چاپ کد خبر: 119612
5 شهریور 1402

واکنش معاون دادستان مرکز فارس به خودکشی یک زن و نجات معجزه آسای او در شیراز

سرپرست دادسرای جنایی و جرایم امنیتی شیراز در رابطه با جزئیات خودکشی یک خانم در یکی از مجتمع‌های تجاری شیراز، توضیحاتی داد.
محمدی دره شوری معاون دادستان استان فارس

به گزارش اول فارس ،  افشین محمدی دره شوری در خصوص اقدام به خودکشی، خانم ۴۱ ساله‌ای در یکی از مجتمع‌های تجاری شیراز گفت: در بررسی‌های اولیه شاهدان عینی اظهار داشتند که وی پیش از اقدام به خودکشی علت عمل خود را اختلافات خانوادگی اعلام کرده و خواستار عدم مداخله افراد جهت جلوگیری از اقدام خود شده است.

او با بیان اینکه تیم جنایی آگاهی شیراز در معیت مقام قضایی بلافاصله در محل حضور یافتند، گفت: بررسی‌های اولیه حاکی است نیرو‌های امدادی و اورژانس اجتماعی همه تلاش خود در جهت جلوگیری از بروز حادثه و اقدام به خودکشی وی را انجام دادند.

سرپرست دادسرای جنایی و جرایم امنیتی شیراز با تأکید بر اینکه همه ابعاد موضوع در دست بررسی است اظهار داشت: این فرد پس از اقدام به پریدن از یکی از طبقات مجتمع تجاری با تلاش گروه فوریت‌های پزشکی حاضر در محل خوشبختانه از مرگ نجات یافته است و جهت انجام اقدامات پزشکی تکمیلی به یکی از مراکز درمانی استان اعزام شده است.

بر اساس این گزارش ، هادی عیدی‌پور رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز  در تشریح جزئیات این حادثه، اظهارداشت: ساعت ۱۲ و ۲۷ دقیقه امروز احتمال خودکشی فردی در مجتمع تجاری نگین واقع در کوی وحدت شیراز به سامانه آتش نشانی اعلام شد.

وی ادامه داد: پنج تیم عملیاتی به محل حادثه اعزام و اولین گروه سه دقیقه و ۱۰ ثانیه پس از تماس با سامانه به این محل رسیده و تیم‌های تخصصی نجات ارتفاع و تشک نجات و بانوان آتش نشان سریعا اقدام به انجام دستورالعمل‌های فنی کرده و مذاکره با شخص برای دعوت به آرامش را انجام می‌دهند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز با تصریح بر اینکه در حین صحبت تیم‌های نجات این فرد خود را از طبقه پنجم ساختمان هشت طبقه به پایین پرتاب می‌کند، افزود: براساس اظهارات فرمانده عملیات انگیزه شخصی و اختلافات خانوادگی دلیل اقدام خودکشی توسط این فرد بوده است.

خبر خوش ادامه «خط ۳ مترو شیراز» از شهرک گلستان به شهر صدرا

پیشنهاد نماینده مجلس برای ایجاد ۲ شهر جدید در «شاپورجان-کیان آباد» و « کرونی-سلطان آباد» شیراز

کانال اخبار فوری و بدون سانسور ، کانال اخبار فارسی ، خبر فوری خبر حوادث

 کانال تلگرام 

 کانال واتساپ 

 کانال ایتا

کانال سروش 

 کانال روبیکا

 کانال بله

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

قشقایی دوشنبه , ۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱:۲۱

چقدرم که برای مسئولین اهمیت داره
آمار خودکشی از پنج سال پیش تا الان خصوصا دو سال اخیر به طرز وحشتناکی افزایش یافته ولی هیچکس ککش نمیگزه

آخرین اخبار