و ۷۲۷ تومان
شش ماه ۲۴ ماه ۶۶۲ میلیون و ۲۵۱ هزار تومان ۱۳ میلیون و ۶۳۶ هزار و ۳۶۴ تومان
شش ماه ۳۶ ماه ۹۲۳ میلیون و ۷۷ هزار تومان ۹ میلیون و ۹۰ هزار و ۹۰۹ تومان
۹ ماهه ۲۴ ماه ۴۳۱ میلیون و ۶۵۴ هزار تومان ۱۳ میلیون و ۶۳۶ هزار و ۳۶۴ تومان
۹ ماهه ۳۶ ماه ۶۰۱ میلیون و ۲۰۲ هزار تومان ۹ میلیون و ۹۰ هزار و ۹۰۹ تومان
۹ ماهه ۴۸ ماه ۷۵۰ میلیون تومان شش میلیون و ۸۱۸ هزار و ۱۸۲ تومان
۱۲ ماه ۲۴ ماه ۳۱۶ میلیون و ۱۲۳ هزار تومان ۱۳ میلیون و ۶۳۶ هزار و ۳۶۴ تومان
۱۲ ماه ۳۶ ماه ۴۴۰ میلیون و ۵۲۸ هزار تومان ۹ میلیون و ۹۰ هزار و ۹۰۹ تومان
۱۲ ماه ۴۸ ماه ۵۵۰ میلیون و ۴۵۸ هزار تومان شش میلیون و ۸۱۸ هزار و ۱۸۲ تومان

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس دوشنبه , ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۷:۳۰

مگرنظرمابرای شمامهم هست یابهش توجه میکنید

بنده ی خدا دوشنبه , ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۷:۲۸

سلام اگراین مقدارپولی که بایدبه حساب بریزیم داشتیم مگه مریض هستیم وام بگیریم باهمین پول کارمون را راه مینداختیم این چه کاری بریدخودتون رامسخره کنیدنشستیدجلسه گرفتیدبیایید مردم رامسخره کنیدازقدیم گفتندسنگ بزرگ نشانه ی نزدنه شما هم ی سنگ جلوپای مردم میندازید که نتواند این وام رابگیرن بعدهم بودجه رابرای خودتون برداریدسزای هرکه حق این مردم رابخوربا همون خودخداباشه

ناشناس دوشنبه , ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۷:۲۶

من این وام گرفتید لطفا مردم را نا امید نکنید..

دلسوز ملت شنبه , ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵

خسته نباشین واقعا کار مفیدی کردین ؛؛ جمع کنین این مسخره بازی ها رو برید خودتون مسخره کنید بگین وام نمی‌دهیم خیلی سنگین تره تا این کارهاتون برید یکم خجالت بکشین

ناشناس شنبه , ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۸

سلام
این بانک ها موش که نجس است که حتی یک میلیارد لیتر آب بهش بریزی باز هم نجس است طبق فتوای بعضی از مراجع آب می‌کشند و پاک می شود وخوردن مردم می دهند
وام می دهند با کارمزد نزول، آن وقت از شیر مادر هم حلال تر است آن وقت توقع داریم خدا نزولات زمستانی (برف و باران) برای ما بفرستند و بطن همه ی مردم ایران را به حرام آغشته می‌کنند و انتظار دارند بی حجابی وفساد مردم ایران را در بر نگیرد و مردم.. واقعا که

... جمعه , ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱

اگه ۱میلیارد و ۲۷۱ میلیون تومن‌داشتم چرا محتاج ۳۰۰ میلیون وام بانک میشدم ????این بانکا‌ هم معلوم نیس با کدوم منطقی طرح و قانون میزارن خوب پول خودمو خرج‌میکردم یا همون ۱.۲۷۱ رو میزاشت واشه سودش تو یه سال ۳۰۰ سود میداد دیگه حالا بیاد وام بگیره بخاطرش

آخرین اخبار