چاپ کد خبر: 89124
17 تیر 1401

افشای جزئیات تازه از مراسم عقد مهدی طارمی بازیکن بوشهری لیگ پرتغال

ستاره تیم ملی ایران و باشگاه پورتو در تعطیلات بین فصل فوتبال، یک مراسم ازدواج ساده برگزار کرد. این مراسم به شکل ساده و بدون تشریفات و دور از تجمل گرایی برگزار شد و برخلاف بسیاری از مراسم عروسی ستاره‌های فوتبال، هیچگونه عکس و ویدئویی از جشن دامادی وی منتشر نشد.

جشن ازدواج این ستاره فوتبال در زادگاه‌ش در بوشهر برگزار شد و این در حالی‌ست که ارزش مهدی طارمی در بازار فوتبال اروپا اکنون فراتر از ۷۰۰ میلیارد تومان برآورد می‌شود.

علیشاه طارمی پدر مهدی با بیان خبر ازدواج پسرش، گفت: مراسم عقد رسمی مهدی با حضور اعضای درجه یک خانواده داماد و عروس در بوشهر برگزار شده است و هیچ خبری از مراسم لاکچری و میلیاردی نبوده و مراسم دیگری نیز برگزار نخواهد شد.

مهدیطارمی1

به گزارش اول فارس از بوشهر، این روزها حواشی زیادی در خصوص پیوند مهدی طارمی و همسرش مطرح می‌شود. بازیکن بوشهری شاغل در لیگ پرتغال که با درخشش خود در این فصل بین تیم‌های اروپایی خواهان زیادی پیدا کرده است، اما برخی از رسانه‌ها با هدف حاشیه‌سازی برای این بازیکن خوش اخلاق بوشهری، مسائلی را به وی نسبت داده‌اند که خلاف واقعیت است.

علیشاه طارمی پدر مهدی در گفتگو با فارس در بوشهر با رد این شایعات اظهار داشت: مراسم عقد رسمی مهدی با حضور اعضای درجه یک خانواده داماد و عروس در بوشهر برگزار شده است و هیچ خبری از مراسم لاکچری و میلیاردی نبوده و مراسم دیگری نیز برگزار نخواهد شد.

وی با توجه به نزدیکی سفر عادل فردوسی پور به بوشهر و حضور مهدی طارمی در این شهر، حتی شایعاتی مبنی بر حضور این مجری معروف صداوسیما در مراسم مهدی منتشر شد که پدر طارمی این موضوع را بی‌پایه و اساس دانست.

مهدی طارمی

بی‌اخلاقی برخی رسانه‌های زرد تا حدی پیش رفته که با تصاویری ساختگی مدعی انتشار عکس‌های مراسم عقد رسمی مهدی می‌شوند اما به گفته پدر مهدی اصلا عکاسی حضور نداشته و همه تصاویر جعلی می‌باشد.

به گفته علیشاه طارمی، مهدی جز مجلس خانوادگی که در بوشهر برگزار شده، هیچ گونه مراسم دیگری تدارک ندیده و شایعاتی نظیر عروسی میلیاردی در تهران، پرتغال و بوشهر با هدف جذب بازدیدکننده و فالوور درحال انتشار می‌باشد.

کاربران بسیار زیادی و هواداران این فوتبالیست معروف ضمن تبریک به او، برای او آینده‌ای روشن و خوشبختی آرزو می‌کنند. این کاربران عنوان می‌کنند که مهدی طارمی با برگزاری جشن ساده مورد تحسین بسیاری قرار گرفته است و اینکه این سلیقه‌ی شخصی و تصمیم او بوده که مراسم ازدواجش اینگونه برگزار شود و یقینا برای سایرین نیز قابل احترام است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ایرانی غیور پنجشنبه , ۲۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹

با آرزوی عاقبت بخیری برای جوان خوش اخلاق بوشهری

ناشناس پنجشنبه , ۲۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸

با آرزوی عاقبت بخیری برای جوان خوش اخلاق بوشهری

آخرین اخبار