چاپ کد خبر: 111645
24 اردیبهشت 1402

آیا استفاده از ویپ برای ترک سیگار روشی تضمین شده است؟

ویپ برای ترک سیگار تضمین

امروزه سیگار ه یک معظل تبدیل شده که ترک آن برای بسیار از افراد بسیار سخت می باشد.

به دلیل وجود نیکوتین در سیگار، ترک آن بسیار دشوار است. خیلی از افراد تلاش کردند تا سیگار را ترک کنند اما با مشکل مواجه شدند و نتوانستند.

یکی از روش های ترک سیگار، ویپ می باشد. برخی افراد در مورد خرید ویپ مردد هستند زیرا فکر می کنند که بسیار پر هزینه می باشد اما بهتر است بدانید که هزینه های ویپ بسیار به صرفه تر از هرینه های سیگار می باشد.

فقط کافی است بخواهید و بعد از تهیه ویپ، به ترک کردن سیگار یک قدم نزدیک تر شوید.

ویپ برای ترک سیگار تضمین

مهمترین دلایل اعتیاد به سیگار

عوامل زیادی وجود دارد که فرد به سمت سیگار می رود. این عوامل می تواند شرایط محیطی و زندگی فرد باشد، یا دوستان و آشنایان روی او تاثیر بگذارند و یا از طریق رسانه ها به سیگار روی بیاورد.

در ادامه این دلایل را بیشتر بررسی می کنیم.

شرایط محیطی

حمایت و رفتار خانواده می تواند بسیار در روحیه و شخصیت فرد تاثیرگذار باشد. همچنین در سنین نوجوانی و جوانی نیز دوستان بسیار بر روی رفتار های فرد تاثیر می گذارند و نا خودآگاه فرد از روی رفتار های دوستانش تقلید می کند.

همه این شرایط می تواند در سیگاری شدن فرد نقش داشته باشند.

خصوصیات اخلاقی

استرس و اضطراب داشتن می تواند از دلایلی باشد که فرد برای ایجاد آرامش درونی و دوری از استرس، سیگار مصرف کند و به مرور دچار وابستگی و اعتیاد به سیگار شود.

رسانه

نمایش  صحنه های سیگار کشیدن کاراکتر ها و بازیگران می تواند تاثیر زیادی در سیگاری شدن برخی افراد داشته باشد. زیرا فرد مشاهده می کند که بازیگر برای کاهش استرس خود سیگار می کشد و بنابراین به او تلقین می شود که برای دوری از استرس می تواند سیگار بکشد.

مهمترین دلایل تصمیم گرفتن برای ترک سیگار

افراد بعد از مدتی که سیگار را مصرف می کنند عوارض اعتیاد به آن را متوجه می شوند. عوارض اعتیاد به سیگار شامل بوی بد دهان، زرد شدن دندان ها، خستگی، نسخی و حتی سرطان ریه و قلب می باشد.

این عوارض فقط برای فرد مصرف کنده نیست، اطرافیان نیز ممکن است از دود سیگار آسیب ببینند.

بنابراین این احتمال وجود دارد که افراد تصمیم بگیرند که سیگار را ترک کنند که این موضوع ملزم به داشتن یک اراده قوی می باشد.

ویپ برای ترک سیگار تضمین

روش های ترک کردن سیگار

برای ترک سیگار می توانید عادت های خوب را جایگزین کنید مانند کتاب خواندن، ورزش کردن و مصرف کردن دارو با تجویز پزشک.

افراد معمولا به دنبال راهی ساده و راحت برای ترک کردن سیگار می باشند. این روش ها ممکن است برای برخی موثر باشد  برای برخی نیز تاثیری نداشته باشد و فرد بعد از مدتی دوباه سیگار را مصرف کند.

یک راه بسیار ساه که قدم به قدم به شما کمک می کند تا سیگار را ترک کنید، استفاده از ویپ می باشد. ترک سیگار با ویپ یک روش موثر می باشد که فرد بعد از تصمیم گیری برای ترک سیگار و اعتیاد خود با اراده قوی می تواند به نتیجه مورد نظرش برسد.

دستگاه ویپ چیست؟

دستگاه ویپ این روز ها به جایزگزینی برای سیگار تبدیل شده است. یکی از اجزای اصلی دستگاه ویپ، مایع درون آن می باشد که به آن جویس ویپ می گویند. با تبخیر این مایع، عمل ویپینگ رخ می دهد و دود تولید می شود.

حجم دود تولید شده و مقدار نیکوتین به جویس ویپ و نوع دستگاه بستگی دارد.

برای کسانی که قصد دارند سیگار را ترک کنند در ابتدا پیشنهاد می شود از دستگاه پاد ماد استفاده کنند.

دستگاه پاد ماد

دستگاه های پاد ماد به وسیله باتری کار می کنند و مقدار زیادی نیکوتین داخل جویس ویپ آن ها قرار دارد. به جویس ویپ مناسب دستگاه های پاد ماد، سالت نیکوتین گفته می شود.

حجم دود تولید شده توسط دستگاه های پاد ماد کمتر از دستگاه های ویپ دیگر می باشد.

این دستگاه برای افراد سیگاری تولید شده و برای کسانی که می خواهند سیگار را ترک کنند، استفاده از این دستگاه گزینه مناسبی می باشد.

در ابتدا از سالت نیکوتین های با درصد بالا استفاده کنید و سپس به مرور میزان نیکوتین مصرفی را کاهش دهید و در آخر به صفر برسانید.

دستگاه پاد ماد نیز دوکاره می باشد و می توانید از جویس ویپ با درصد نیکوتین بسیار کم و یا حتی صفر که جویس نام دارد استفاده کنید و این جویس ها را می توانید با طعم های دلخواه خود انتخاب کنید.

سخن پایانی

برای خرید جویس ویپ از یک سایت معتبر می توانید به سایت جویس لند مراجعه کنید.

فروشگاه جویس لند همچنین دستگاه ویپ و لوازم جانبی آن را به صورت اورجینال ارائه می دهد. برای تهیه این محصولات و مشاوره رایگان می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

۰۹۹۰۹۵۰۸۷۵۷

۰۹۱۹۰۶۲۵۳۳۳

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار