چاپ کد خبر: 118262
20 مرداد 1402

زمان پایان مُصیبت ترافیکی محور دروازه قرآن از زبان شهردار شیراز

شهردار شیراز گفت: با توجه به حجم بزرگ این پروژه، اجرای آن در شرایط عادی و در محوری که تردد بسیاری است، چندین ماه طول می‌کشید؛ اما باهمت شهرداری، شورا و پیمانکار پروژه مقرر شد این پروژه ظرف مدت یک ماه اجرا شود که این پروژه مهم تا پایان مردادماه به اتمام و از ابتدای شهریورماه این مسیر بازگشایی خواهد شد.

شهردار شیراز

به گزارش اول فارس از شیراز، محمدحسن اسدی در چهارمین بازدید شبانه از پروژه لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی محور دروازه قرآن اظهار کرد:‌ با توجه به حجم بزرگ این پروژه، اجرای آن در شرایط عادی و در محوری که تردد بسیاری است، چندین ماه طول می‌کشید؛ اما باهمت شهرداری، شورا و پیمانکار پروژه مقرر شد این پروژه ظرف مدت یک ماه اجرا شود که این پروژه مهم تا پایان مردادماه به اتمام و از ابتدای شهریورماه این مسیر بازگشایی خواهد شد.

وی افزود: امروز در تمام سطح کلان‌شهر شیراز شاهد اجرای پروژه‌های عمرانی هستیم.

بنا به اظهار این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز؛ در هفته دولت و سفر ریاست جمهوری به شیراز بیش از ۲ هزار میلیارد تومان پروژه در این حوزه افتتاح می‌شود.

شهردار شیراز این نوید را داد که در هفته آینده تعدادی از پروژه‌های محرومیت‌زدایی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

اسدی با بیان اینکه وعده شورا و شهرداری به مردم در مسیر خدمات‌رسانی و انجام پروژه‌های بزرگ و تأثیرگذار در زندگی مردم به عینیت رسیده است و شاهد اجرای این پروژه‌ها هستیم، گفت: رفتار مردم باوجود برخی از مزاحمت ترافیکی پروژه‌های عمرانی و زیرساختی مثبت است و از اینکه مشاهده می‌کنند خدمات‌گذاران آنها در مجموعه شورا و شهرداری درحال‌توسعه و عمران شهر هستند، نسبت به مسائل ترافیکی صبوری کرده و از ما حمایت می‌کنند.

او در ادامه برخی پروژه‌های اجرایی در سطح شهر شیراز را تشریح و عنوان کرد: از ورودی دروازه قرآن پروژه گردشگری در حال اجراست.

شهردار کلان‌شهر شیراز افزود: از ورودی شمال غرب پروژه زیرگذر گویم و در محور شهرک گلستان نیز اجرای خط سوم مترو با هشت ایستگاه به طول ۱۰ کیلومتر و ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبار در حال اجرا هستند.

اسدی گفت: از محور پل فسا بزرگراه شهید استواربه طول ۵.۵ کیلومتر و عرض ۸۰ متر  در حال اجراست.
پروژه میدان میوه و تره‌بار، جهش آسفالت در سطح مناطق یازده‌گانه شهر شیراز در حال انجام است که اسدی در این بازدید شبانه به آن اشاره کرد.

شهردار کلان‌شهر شیراز از بهره‌برداری ۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در مناطق یازده‌گانه شهرداری طی هفته‌های آینده خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها بخشی از نیازهای زیرساختی مناطق شهری و کم برخوردار برطرف می‌شود.

او همچنین از بازدید شبانه پروژه‌های عمرانی در چهارشنبه‌های هر هفته خبر داد و گفت: یکی از فاکتورها در انجام پروژه‌های عمرانی استفاده از ظرفیت تمام مجموعه‌های شهرداری و بعضاً پیمانکار پروژه‌ها برای اتمام سریع‌تر پروژه‌ها است که در همین راستا چهارشنبه‌شب‌های عمرانی برای بررسی و روند پروژه‌های عمرانی در دستور کار کمیسیون عمران و حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر قرار دارد.

لحظه توقیف ۱ بیل مکانیکی هنگام تخریب زمین های ملی در سپیدان / کجا باید اطلاع دهیم؟

عبارات سمی: ۸ جمله که به تدریج زندگی تان را نابود می‌کنند!

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

مهدی جمعه , ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱:۲۱

ابتدای شهریور کدوم سال پروژه دروازه قرآن تموم میشه،،
شهردار موفق فقط آقای اسکندر پور
قدرش را ندونستن

جانباز وطن چهارشنبه , ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱:۰۸

بنام خدا
بنده بعنوان یک جانباز شیمیایی و مجروح جنگی از ایثارگران و جهادگر فی‌سبیل‌الله بصورت داوطلب هستم
مدت ۳۳ سال سابقه کار در ۳۶ پروژه های نفت و پتروشیمی در شهر های.. بندرعباس.. ماهشهر.. لاوان.. خارگ.. را در زمینه اجرایی داشته ام
واقعأ برای شهردار و شورای شهر شیراز متاسفم.. بنده در مورخه ۵ فروردین ۱۴۰۲ در مقر پلیس راه واقع در بالای دروازه قرآن با جناب اسدی.. آقای حبیبی.. استاندار.. فرماندار. و ازایی شورای شهر صحبت کردم حتی پیش نهاد دادم حاضرم برای انجام مشاوره بصورت مجانی برای احداث تونل رکن آباد.. و خیلی از مهور ها همکاری کنم حتی نامه مکتوب نوشتم
چون ورودی شیراز.. دروازه قرآن و یا صنایع جوابگوی این همه ترافیک نیست مخصوصا در روزهای تعطیلات

حسین دوشنبه , ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰

سلام جناب اسدی کارش درسته درود برشما مرد خدا

محسن یکشنبه , ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۵۴

کاش همین جور که به اصفهان تهران کرج رسیدگی میکردند به شیراز هم رسیدگی میکردند

علیرضا شنبه , ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸

درود…دوستانی که درمورد بازشدن مسیر جاده خرامه داریون وسعدی صحبت میکنند،باید خدمتتون عرض کنم که این پل مشکل داره اول چون خروجی به سمت خرامه تو لاین سبقت هست که اگه توجه کرده باشین تمام خروجی های آزادراه ها وبزرگراه ها در لاین اول هستند،دوم اینکه خروجی جاده خرامه در پیچ قرار گرفته…واین مشکل از پیمانکارهای بی..اد ود…ی ها ورانت و رانت خواری هست که این خروجی باز نمیشود…

م س شنبه , ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۷

با عرض سلام از هر ورودی شهر شیراز که واردبشی اگه توجه کرده باشین خیابون از دست انداز. جز ناله و بدو بیراه رانندگان و همه چیزی دیگه نمی شنوی آبرو شهر واقعا برده تمام خیابونای شهر شیراز لطفا یه فکر اساسی کنین لااقل کفایت خودتون نشون بدید این پول جریمه از خلق الله میگیرن یه چندر صدش خرج آسفالت خیابونا که آبرو شهرهاست کنن نمونه اش برید بولوار قبل از میدان گلسرخ توجه کنین انگار با تراکتور شخم زدی

ناشناس شنبه , ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۳

بی سوادی یعنی کمربندی خرامه از زیبا شهر واکبر اباد اما ده باشه ولی این بی شعورها اونو با چهار تا بلوک مسدود کنن که ملت خوب اذیت بشن

سعید شنبه , ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳

در مدتی که این پروژه در حال انجامه،آسایش و آرامش آهالی محدوده دروازه قرآن مورد تهدید جدی قرار گرفته

ناشناس شنبه , ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱

باسلام لطفا فکری به حال جاده
بین میانرود کیان آبادوشاپورجان بکنیدکه بخاطرباریکی جاده وخرابی آسفالت والبته تاریکی مسیربخصوص درگردنه که هر هفته چندین تصادف داره ومرگ ومیرزیادی هم داشته مثلابخاطردلخوشی مردم یکی دوتا لودر گذاشتن وکندوکوب کردن اماچندین ساله تمومش نمی کنن چون جان رهگذران براشون مهم نیست و همچنین آسفالت مسیرکیان آبادفوق العاده خرابه خودروهامون داغون شدخواهشاً تمومش کنید دیگه

ناشناس شنبه , ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳

میسپردین به شرکت های چینی ۷۲ ساعته تحویلتون میدادن.

محمد جواد عباسی شنبه , ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲

باسلام خواهشا فکری به حال کمربندی اکبر آباد به سمت جاده خرامه کنید که چند سالی هست راه اندازی شده ولی مسیر همچنان از سمت اکبرآباد بسته است که همین امر باعث ترافیک سنگین بالای دروازه قرآن نیز میشود.و مورد دیگر این که ترمینال شیراز خرامه که انتهای شهرک سعدی چند سالی هست که در دست اقدام واحداث میباشد ولی هنوز متاسفانه به بهره برداری نرسیده است…

مهدی شنبه , ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱:۰۵

سلام.چرا فکری اساسی برای کمربندی خرامه ب طرف اکبرآباد شیراز نمی کنید…بار ترافیکی دروازه قرآن کم میشه …ازاین مسیر کمربندی راه برای شهرک سعدی و داریون خرامه باز میشود…چندسال که راه بسته هست…اگر واقعا شهردار و استاندار خوبی داریم خواهشن این مسیر هرچه زودتر باز کنید.

مهدی شنبه , ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۵۳

سلام.چرا فکری اساسی برای کمربندی خرامه ب طرف اکبرآباد شیراز نمی کنید…بار ترافیکی دروازه قرآن کم میشه …ازاین مسیر کمربندی راه برای شهرک سعدی و داریون خرامه باز میشود…چندسال که راه بسته هست…اگر واقعا شهردار و استاندار خوبی داریم خواهشن این مسیر هرچه زودتر باز کنید.

Hadi جمعه , ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۶

خاک بر سرتون آقای شهردار

رسول جمعه , ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹

از بس اوضاع خیابانهای شیراز خرابه بعد چند سال یادشون اومده آسفالت کنن….بعد اسمشو میزارن نهضت آسفالت…

اسدی جمعه , ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰

فقط پلیس راهور گرفتار شده

آخرین اخبار