چاپ کد خبر: 36204
17 مهر 1399

ترامپ داروی معجزه گر کرونایِ خود را اعلام کرد

ترامپ: لطف خدا بود که کرونا گرفتم

رئیس‌جمهور آمریکا در یک پیام ویدئویی بعد از بازگشت به دفتر کارش در کاخ سفید، مبتلا شدنش به ویروس کرونا را «لطف خدا» توصیف کرده است.

به گزارش اول فارس، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا بعد از بازگشت به دفتر کارش در کاخ سفید ویدئویی منتشر کرده و مبتلا شدن به «کووید-۱۹» (بیماری کروناویروس ۲۰۱۹») را «لطف خدا» توصیف کرده است.

ترامپ در این پیام ویدئویی که آن را در توئیتر منتشر کرده از داروهایی که به او کمک کرده‌اند درمان شود تمجید کرده است. این در حالی است که هنوز درمانی برای ویروس کرونا وجود ندارد.

ترامپ در پیام ۴ دقیقه‌ای خود در ویدئوی یاد شده می‌گوید: «حالم فوق‌العاده است. عالی هستم. فکر می‌کنم این لطف خدا بود که این بیماری را گرفتم. یک لطف پنهان بود. این بیماری را گرفتم، درباره این دارو شنیدم و گفتم بگذار امتحانش کنم و کاری کرد که باورنکردنی بود، باورنکردنی.»

وی اضافه کرد: «فکر می‌کنم اگر من به این بیماری مبتلا نشده بودم به این دارو مثل بقیه داروها نگاه می‌کردم ولی واقعاً اثرش عالی بود. می‌خواهم چیزی که من به دست آوردم را به شما هم بدهم. این دارو را برای شما رایگان خواهم کرد و لازم نیست پولی برای آن پرداخت کنید.»

شبکه سی‌بی‌اس گزارش داده به نظر می‌رسد منظور ترامپ از این دارو محصول شرکت داروسازی «ریجنران» است که در مرحله آزمایش بالینی است و استفاده از آن تأیید نشده است.

در خون ترامپ پادتن ویروس کرونا یافت شد

نتایج تست پادتن خون دونالد ترامپ مثبت شده و خون وی حاوی پادتن ویروس کرونا تشخیص داده شد.

به گزارش اول فارس به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا که هفته گذشته تست ویروس COVID-۱۹ وی مثبت تشخیص داده شد، دارای آنتی بادی در خون است، وی علائم مشخصه بیماری را پیدا نکرده است و بر اساس گزارش پزشک معالج شان کانلی، وضعیت خوبی دارد.

گزارشی که کایلی مک‌انانی، سخنگوی ترامپ منتشر کرد، می‌گوید: “او بیش از چهار روز است که تب ندارد، بیش از یک روز علائم آن را نداشته است.”

علاوه بر این، در این بیانیه اشاره شده است که اکنون نتایج آزمایش نشان دهنده وجود آنتی بادی‌های ویروس کرونا در خون ترامپ است.

همچنین شان کانلی، پزشک ترامپ امروز، چهارشنبه اشاره کرد: علائم حیاتی ترامپ باثبات است و هیچ عوارض ویروس طی بیش از ۲۴ ساعت گذشته در رئیس‌جمهوری مشاهده نشده است.

هفته گذشته تست ویروس کووید ترامپ مثبت اعلام و به دنبال آن ترامپ در بیمارستان بستری و روز سوم مرخص شد. در تمام این مدت، او وضعیت خود را خوب ارزیابی کرد. با این حال، هنوز هم اخباری در رسانه‌ها وجود داشت مبنی بر اینکه، در واقع، ترامپ مشکلات خاصی داشته است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

حبیب پنجشنبه , ۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۹:۵۹

باسلام :
اینهم یکی از ترفندهای سیاسی ترامپ میباشد برای جلب توجه مردم آمریکا برای رأی آوری و تجارت واکسنهایی که ازآن تمجید کرده این یک نوع معامله کثیف است که جزئی از برنامه های تجاری جهانی و سیاسی برتربینی شخص ایشان محسوب میشود .

آخرین اخبار