چاپ کد خبر: 22752
14 اسفند 1398

آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در کشور اعلام شد/ نمازجمعه کلیه مراکز استانها این هفته تعطیل است

آخرین آمار ابتلا و فوتی کروناویروس جدید در کشور اعلام شد.

بیمارستان کرونا

به گزارش اول فارس،کیانوش جهانپور روز چهارشنبه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی و فوت ناشی از ویروس کرونا در ایران افزود: از روز گذشته تاکنون ۵۸۶ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که ۲۵۳ نفر در تهران، ۳۵ نفر در گیلان، ۹ نفر در مازندران، ۸ نفر در سمنان، ۹ نفر در گلستان، ۹ نفر در آذربایجان شرقی، ۴ نفر در کردستان، ۱۵ نفر در کرمانشاه، ۷ نفر در ایلام، ۵ نفر در لرستان، ۲۷ نفر در خوزستان، ۱۴ نفر در فارس، ۶ نفر در زنجان، ۸ نفر در مرکزی، ۲۵ نفر در قزوین، ۱۹ نفر در البرز، ۱۰۱ نفر در قم، یک نفر در چهارمحال و بختیاری، ۱۴ نفر در کرمان، ۸ نفر در سیستان و بلوچستان، ۸ نفر در خراسان رضوی و یک نفر در خراسان شمالی است.

وی ادامه داد: از روز گذشته تاکنون ۱۵ نفر به علت این بیماری فوت کرده‌اند.

جهانپور اظهار کرد: تاکنون دو هزار و ۹۲۲ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و در مجموع ۹۲ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌ و ۵۵۲ مورد از ابتدا تاکنون بهبود یافته‌اند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا این هفته نماز جمعه در تمام مراکز استان‌ها برگزار نمی‌شود.

گزارش اول فارس حاکیست حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور اعلام کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا این هفته نماز جمعه در تمام مراکز استان‌ها برگزار نمی‌شود.

وی در خصوص برگزاری نماز جمعه این هفته در شهرستان‌ها افزود: درباره نماز جمعه شهرستان‌ها و بخش‌ها و سایر شهرها کمیته‌ای متشکل از نماینده ولی فقیه استان‌ها، استاندار و مسئول بهداشت استان تصمیم به برگزاری یا برگزار نشدن نمازجمعه این هفته می‌کنند که از طریق رسانه‌های استانی به اطلاع ملت شریف ایران خواهد رسید.

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار