چاپ کد خبر: 121415
29 شهریور 1402

کسب ۲ نشان طلا توسط دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مسابقه بین المللی اختراعات و نوآوری ها سوئیس

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از دستیابی واحدهای فناور مستقر در مرکز نوآوری و شتاب دهنده این دانشگاه به دو مقام نخست و کسب نشان طلا در دو بخش جداگانه از مسابقات بین المللی اختراعات و نوآوری ها در کشور سوئیس خبر داد.

کسب 2 نشان طلا توسط دانشگاه علوم پزشکی شیراز

به گزارش اول فارس از شیراز، دکتر «محمدهاشم هاشم پور» گفت: مهندس «زینب بهمن پوری» به نمایندگی از شرکت «آماتریس»، با ایده فناورانه مسواک یک بار مصرف زیست تخریب پذیر، در بخش بهداشت این مسابقه بین المللی، به مقام نخست و نشان طلا دست یافت.

او افزود: همچنین مهندس «علیرضا نخستین» و مهندس «علی لؤلؤیی جهرمی» به نمایندگی از شرکت «بسامد آزما نوین پارس» و با تلاش اعضای گروه و ایده فناورانه الکترودهای جفت شونده و بیسیم پایش سیگنال قلب نیز در بخش تجهیزات پزشکی این مسابقه بین المللی، به مقام نخست و نشان طلا دست یافتند.

مدیر توسعه فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این خصوص گفت: طبق گزارش منتشر شده در وبگاه اتحادیه بین المللی مخترعان (IFIA)، این رویداد علمی با شرکت ۸۳۰ مخترع از ۳۶ کشور از جمله ایالات متحده آمریکا، کانادا، بریتانیا، روسیه، لهستان، استرالیا، مراکش، چین، هنگ کنگ، مالزی، تایلند، ایران، قطر، امارات متحده عربی و بحرین برگزار شد.

دکتر «حسین پارسائی» توضیح داد: در مسابقه بین المللی اختراعات و نوآوری ها که از بیستم تا بیست و دوم اگوست ۲۰۲۳ میلادی در ژنو سوئیس برگزار شد، دستاوردهای قابل توجه و نوآورانه شرکت کنندگان در سیزده بخش مجزا ارزیابی شد.

۲۰ کاربرد جالب گیره کاغذ که با دانستن آن ها متعجب میشوید

پیده سوسیس بسیار خوشمزه که حتما باید آن را امتحان کنید

کانال اخبار فوری و بدون سانسور ، کانال اخبار فارسی ، خبر فوری خبر حوادث

 کانال تلگرام 

 کانال واتساپ 

 کانال ایتا

کانال سروش 

 کانال روبیکا

کانال بله

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار