چاپ کد خبر: 85921
17 خرداد 1401

ثبت نام کامیون کشنده فوتون ویژه خرداد ۱۴۰۱-ایران خودرو دیزل

کامیون فوتون

شرایط فروش کامیون کشنده فوتون با قیمت قطعی از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۲۱ خردادماه ۱۴۰۱ به شرح جدول ذیل می باشد.

فوتون1

ثبت نام صرفا از طریق سایت ایران خودرو دیزل به آدرس https://esale.ikd.ir/ ممکن است
هزینه بیمه شخص ثالت بر عهده مشتری می باشد که به صورت علی الحساب در قیمت فوق لحاظ شده است و ما به التفاوت هزینه پس از بیمه نمودن خودرو از سوی بیمه گر و اعلام قیمت نهایی، محاسبه و دریافت خواهد شد. لازم به ذکر است خریدار می بایستی تا زمان تحویل نسبت به تعیین شرکت بیمه گر اقدام نماید.
به محض تکمیل ظرفیت این شرکت حق دارد نسبت به توقف طرح اقدام نماید.
نحوه ثبت نام و محدودیت ها : ثبت نام صرفاً از طریق سایت شرکت و به صورت اینترنتی بوده و جهت هر نوع خودرو، هر شخص (با کد ملی مشخص و شرایط سنی بالای ۱۸سال) صرفاً می تواند برای یک دستگاه ثبت نام نماید.
هزینه شماره گذاری هر دستگاه به صورت علی الحساب ۱۵۰/۹۳۶/۳ ریال می باشد که در قیمت فوق لحاظ و به مبلغ پیش پرداخت اول نقدی اضافه شده است.چنانچه از تاریخ تکمیل مالی تا زمان تحویل خودرو بر اساس اعلام مراجع قانونی ذیربط تغییر یابد، ما به التفاوت هزینه محاسبه و قبل از تحویل خودرو از خریدار دریافت خواهد شد.
در فروش اینترنتی، متقاضی می بایست حداکثر تا دو روز کاری نسبت به تکمیل پرونده و ارائه چک های مراحل پرداختی روش فروش انتخابی به نمایندگی مورد نظر اقدام نماید.
برای واریز مرحله دوم، سوم و چهارم پرداخت، هر کدام یک فقره چک صیاد (به سررسید تعیین شده) در زمان ثبت نام دریافت می گردد که باید در سامانه “صیاد” و “ثنا” ثبت شده باشد.
در صورت اعمال هر گونه تغییر و الزام قانونی مبنی بر پرداخت مالیات و عوارض، خریدار ضمن پذیرش این تغییر ملزم به پرداخت هزینه های اعلام شده می باشد .
تحویل خودرو منوط بر تکمیل بهای خودرو می باشد. (در روش فروش نقدی مرحله ای می بایست کل بهای خودرو در موعد مقرر وصول شده باشد)
در صورت اعمال هر گونه تغییرات در مشخصات فنی خودرو ( قوای محرکه ، بدنه ، الزامات جانبی ، تزئینات و غیره ) که ناشی از الزامات اجباری شرکت میباشد خریدار ضمن پذیرش این تغییر ملزم به پرداخت هزینه های اعلام شده می باشد .
محدودیت ها : فقط افرادای مجاز به ثبت نام می باشند که از ابتدای سال گذشته (سال ۱۴۰۰ ه.ش)تاکنون هیچ یک از انواع کامیون ها را از شرکت ایران خودرو دیزل خریداری نکرده باشند.
تغییر نام و صلح امکانپذیر نمی باشد و اسناد خودروها به نام خریدار صادر می گردد.
سود انصراف : در صورت انصراف از خرید، طبق جدول فوق سود انصراف به مبالغ پیش پرداخت (مشروط بر گذشت یکماه از ثبت نام) تا تاریخ انصراف (حداکثر تا تاریخ صدور دعوتنامه) تعلق می گیرد.


این مطلب را حتما بخوانید:

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

قدرت طهماسبی پنجشنبه , ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۲

ضعیف اند و در دراز مدت کن میارن و خراب میشن ،صورتشان نامی است و شرایط تحویل بسیار بده چونکه تا آخرین پرداختی باید منتظر تحویل خودرو بمانی

راننده پنجشنبه , ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۲

باپول این دوتا هوو.یا دوتا تک بگیرم ب صرفه تره ک. چنان نوشتی ثبت نام ک فک میکنی همه صف کشیدن برا خرید.اسکیح

اصعر پنجشنبه , ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲

بابا‌دلت‌خوش‌واسه‌ماشین‌چینی‌این‌همه‌پول‌‌‌واسه‌‌مفت‌کارکردن‌تو‌این‌جادهها‌ولی‌الاع‌زیادداریم

عابد چهارشنبه , ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۲

بابا به خدا بار کاشی ۲۴تنی می‌زنی ماشین جونش در میاد

ناشناس چهارشنبه , ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰

هزینه شماره گذاری خودرو در مراکز تعویض پلاک۳۷۵۰۰۰هزارتومان تمام میشه بر چه اساسی۱۵میلیون تومان هزینه شماره گذاری این خودرو را آنهم علی الحساب محاسبه می کنند؟؟؟!!!

آخرین اخبار