طرح‌های تشویقی برای همه کاربران فعال ناوگان اسنپ ارسال می‌شود اما پاداش این طرح‌ها فقط برای کسانی واریز می‌شود که قوانین و چارچوب‌های انجام صحیح طرح‌های تشویقی را رعایت می‌کنند. در این بخش قوانینی را که رعایت آنها باعث می‌شود پاداش طرح تشویقی به کاربران راننده تعلق بگیرد با هم مرور می‌کنیم.

ثبت به‌موقع و به‌ترتیب مراحل سفر

بازه زمانی انجام سفرهای طرح تشویقی مشخص است و لازم است حتما در زمان تعیین شده انجام شوند. ثبت‌ به‌موقع مراحل سفر، نشان می‌دهد همه مراحل در زمان صحیح در اپلیکیشن ثبت شده است. این نکته از قوانین مهم فعالیت در ناوگان اسنپ است و در صورت عدم رعایت توسط کاربر راننده ممکن است منجر به مسدود شدن حساب کاربری وی شود.

02

تطابق مشخصات کاربر راننده با اطلاعات ثبت شده در اپلیکیشن

یکی از مهمترین قوانین فعالیت در ناوگان اسنپ، تطابق مشخصات کاربر راننده با اطلاعات ثبت شده در اپلیکیشن است. در صورتی که اطلاعات حساب کاربری خود را در اختیار شخص دیگری قرار دهید و آن فرد سفرهای طرح تشویقی ارسال شده برای شما را انجام دهد، پاداش طرح‌های تشویقی به شما تعلق نگرفته و علاوه بر آن ممکن است حساب کاربری شما به دلیل تخلف مسدود شود.

02

احترام به انتخاب مسافر در نحوه پرداخت هزینه سفر

هزینه سفرهای اسنپی به دو صورت آنلاین  یا نقدی پرداخت می‌شود و مسافران آزادند نحوه پرداخت هزینه سفر را انتخاب کنند. اجبار مسافر برای پرداخت هزینه به صورت نقدی یا کارت‌به‌کارت علاوه بر اینکه خلاف قوانین فعالیت در ناوگان اسنپ است، به دلیل عدم واریز وجه در حساب آنلاین کاربر راننده، باعث منفی شدن اعتبار حساب و عدم واریز پاداش طرح تشویقی می‌شود.

03

ما دوست داریم نظرات مسافرین و راننده عزیز اسنپ را در باره پرداخت  و واریز پاداش طرح تشویقی را بدانیم. به هر راننده اسنپ ماهانه چقدر بعنوان پاداش واریز می شود؟ برای ما بنویسید

کانال واتساپ

خبر خوش برای راننده های اسنپ و تپسی که عاشق ” عجله دارم ” هستند