چاپ کد خبر: 11727
28 مرداد 1398

آیا آب شهرک بهشتی شیراز قابل شرب است ؟!

آب شهرک بهشتی شیراز قابل شرب است؟!

اول فارس| بهداشت و سلامت: خبرگزاری فارس با انتشار گزارشی در خصوص ماجرای فوران آب  در برخی منازل شهرک بهشتی شیراز نوشته است :پس از انتشار فیلم شهروندان شهرک بهشتی توسط خبرگزاری فارس، روابط عمومی آبفای شیراز طی نامه‌ای دلیل این اتفاق را ترکیدگی لوله عنوان کرد که همین مسئله باعث ایجاد شبه‌های جدیدی شده است.به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مدتی پیش خبرگزاری فارس با منتشر کردن فیلمی از فوران آب در تعدادی از منازل شهرک بهشتی شیراز از گلایه‌های مردم این منطقه خبر داد که باوجود کم‌آبی در آن منطقه، آب شرب در بی‌توجهی حداقل ۱۵ روزه مسؤولین به هدررفته است.

در این فیلم نشان داده شد که باوجود بحران آب در شیراز و علیرغم آنکه در اوج تابستان آب برخی مناطق تا چندین روز قطع است، اما در بی‌توجهی مسئولان آبفا حداقل ۱۵ روز با فوران آب در منازل شهرک بهشتی مواجه بودیم که باعث آزار و اذیت ساکنان و لطمات زیادی به آنها شده بود.

فرمانی یکی از شهروندان حادثه‌دیده در این شهرک در گفت‌وگو با خبرنگار ما، پیرامون این حادثه با تأکید بر این‌که پس از رسانه‌ای شدن مشکل توسط خبرگزاری فارس مسؤولین با جدیت به فکر حل مشکل افتادند، می‌گوید: مدت‌ها بود که پیگیر این مشکل بودیم و با آقای نظرپور مدیرعامل این شرکت هم تماس می‌گرفتیم که پاسخ ما را نمی‌دادند اما با رسانه‌ای شدن این مشکل سریعاً برطرف شد و حتی خودشان با ما تماس می‌گرفتند.

او بابیان این‌که اکنون مشکل کاملاً برطرف شده است، اضافه کرد: برخی منازلی که درگیر این مشکل بودند دچار نشست شدند و برخی‌ها هم دچار آسیب‌های سطحی هستند که با پیگیری که کردیم قرار شده از بیمه یک کارشناس برای تخمین خسارت واردشده به منازل بفرستند.

فرمانی تصریح می‌کند: در مدتی که دچار مشکل بودیم، هرچقدر می‌گفتیم که این آب شرب است، مسؤولین شرکت آبفای شیراز منکر این مسئله می‌شدند و با برخورد بسیار تندی به ما گفتند که آزمایش انجام دادیم و این آب شرب نیست و احتمالاً چشمه هست.

او بیان می‌کند: ما پیگیر جواب این آزمایش خواهیم بود و مسؤولین باید پاسخگو باشند که وقتی ریشه مشکل ترکیدگی لوله بوده، چرا جواب آزمایش‌ها چنین چیزی را نشان نمی‌داده است. یا این آب شرب دچار مشکلات بهداشتی است یا این دستگاه‌های آزمایش و مسؤول این کار بی‌کفایت است.

به گزارش فارس، پس از انتشار فیلم شهروندان شهرک بهشتی، روابط عمومی آبفای شیراز طی نامه‌ای با امضای الله بخش نظر پور، مدیرعامل آبفای شیراز از نحوه پیگیری این حادثه خبر داد و دلیل این اتفاق را ترکیدگی لوله عنوان کرد.

خبرنگار خبرگزاری فارس نیز برای روشن شدن بحث بیمه خسارت دیدگان و جواب آزمایشی که نتیجه آن بحث‌برانگیز است با مدیرعامل شرکت آبفای شیراز تماس گرفت، اما جوابگو نبودند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار