چاپ کد خبر: 131774
26 دی 1402

خبری برای متقاضیان مسکن ملی صدرا که مشکل زمین بررسی شد

با حضور استاندار فارس مشکل اراضی مسکن ملی صدرا بررسی شد.

قیمت مسکن ملی شیراز
به گزارش اول فارس ؛در جلسه شورای نهضت ملی مسکن،مشکلات اراضی ۳۰۰ هکتاری در شرق و ۳۰۰ هکتاری طرح نهضت ملی مسکن در غرب شهر صدرا مورد بررسی قرار گرفت و در خصوص تفکیک و تخصیص زمین مسکن ملی ایثارگران، نیروهای انتظامی، سپاه، نخبگان ، جوانی جمعیت و مولد سازی هم تصمیماتی گرفته شد.
استاندار فارس ابراز امیدواری کرد تا قبل از سال جدید مشکلات این دو محدوده زمین در شرق و غرب صدرا مرتفع و کار اجرایی مسکن ملی در این دو قطعه زمین آغاز شود.
به گفته دکتر ایمانیه، در استان فارس ۱۵۶ هزار نفر واجد شرایط مسکن ملی هستند که حدود نیمی از این‌جمعیت متعلق به شیراز و صدراست.

 استاندار فارس گفت: با توجه به دستور رییس جمهور مبنی بر حل مشکلات شرق شهر صدرا و وجود زمین های غرب این شهر جدید، می‌کوشیم بخش قابل توجهی از قانون جوانی جمعیت، تامین مسکن ایثارگران، اجرای نهضت ملی مسکن و همچنین تامین مسکن نخبگان و نیروهای علمی را در این شهر عملیاتی شود.

دکتر محمد هادی ایمانیه، سه شنبه در حاشیه جلسه شورای مسکن استان در شیراز  افزود: در نشست امروز در خصوص زمین های شرق و غرب شهر جدید صدرا تصمیماتی اتخاذ شد تا بتوانیم هم در قالب طرح نهضت ملی مسکن و هم قانون جوانی جمعیت که یکی از اهداف نظام و دولت است، اقدامات موثری انجام دهیم.

او ادامه داد: با توجه به اهمیت تامین مسکن مردم و طرح نهضت ملی مسکن، تلاش کرده‌ایم جلسات شورای مسکن استان را هر هفته برگزار کنیم و علاوه بر این از پروژه‌های مختلف نیز بازدید میدانی داشته باشیم.

وی، حمایت از نخبگان و نیروهای ارزشمند علمی را یکی از موضوعات مطرح شده جلسه امروز شورای مسکن استان برشمرد و گفت: نیمی از جمعیت ۱۵۶ هزار نفری متقاضی طرح نهضت ملی مسکن متقاضی دریافت مسکن در شهرستان شیراز هستند.

استاندار فارس گفت: در تمام شهرستان های استان تقریبا زمین مورد نیاز برای اجرای پروژه های طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافته و تنها در حوزه شهرستان شیراز که نیمی از ثبت نام کنندگان آن مربوط به شیراز و شهر صدرا است در بحث تامین زمین مشکلاتی وجود دارد که امیدواریم با مصوبات جلسه امروز این مشکلات حل و فصل شود.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

منصوری سه شنبه , ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱

باسلام خدمت دکترایمانیه.اقای دکترشماکه سرسخت ومقتدرانه ومتعهدپیگیر زمینهای مسکن ملی صدرا هستیدخواهشمندیم وازشماعاجزانه تقاضامیکنیم که (فکری هم بحال ماکه باهزاربدبختی ونداری یک تکه زمین مشاعی درشهر صدرا که صرفابخاطر ی سرپناه وازمستاجری درآمدن )کنید.مابارهاامضاهای اکثرصاحب زمینهاراکه بعضاکارگرمیباشندرابه هرجاکه به ذهنمون رسیده بردیم.ولی متاسفانه تاالان جوابی نگرفتیم.ازشمادکتربزرگوارعاجزانه خواهش میکنیم مشکل ماراهم حل کنید.عبادت بجزخدمت خلق نیست.

آخرین اخبار