چاپ کد خبر: 133409
15 بهمن 1402

تا دیر نشده برای استخدام در آموزش پرورش ثبت نام کنید/ تمدید مهلت نام نویسی تا ۱۵ بهمن

تاریخ  ثبت‌نام در آزمون استخدام مشاغل «آموزگاری- دبیر و هنرآموز» با انتشار اصلاحات (سری دوم) دفترچه راهنمای ثبت‌نام تا یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ تمدید شد.

به گزارش  اول فارس ، سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به اصلاحات اعلام شده در دو مرحله، مهلت ثبت نام تا روز یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ تمدید شده و داوطلبان می‌توانند تا تاریخ ذکر شده با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی org.sanjesh.www و با توجه به مندرجات دفترچه راهنمای ثبت نام و اصلاحیه‌های اول و دوم برای ثبت نام اقدام کنند.

 استخدام در آموزش پرورش ثبت نام
ضمناً با توجه به اصلاحیه‌های اعلام شده مقرر شد امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیان ایجاد شود.
بر این اساس، آن دسته از متقاضیانی قبلاً در این آزمون ثبت نام کرده اند و یا تا پایان روز یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ نسبت به ثبت نام اقدام می‌کنند، می‌توانند در صورت تمایل، نسبت به ویرایش اطلاعات خود تا روز دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ اقدام کنند.
مهلت زمان ثبت نام اعلام شده (۱۵ بهمن ۱۴۰۲) به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.
اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون در سایت سازمان سنجش قابل مشاهده است.

استخدام بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ معلم جدید در آموزش و پرورش فارس

مجید زارعی معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش فارس گفت: ۷۰ هزار نفر در دو آزمون استخدامی جدید به عنوان معلم در وزارت آموزش وپرورش جذب خواهند شد که سهم استان فارس از این تعداد، ۲ هزار و ۵۲۰ نفر است.
وی افزود: از این تعداد هزار و ۷۸ نفر به‌عنوان آموزگار ابتدایی و استثنایی و هزار و ۸۸ نفر به‌عنوان دبیر و ۳۵۴ نفر هم هنرآموز در آموزش و پرورش فارس جذب خواهند شد.
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش فارس تاکید کرد: همه معلمان حق‌التدریسی، خرید خدمات آموزشی و معلمان شاغل در مدارس غیردولتی می‌توانند در این آزمون استخدامی شرکت کنند.
دفترچه راهنمای سنجش این دو آزمون استخدامی هم اکنون بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قابل مشاهده است و آزمون رشته‌های شغلی “آموزگاری” جمعه ۱۸ اسفند امسال و رشته‌های شغلی “دبیری و هنرآموز” جمعه ۲۸ اردیبهشت سال آینده برگزار خواهد شد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار