چاپ کد خبر: 132963
9 بهمن 1402

حواستان باشد قابلیت تماس این گوشی فقط در چین کار می‌کند !

محدودیت برقراری تماس در خارج از چین برای کاربران گوشی وان‌‌ پلاس ۱۲ دردسرساز خواهد شد.

به گزارش اول فارس به  نقل از زومیت ، گوشی وان‌ پلاس ۱۲ قفل منطقه‌ای را در خارج از چین اجرا می‌کند و این تغییر در حالی‌ است که تنها کمتر از یک ماه از عرضه‌ی جهانی سری جدید گوشی وان‌ پلاس می‌گذرد.

پست منتشرشده در ردیت نشان می‌دهد که کاربران وان پلاس ۱۲ با مشکلات مشابه وان‌ پلاس ۱۱ مواجه شده‌اند که به‌موجب آن تماس‌های تلفنی دچار محدودیت هستند.

مدل‌های قدیمی‌تر گوشی‌های وان‌پلاس که در چین به‌فروش می‌رسیدند با شبکه‌های جهانی کار می‌کردند و قفل نبودند؛ اما با عرضه‌ی وان‌پلاس ۱۱، قفل منطقه‌ای روی این سری از گوشی‌های وان‌پلاس اجرا شد و به‌نظر می‌رسد که این مشکل در گوشی وان‌پلاس ۱۲ نیز به‌وجود آمده باشد.

oneplus 12 smartphone white in hand

قفل منطقه‌ای برای کاربرانی که خارج از چین ساکن هستند و می‌خواهند مدل چینی را با قیمت پایین‌تر بخرند، دردسرساز خواهد شد. کاربرانی که گوشی وان‌پلاس ۱۲ را خریداری می‌کنند، ممکن است با سفر به کشور‌های دیگر در برقراری تماس دچار مشکل شوند.

ممکن است کاربران گوشی وان‌پلاس ۱۲ بتوانند از طریق تماس با پشتیبانی وان‌پلاس و دریافت کد بازگشایی قفل، مشکل محدودیت در برقراری تماس را برطرف کنند.

اگر کاربران گوشی را از فروشگاه‌های رسمی چینی خریداری نکرده‌ باشند، ممکن است موفق به دریافت کد از پشتیبانی وان‌پلاس نشوند؛ اگرچه هنوز اطلاعات دقیقی در دست نیست.

تصویر زن ایلامی و ندیمه اش در ۳۰۰۰ سال پیش که باورتان نمی شود+عکس

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار