چاپ کد خبر: 130625
13 دی 1402

تست شخصیت شناسی:به نظر شما چه کسی گلدان را شکسته است؟

در این جا یک معمای جالب داریم که با پاسخ دادن به آن با ویژگی های شخصیتی جالبی آشنا می شوید که شاید تاکنون از آن بی خبر بوده اید.تنها کافی است به تصویر زیر نگاه کنید و بگویید که از نظر شما چه کسی گلدان را شکسته است؟

تست شخصیتی تصویری

کودک شماره ۱
کودک اول بدیهی‌ترین گزینه است. دیگران به او نگاه می‌کنند و او سرش را به نشانه پشیمانی خم کرده است. اما شاید او کسی باشد که همیشه سرزنش و قربانی دیگران می‌شود و هر وقت شاهدی وجود ندارد همه انگشت‌های اتهام به سوی او می‌گردند. شاید هم خیلی فروتن و فداکار است و همیشه اشتباهات دیگران را به گردن می‌گیرد. شاید هم عمدا در تصویر اینطور نشان داده شده که ما باور کنیم او مقصر است، اما در واقع این طور نیست. به هر حال هیچ پاسخ دقیقی وجود ندارد.

اگر این شخص را انتخاب کرده باشید به نظر می‌رسد به جزئیات دقت می‌کنید و فرد مسئولیت پذیری هستید. شما بسیار مراقب همه چیز و همه کس در اطرافتان هستید.

کودک شماره ۲
این کودک آحتمالاً در میان برادران و خواهران، بزرگترین است. ممکن است حتی در نبود مادر، از خواهران و برادران کوچکترش، مراقبت کند. لباس او صورتی روشن است و نگاهش به کودک الف است. طوری به او نگاه می کند که انگار او مسئول شکستن گلدان است. اما در عین حال، نگاه او آرامش بخش و محبت آمیز است. او می‌داند که اشتباهی رخ داده است، اما درباره کسی قضاوت نمی‌کند. شما نیز به زندگی اینگونه نگاه می کنید، حتی اگر همیشه برای شما کارساز نباشد. اهمیت درک و بخشش برای دیگران و زود قضاوت نکردن از شما دور نیست.

علاوه بر این، شما به همان اندازه که از عیب های دیگران آگاه هستید، از عیب های خود نیز آگاه هستید. هر زمان که با مشکلی روبرو می شوید، ماهیت عملی و منطقی شما خود را نشان می دهد. مستقیماً به سمت راه حلی می روید که منطقی ترین است. بنابراین شما می توانید تقریباً تمام اهداف خود را در مقطعی برآورده کنید. اگر فکر می‌کنید که کودک B مقصر است، در این مورد، متوجه شده‌اید که ویژگی‌های ذکر شده در بالا همان ویژگی‌هایی است که دارید و آنها را پذیرفته‌اید.

کودک شماره ۳
کودک ۳ بی گناه‌تر از همه به نظر می‌رسد. او زبان بدن مرموزی دارد. ببینید چطور دست‌هایش را در جیب گذاشته تا احساساتش را مخفی کند. به نظر می‌رسد او خودش فکر می‌کند: «هه! فقط او می‌تواند چنین کار احمقانه‌ای بکند.» یا «من این کار را کردم، اما همه او را سرزنش می‌کنند و هیچکس نمی‌فهمد کار من بوده»
اگر این گزینه را انتخاب کرده و فکر می‌کنید احساساتش را مخفی می‌کند تا شرایط به نفعش باشد، شخصیت رهبری دارید. شما می‌توانید مشکلاتی که افراد ایجاد کرده اند را تشخیص دهید نه شرایط. به همین دلیل همیشه به اطرافیانتان توجه دارید، هرچند اغلب نشان نمی‌دهید. شما رهبر هستید و دیدگاه‌های منحصر به خودتان را در هر زمینه‌ای دارید.

کودک شماره ۴
دختر کوچکی که لباس آبی به تن دارد، لباس های مادرش را گرفته است، انگار از خرده های گلدان می ترسد یا از این که به خاطر شکستن آن چه اتفاقی خواهد افتاد. علاوه بر مادر، او تنها کسی است که چشمانش به گلدان شکسته دوخته شده است.

همه به کودک الف نگاه می کنند که با گناه به زمین نگاه می کند. اما وقتی این کودک را می بینید که پشت مادرش پنهان شده است، فکر می کنید که او مقصر است و او برای فرار از عصبانیت و عواقب احتمالی، پشت کسی که قرار است مجازات را انجام دهد پنهان شده است.

نگاه کردن به این موضوع از دید یک روانشناس، نشان می دهد که شما معقول و قابل اعتماد هستید. هر کاری که انجام می دهید مطمئناً در پایان موفق خواهد بود. شما واقعاً سعی می کنید، خود را به عنوان یک شخص ارتقا دهید و برای موفقیت سخت تلاش می کنید. اعتماد به دیگران به راحتی به سراغ شما می آید و حساسیت شدیدتان به شما، کمک می کند تا افراد را بهتر درک کنید. دیگران همچنین شما را فردی مناسب برای صحبت می دانند، زیرا شما با دقت به آنها گوش می دهید و آنها می دانند که اگر به شما نیاز داشته باشند آنها را ناامید نخواهید کرد. در نتیجه، شما برای هر کسی که شما را ملاقات می کند فراموش نشدنی هستید.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار