چاپ کد خبر: 70589
16 دی 1400

رونمایی از گوشی اقتصادی گلکسی A03 سامسونگ +مشخصات و قیمت

 galaxy a03 featured 1 1024x579 1

با گذشت سه روز از آغاز سال میلادی سامسونگ از سری جدید تلویزیون های هوشمند و اولین مانیتور ۴کا ۲۴۰ هرتزی خود در جهان رونمایی کرد و در همین راستا، هفته‌ی آینده جدیدترین گوشی اقتصادی خود را هم به رونمایی می‌کند.

به گزارش اول فارس،  سامسونگ گوشی اقتصادی خود یعنی گلکسی آ ۰۳ با ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی را ۱۰ ژانویه در ویتنام با قیمت ۱۳۰ دلار عرضه می‌کند. البته همین محصول با ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۱۵۲ دلار به متقاضیان فروخته خواهد شد.

این گوشی اقتصادی سامسونگ به حافظه‌ی قابل ارتقا، صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی +اچ‌دی، چیپست ۸ هسته‌ای، باتری ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی، سنسور سلفی ۵ مگاپیکسلی، دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین عمق میدان ۲ مگاپیکسلی مجهز شده است که با سه رنگ مشکی، قرمز و سبز تیره در ویتنام به فروش خواهد رسید.

Samsung Galaxy A03 finally gets a release date price too

گفتنی است که سامسونگ برای مشتریان این محصول پیشنهاداتی دارد؛ متقاضیانی که این گوشی را از ۱۰ ژانویه تا ۲۸ فوریه به صورت قسطی خریداری کنند، بدون پیش پرداخت، کوپنی ۹ دلاری دریافت می‌کنند که می‌توانند گوشی هوشمند را با مچ‌بند گلکسی فیت۲ با اندکی مبلغ بیشتر صاحب شوند.

حافظه ذخیره‌سازی ۳۲ گیگابایتی با رم ۳ مدل آ۰۳ سامسونگ در فروشگاه‌های آنلاین ویتنام عرضه خواهد شد و نسخه ۴/۶۴ گیگابایتی آن در فروشگاه Mobile World به فروش می‌رسد.

گفتنی است تا هم‌اکنون مشخص نشده است که این محصول فقط در ویتنام عرضه می‌شود یا در کشورهای دیگر هم عرضه خواهد شد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

روهام بند یکشنبه , ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳

من دارم خیلی عالیه وراضی ام

کلات جمعه , ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۷:۵۲

من یکی دارم لکن دوربینش ۱۳

آخرین اخبار