برترین برندهای شیرآلات ایرانی کدامند؟

Picture1 2

اگر بر روی فروش برخی محصولات متمرکز شوید، خواهید دید که نمونه‌های ایرانی آن‌ها، با استقبال بیشتری از توسط خریداران روبرو شده است. شیرآلات را می‌توان یک نمونه بسیار شاخص از این محصولات دانست. در سال‌های اخیر بسیاری از مشتریان به دلایل مختلف نظیر شیرآلات ایرانی مرغوب، عدم وجود محصولات خارجی باکیفیت، قیمت بالا و عدم خدمات پس از فروش مناسب، به خرید شیرآلات داخلی روی آورده‌اند اما آیا به تمام مجموعه‌های فعال در زمینه شیرآلات می‌توان اطمینان کرد؟ قطعا اینطور نیست. به همین دلیل ما تلاش کردیم در این مقاله بر اساس نظر فروشندگان و مصرف کنندگان، برترین برندهای شیرآلات ایرانی را به شما معرفی نماییم.

شیرآلات ایرانی؛ خرید ایده‌آل یا صرفاً حمایت از تولید ملی؟

اطرافمان از تولیدات داخلی بی‌کیفیت مانند خودرو، پوشاک و لوازم خانگی پر است و همه این محصولات نامرغوب باعث شدند تا نگاهمان نسبت به محصولات ایرانی بد و بدتر شود اما باید تمامی محصولات ایرانی را به یک چشم ببینیم؟ مسلماً نه. همانطور که برخی از محصولات ایرانی در دنیا زبانزد هستند و نمی‌توان به خاطر آن‌ها، مرغوبیت را به تمامی محصولات داخلی تعمیم داد، نباید کیفیت محصولات بی‌کیفیت را به پای تمامی کالاهای ایرانی بنویسیم.

شیرآلات ایرانی از آن دسته محصولاتی است که کیفیت آن بر همگان آشکار شده و توانسته بازار را از دست کالاهای وارداتی برباید. به همین دلیل با خرید شیرآلات ایرانی برخلاف تعدادی از محصولات داخلی که به جهت حمایت از تولید ملی باید با آن‌ها بسوزیم و بسازیم، هم از کیفیت راضی کننده بهره‌مند می‌شویم و هم می‌توانیم از تولید ملی حمایت نماییم.

برترین برندهای شیرآلات ایرانی

در داخل کشور بیش از ۲۰ برند در زمینه تولید شیرآلات، مشغول به فعالیت هستند اما بسیاری از آن‌ها هنوز نتوانستند محصولات خود را با کیفیت لازم عرضه کنند. به همین دلیل تنها برندهایی در لیست برترین‌ها قرار می‌گیرند که مشتریان رضایت بالایی از کیفیت، تنوع، قیمت و خدمات پس از فروش آن‌ها داشته‌اند. برترین برندهای شیرآلات ایرانی عبارتند از:

۱.شیرآلات کی دبلیو سی ایران

شیرآلات کی دبلیو سی ایران

در حال حاضر برترین برند شیرآلات ایرانی را باید شیرآلات کی دبلیو سی ایران بدانیم. دو نکته مهم باعث شده است تا این برند بی‌رقیب در صدر لیست برترین برندها تکیه بزند:

نکته اول: کی دبلیو سی ایران تحت لیسانس یکی از برترین برندهای شیرآلات در دنیا یعنی KWC سوئیس، محصولات خود را تولید می‌کند. نکته مذکور از این جهت اهمیت دارد که در تولید شیرآلات کی دبلیو سی، تمامی فرآینده‌های تولید به همراه مواد اولیه و ماشین آلات تحت نظارت برند سوئیسی است تا هیچگونه نقطه ضعفی در محصول نهایی وجود نداشته باشد.

نکته دوم: کی دبلیو سی ایران محصولات خود را مطابق با با استانداردهای بین المللی، طراحی و تولید می‌کند. به طور مثال بدنه شیرآلات از آلیاژ برنج ساخته می‌شود که در این آلیاژ به منظور پرداخت و شکل گیری هرچه بهتر محصول، سرب خشک به کار می‌رود. استاندارد داخلی این اجازه را می‌دهد تا ۲.۵ درصد از آلیاژ برنج را سرب خشک تشکیل دهد اما برند کی دبلیو سی در محصولات خود از آلیاژ برنج با ۰.۸ تا ۱.۲ درصد سرب خشک استفاده می‌کند که مطابق با استاندارد اتحادیه اروپا محسوب می‌شود.

این دو نکته مهم کافی است تا بدانیم چرا اقبال به خرید شیرآلات کی دبلیو سی در میان ایرانیان تا این اندازه بالا است. برند کی دبلیو سی در طراحی شیرآلات با روش‌های مختلف آبکاری نظیر نیکل-کروم، رنگی و PVD، نیاز و سلیقه مشتریان خود را مدنظر قرار داده است تا به بهترین شکل انتظارات مشتریان سخت‌پسند خود را برآورده سازد.

در میان محصولات کی دبلیو سی می‌توان انواع شیرآلات ساختمانی اهرمی، توکار، شیرآلات هوشمند چشمی و علم دوش با بیشترین تنوع مشاهده کرد. همچنین این برند علاوه بر تولید شیرآلات، در زمینه تولید فلاش تانک توکار و آینه هوشمند نیز فعالیت می‌کند.

۲.شیرآلات قهرمان

شیرآلات برند قهرمان از محصولات برتر در میان شیرآلات ساختمانی ایرانی است. تولیدات این برند با اجناس مرغوب و استانداردهای بین‌المللی عرضه می‌شوند و از مزایای مهمی نظیر آبکاری باکیفیت و کارتریج درجه یک برخوردار هستند.

در ساخت و طراحی محصولات برند قهرمان از آلیاژ برنج استفاده می‌شود و به‌طبع این کارخانه محصولی بادوام و مناسب را عرضه می‌کند. از طرفی تنوع بالایی را شامل شده است که انواع رنگ‌های سفید، کروم، مشکی و طلایی را در میان این تنوع پوشش داده است.

در میان محصولات برند قهرمان، شیرآلات مخصوص آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام دیده می‌شود و افراد می‌توانند بر اساس سلیقه خود، محصول مورد نیاز را تهیه کنند.

۳.شیرآلات راسان

راسان سومین گزینه از برندهای محبوب ایرانی در زمینه شیرآلات است که آغاز فعالیت آن به سال ۱۳۷۶ برمی‌گردد و از همان ابتدا، تولید محصولات باکیفیت و جلب رضایت مشتریان سرلوحه کار خود قرار داد. برند راسان، کیفیت بالای محصولاتش را به تولید زیر نظر متخصصان مجرب، کنترل کیفیت چند مرحله‌ای و ساخت مطابق استانداردهای روز دنیا مدیون است.

راسان، تولید کننده انواع شیرآلات آشپزخانه‌ای در مدل‌های گوناگون، شیرآلات مخصوص حمام، سرویس بهداشتی، روشویی، همچنین اقسام گوناگون شیرآلات توکار و هوشمند، به همراه لوازم جانبی آنهاست.

۴.شیرآلات شودر

اگر به جزئیات توجه دارید، شودر می‌تواند شما را راضی نماید. شودر تمام تلاش خود را به کار بسته است تا محصولات متفاوت، کارآمد و بادوام را در اختیار مشتریانش قرار دهد. یکی از نکاتی که شودر به آن پایبند است، تلفیق طراحی آلمانی و ایرانی در محصولات بوده و تلاش می‌کند با این سبک و سیاق، خود را از دیگر برندهای مشابه متمایز کند. شودر هم به مانند سایر برندهای برتر در زمینه تولید شیرآلات، محصولات خود را در دسته بندی‌های شیرآلات آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی عرضه می‌کند.

۵. شیرآلات کاویان

Picture3 1

برند دیگری که در لیست بهترین شیرآلات ایرانی جای می‌گیرد، برند کاویان است. آغاز فعالیت شیرآلات کاویان به سال ۱۳۷۸ برمی‌گردد و در این مدت زمان به جایگاه بسیار مناسبی در میان شیرآلات ایرانی دست پیدا کرده است.

موفقیت کاویان در تولید شیرآلات با دوام، زیبا و با قیمت مناسب در تبدیل شدن آن به یکی از بهترین شیرآلات ایرانی موثر بوده است و این ویژگی ها منتج به رضایت حداکثری مشتریان داخلی شده است. شاید کیفیت محصولات کاویان به ۴ برند فوق نرسد اما نسبت به قیمت، کیفیت بسیار خوبی دارد.

۶.شیرآلات کسری

با واردات تجهیزات بهداشتی ساختمانی از سال ۱۳۶۷، استارت فعالیت مجموعه شیرآلات کسری زده شد. این مجموعه پس از تجربیات به دست آمده و شناخت دقیق نیاز مشتریان از سال ۱۳۸۱ و به لطف پیشینه‌ای درخشان در صنعت تجهیزات بهداشتی، روند تولید شیرآلات را کلید زد.

درست است که سابقه تولید شیرآلات توسط برند کسری به بیست سال می‌رسد اما این برند توانسته در همین مدت نیز مشتریان بسیاری را برای خود دست‌وپا کند. شیرآلات کسری تقریبا تمامی شیرآلات مورد نیاز اماکن مسکونی، اداری و تجاری را تامین می‌کند و افراد برای بخش‌های مختلف می‌توانند محصولات این برند را تهیه نمایند.

۷.شیرآلات درخشان

به عنوان آخرین برند، باید به برند درخشان بپردازیم. درخشان برند مشهوری است که اکثر شیرآلات آن از محصولات اقتصادی و قیمت مناسب محسوب می‌شوند. شیرآلات درخشان در با هدف رشد سطح کیفی شیرآلات ساختمانی، فعالیت خود را آغاز نمود و در مدت زمان فعالیت خود با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و ماشین آلات پیشرفته، توانست به هدف خود دست پیدا کند.

شیرآلات درخشان علاوه بر کیفیت رضایت بخش، قیمت بسیار مناسبی نیز دارند و می‌توانند گزینه مقرون به صرفه ای برای خانواده ها محسوب گردند.

در آخر باید به این موضوع اشاره کنم که خرید شیرآلات از برندهای مذکور، می‌تواند تجربه خریدی مناسب را برای شما رقم بزند اما اگر می‌خواهید که از محصول خریداری شده تا سالها بدون مشکل استفاده نمایید، اولین برندهای معرفی شده در لیست را مدنظر قرار دهید.

تاثیر داروهای دیابت در کاهش ابتلاء به سرطان روده بزرگ

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار