چاپ کد خبر: 125944
24 آبان 1402

تاجگردون تایید صلاحیت شد/ .. یهو تعطیل شد

غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در دوره های نهم و دهم  تایید صلاحیت شده است.

تاگردون
به گزارش اول فارس ، خبرهای رسیده حاکی از تائید صلاحیت غلامرضا تاجگردون، نماینده ادوار مجلس است

تاجگردون که نمایندگی مردم گچساران و باشت در مجلس را در دوره های نهم و دهم برعهده داشت، در انتخابات دوم اسفند ۹۸ با کسب ۳۸ هزار و ۳۵۳ رای معادل ۱/ ۵۰ درصد آرا، به‌عنوان منتخب پیروز به مجلس یازدهم راه یافته بود.

غلامرضا تاجگردون در شهریور ۱۳۴۵ در شهر گچساران زاده شد و با بهرام تاجگردون، پسرعمو است. وی در سال ۱۳۶۳ وارد دانشگاه شهید بهشتی شد و مدرک کارشناسی اقتصاد نظری را در سال ۱۳۶۷ دریافت نمود، سپس در سال ۱۳۷۰ نیز کارشناسی ارشد برنامه‌ریزی سیستم‌های اقتصادی را از این دانشگاه دریافت نمود. تاجگردون از سال ۱۳۶۸ کار در وزارت امور اقتصادی و دارایی را آغاز کرد.

غلامرضا تاجگردون متولد  شهریور ۱۳۴۵ در گچساران، سیاستمدار، اقتصاددان، مدرس دانشگاه ایرانی است که در ادوار نهم و دهم مجلس شورای اسلامی ، به‌ عنوان نمایندهٔ گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی حضور داشت.

تاجگردون  در مجلس یازدهم برای سومین بار از سوی مردم انتخاب و  علی رغم حضور در صحن علنی موفق به تصویب اعتبارنامه خود نشد و تیرماه سال ۱۳۹۹ صدو بیست‌ هشت نماینده مجلس با رای مخالف خود به اعتبارنامه منتخب گچساران و باشت پایان دادند.

 تاجگردون اخیرا در اینستاگرام نوشت:

تاجگردون

چی میخواستیم چی شد؟ بعد از چند سال گذرم به پارک دریاچه ای یا همون پارک نفت گچساران خورد. جایی که بیشه زار بود و میتونست یکی از بهترین پارکهای دریاچه ای جنوب باشه. دریاچه بیش از یک هکتار. رستورانهای مجهز و هوشمند روی آب. دو پیست جداگانه دوچرخه و پیاده روی. زمینهای مختلف ورزشی تنیس و والیبال و،،،، ، سینمای تابستانه و ،،، میلیاردها تومان هم هزینه شد و یک زیرساخت بسیار قوی همراه با محیطی آرامبخش برای خانواده ها. یهو تعطیل شد و به خواب زمستانه رفت. کاری که در یکسال دیگه قرار بود به بهره برداری برسد. صدها میلیون فقط مصالح آماده پای کار مونده که حتی اونا هم کار نکردند. فقط خار و خاشاک و بود و یک نگهبان.کاری که نباید میشد ، شد و مردم عزیز بی بهره از یک خدمت.

 

کلیک کنید و عضو کانال اخبار فوری اول +فارس شوید

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس چهارشنبه , ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۳

تاجگردون محبوب اکثر مردم حوزه ی انتخابیه ش هست.واز صمیم قلب دوستش دارند.و برای امدنش لحظه شماری میکنند.محبوبیت خریدنی نیست

آخرین اخبار