چاپ کد خبر: 117418
8 مرداد 1402

اولین پروژه‌ مسکن ملی در «شهر جدید صدرا »هنوز پروانه ساختمانی ندارد؟

گرچه پروژه برکت مسکن ملی شهر صدرا جزء اولین پروژه‌های مسکن ملی برای نام نویسی بود، اما در حال حاضر جزء آخرین پروژه‌های مسکن ملی به حساب می آید؛ چراکه بعد از گذشت چهار سال واریزی از سوی متقاضیان، این پروژه هنوز پروانه ساختمانی ندارد.

خبرگزاری فارس از شیراز گزارش داد: پروژه برکت مسکن ملی شهر صدرا مطالبه شهروند خبرنگاران و مردمی است که به مدت چهار سال در انتظار صاحب خانه شدن هستند، شهروند خبرنگاران پیگیری این سوژه را به ما سپردند و ما بارها موضوع را از مسئولین مربوط مطالبه کردیم اما کسی پاسخگو نبود.
شهروند خبرنگاران با بیان اینکه طی چند مرحله واریزی هایی داشته‌اند اما این پروژه هنوز پیشرفت چندانی نداشته است، عکس هایی را از روند پروژه ارسال کرده اند.

پروژه برکت مسکن ملی شهر صدرا

شهروند خبرنگاران همچنین عنوان کردند: طبق پیگیری هایی که خودمان انجام داده ایم و طبق گفته های مسئول کارگاه، پروژه برکت هنوز پروانه ساختمانی هم ندارد!

پروژه برکت مسکن ملی شهر صدرا

و اما باتوجه به گزارشات قبلی  در ارتباط با پروژه برکت مسکن ملی شهر صدرا و بلاتکلیفی این پروژه و تضاد حرف مدیرعامل شرکت عمران صدرا و مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خبرگزاری فارس این مطالبه را از سوی مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس پیگیری کرد اما پس از ۲ ماه جواب این سوالات تنها سکوت بود ، اما علی رغم تمام این بی توجهی ها و عدم پاسخگویی های مدیران عامل همچنان پیگیری های خبرگزاری فارس تا زمان رسیدن به نتیجه ادامه پیدا خواهد کرد.

زمان برگزاری اولین جلسه دادرسی علنی به صورت آنلاین در استان فارس+لینک ورود

علت جوش آوردن ماشین ؛ هنگام جوش آوردن ماشین چه کار کنیم؟

باورتان نمی شود غارتگران چه سَر تنها آتشدان سنگی ۲۰۰۰ سالۀ ایران آوردند+عکس

با عضویت در  کانالها زیر از اخبار اول فارس آگاه شوید

اشاره 1

 کانال تلگرام 

 کانال واتساپ 

در کانال ایتا

کانال سروش 

 کانال روبیکا

 کانال بله

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

یعقوب دوشنبه , ۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۶

در ایران بی عرضگی مسولان حد و مرزی ندارد

ناشناس دوشنبه , ۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰

محظ ب رضای خدا حالا باید چکار کنیم تکلیف مردم چی هست پول واریز کنیم یا نه و ا پروانه ساخت ندارد

کاظم دوشنبه , ۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۲۱

سلام وخسته نباشید لطف کنید پیگیر بفرماید اعصا پروژه سلحشوران هستیم بعد از ۱۱سال هنوز پروانه ساخت وسند نداریم خیلی ممنون که پیگیری میکنید صدرای شیراز اعضا پروژه سلحشوران مسکن تعاونی بتاجا

آخرین اخبار