چاپ کد خبر: 125561
19 آبان 1402

اگر این آقا تو منطقه شما کاندیدا بشه بهش رای میدین؟[+عکس ]

عمل به وعده،در زمان انتخابات از کاندیداها انتظار می‌رود؛ حالا یک یک دانش‌آموز کلاس پنجمی، الگوی این اتفاق شده است!

انتخاباتکاندیدا 2 jpg

به گزارش اول فارس ، ماجرا از آنجا شروع شد که ابوالفضل بختیاری کاندیدای شورای دانش‌آموزی دبستان شهید شکرالهی غرغن شهرستان فریدن استان اصفهان، بلافاصله بعد از اینکه توسط دانش‌آموزان به عنوان منتخب شورای دانش‌آموزی مدرسه انتخاب شد، آستین همت بالا زد و به اولین وعده انتخاباتی‌اش جامه عمل پوشاند.

ابوالفضل در یکی از شعارهای انتخاباتی‌اش، «رفع نقاط حادثه خیز مدرسه» را مطرح کرده بود که بعد از انتخاب شدن در شورای مدرسه، خودش دست به کار شد و به همراه چند نفر از بچه‌های مدرسه، کف حیاط مدرسه را مرمت کردند.

خوش قولی و عمل به وعده، یکی از دغدغه‌هایی است که در زمان انتخابات آن هم از هر نوعی، از کاندیداها انتظار می‌رود؛ حالا یک یک دانش‌آموز کلاس پنجمی، الگوی این اتفاق شده است!

انتخاباتکاندیدا 1

ماجرا از آنجا شروع شد که ابوالفضل بختیاری کاندیدای شورای دانش‌آموزی دبستان شهید شکرالهی غرغن شهرستان فریدن استان اصفهان، بلافاصله بعد از اینکه توسط دانش‌آموزان به عنوان منتخب شورای دانش‌آموزی مدرسه انتخاب شد، آستین همت بالا زد و به اولین وعده انتخاباتی‌اش جامه عمل پوشاند.

ابوالفضل در یکی از شعارهای انتخاباتی‌اش، «رفع نقاط حادثه خیز مدرسه» را مطرح کرده بود که بعد از انتخاب شدن در شورای مدرسه، خودش دست به کار شد و به همراه چند نفر از بچه‌های مدرسه، کف حیاط مدرسه را مرمت کردند.

ابوالفضل می‌گوید: «وقتی قرار بود انتخابات شورای دانش‌آموزی برگزار شود، آقای رضایی، مدیر مدرسه پیشنهاد داد که اگر دوست داری، می‌توانی در این انتخابات شرکت کنی. بعد از آن تصمیم گرفتم کاندیدای انتخابات شورای دانش‌آموزی شوم و بلافاصله تبلیغات خود را در مدرسه شروع کردم؛ یعنی در حیاط مدرسه و سر صف‌ها سراغ دانش‌آموزان می‌رفتم و توضیح می‌دادم که اگر انتخاب شوم، چه کارهایی انجام می‌دهم.»

انتخاباتکاندیدا 1 1 jpg

او ادامه می‌دهد: «وعده انتخاباتی من این بود که خط‌کشی حیاط، خرابی زمین مدرسه، سرویس بهداشتی، شیشه‌های آبدارخانه و شیر آبدارخانه درست می‌شود و همچنین لوازم ورزشی تهیه می‌کنم. با همین وعده‌ها در انتخابات رأی آوردم و به‌عنوان رئیس شورای دانش‌آموزی انتخاب شدم.»

ابوالفضل می‌گوید: «بعد از آن وقتی به خانه رفتم، فکر کردم از همین حالا باید به وعده‌های انتخاباتی خود عمل کنم؛ برای همین یکسری ابزار برای رفع نقاط حادثه‌خیز در مدرسه از خانه برداشتم و شن و آجر هم که در مدرسه بود و با یکسری از دانش‌آموزان مشغول کار شدیم تا مدرسه را درست کنیم.»

ابوالفضل بختیاری می‌گوید که برای وعده‌های انتخاباتی خود فکر کرده و در برخی موارد هم از بقیه دانش‌آموزان کمک گرفته است؛ «پدر و مادرم هم پیشنهاد کردند برای مدرسه لوازم ورزشی تهیه شود.» او عنوان می‌کند: «برای عمل به دومین وعده انتخاباتی باید مهم‌ترین کار را انجام دهم؛ یعنی اول شیرهای آبدارخانه و دستشویی‌ها را درست کنم. یکی از کارهایی که می‌خواهم انجام دهم، باز کردن در پشتی مدرسه است تا دانش‌آموزانی که خانه‌شان پشت مدرسه است، زودتر بتوانند وارد مدرسه شوند.»‌

نظر بدهید

تست تصویری | خیلی باهوش باشید می توانید اتوبوس متفاوت را پیدا کنید

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار