چاپ کد خبر: 110352
9 اردیبهشت 1402

آخرین خبر از نرخ گندم از زبان سرپرست وزارت جهاد کشاورزی

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی با بیان این که قیمت گندم به زودی توسط شورای قیمت‌گذاری اعلام می‌شود، گفت: وزارت جهاد کشاورزی درصدد است تا بلافاصله پس از تحویل گندم به سیلو توسط کشاورزان، مبلغ آن پرداخت شود.

به گزارش اول فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، سیدمحمد آقامیری سرپرست وزارت جهاد کشاورزی، گفت: مشکلات در سه حوزه ملی، محلی و مردمی وجود دارد که باید مورد بررسی قرار گیرد، در حوزه ملی مانند پروژه ۵۵۰ هزار هکتاری، طراحی تامین مالی را در دستور کار است تا بتوانیم در راستای اجرای پروژه‌ها به پیش برویم.

وی ادامه داد: برخی دیگر از مشکلات به صورت محلی و استانی حل می‌شود که در این زمینه خواستار برگزاری جلسات دوره‌ای و دیدار عمومی با کشاورزان توسط رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان هستم. همچنین برخی مشکلات نیز با نگاه و اتحاد مردمی قابل حل است.

قیمت گندم 1

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی با بیان این که حمایت از تولید خط قرمز ما است، تصریح کرد: حمایت از تولید محصولات کشاورزی در کشور و حمایت از تولید کنندگان و گندمکاران در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی قرار دارد و در این راستا، موضوع آب که یکی از اصول تولید در بخش کشاورزی است، باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: تولید در بخش کشاورزی مقدماتی نیاز دارد که اولین و مهمترین آن آب است، آب یکی از موضوعات جدی استان خوزستان است و این مهم را با گزارشی کامل با پیشنهاد عملیاتی و اجرایی به محضر ریاست جمهوری خواهم رساند.

به گفته وی، اگر مشکل آب حل شود سایر مسایل از جمله، اشتغال، تولید محصولات کشاورزی، رونق دامداری و… نیز حل می‌شود.

آقامیری با بیان این که قیمت گندم به زودی توسط شورای قیمت‌گذاری اعلام می‌شود، گفت: وزارت جهاد کشاورزی درصدد است تا بلافاصله پس از تحویل گندم به سیلو توسط کشاورزان، مبلغ آن پرداخت شود، در این راستا روز گذشته خرید تضمینی گندم انجام شده و مبلغ قابل توجهی به صورت علی‌الحساب و به قیمت سال گذشته به کشاورزان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: پرداخت مبلغ علی‌الحساب با وجود عدم تخصیص مبلغ خرید تضمینی گندم در سال جاری انجام شده است و در صورت تعیین تکلیف، مابه‌التفاوت مبلغ به حساب کشاورزان واریز می‌شود.

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی با تاکید بر حمایت از تولید گندم در کشور گفت: برای حمایت از تولید داخلی و اشتغالزایی در کشور، گندم با قیمت بالاتر از واردات، خریداری می‌شود تا تولید داخلی ادامه‌دار باشد.

گزارش اول فارس حاکیست  بنا بر پیشنهاد وزارت جهاد کشاورزی و با تصویب هیات دولت قیمت خرید تضمینی گندم کشاورزان زنجانی هر کیلوگرم ۱۵ هزار تومان تعیین شد.همچنین دولت علاوه بر مبلغ ۱۱ هزار و پانصد تومان قیمت گندم، یک هزار و پانصد تومان برای بخشی از هزینه‌های کود و بذر و ۲ هزار تومان نیز جایزه تحویل گندم برای کشاورزان تصویب کرد.

قیمت خرید تضمینی گندم کی به نفع کشاورزان اصلاح می شود ؟ همه اش وعده !

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

کشاورز جمعه , ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴

پارسال گندم تحویلذدادیم ویازده وپانصد هرکیلو پول گرفتیم بادلار ۲۸۰۰۰تومانی چیزی عایدمان نشد حالا که دلار وسایر اقلام زندگی دوبرابر شده باز هم. نرخ یازده وپانصد اعلام میکنند … با این حکمرانیتان

دنیا جمعه , ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸

وقتی گندم برای من‌کشاورز بیشتر ۲۰ تومن دراومده بدم ۱۵ تومن این واقعا انصافه یعنی میگید دیگه بشینیدو ساکت شید خودتون بمونید برا خودتون شیر یا خط بازی کنید

مسعود جمعه , ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۷:۲۹

چطور سال قبل ۱۶ خریداری کردیم و با هزینه زمین و تراکتور و کود بفروشیم ۱۵ خداجای حق نشسته

ناشناس پنجشنبه , ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲

واقعا خدا ازتون نگذره

کشاورز شوشتر چهارشنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۶:۵۹

یه برآورد از قیمت نهاده ها بشه بعد قیمت مشخص بشه، گندم زیر۱۹۵۰۰ تومان باشه، جوابگوی هزینه کشاورز نیست.

ناشناس سه شنبه , ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۶

هادیگه مگه میشه هرسال همین بدبختیروداریم

خان دوشنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵

عللن توهین به کشاورز بد بخت بخدا بازار ازاد بهتر از دولت پیشنهاد میده دامدار تا ۱۷ حاضر تاجر تا ۲۱ چرا به دولت بدهم ۸

ناشناس دوشنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸

واقعاً نرخ تعیین شده گندم احمقانه است،،،توهین به کشاورز بدبخت است

یه ایرانی دوشنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶

منت سرمون میزارین؟؟؟؟ ۱۱۵۰۰ قیمت گندم ۱۵۰۰ برا کود؟؟؟ ۲۰۰۰ جایزه تحویل؟؟؟؟؟ لعنت بهتون
گندم نمی دیم به دولت

ناشناس دوشنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۸:۴۷

هیچ بحرانی در زمینه تأمین گندم پیش نمیاد پول بیت المال رو میدن دست آقازاده‌ها میرن گندم آفت زده وارد میکنن میدن خورد مردم تا بشه انواع و اقسام سرطان و …..
دیگه بیشتر حوصله ندارم بنویسم

ناشناس یکشنبه , ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۵

آفرین بر شما مسعولین خیای به فکر کشاورز ایرانی هستید

ناشناس یکشنبه , ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۳

…ها تا کی باید کشاورز بدبخت زجر بکشه شما.ببرید به سوریه وعراق ..بدهید.شما … ایرانی هستید??

بابک یکشنبه , ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۶

چرا سر کشاورز بدبخت کلاه میزارید

ناشناس یکشنبه , ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۱

بحران بجدا تازگی قیمت تن گندم رو ۱۱۵۰۰ ریختن ب حساب

زارع یکشنبه , ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۳

تا شماها بخواهید از خواب بیدار بشید و تصمیم بگیرید قیمت چقدر باشه همه گندم قاچاق شده عراق و افغانستان..منتظر بحران بزرگ نان باشید

آخرین اخبار