چاپ کد خبر: 129944
6 دی 1402

شکارچی کهنه کار پازن پس از سه روز تعقیب و گریز گرفتار شد

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قیروکارزین گفت: پس از سه روز تعقیب و‌ رصد متخلفین شکار و صید در ارتفاعات کوه های شهرستان قیروکارزین ، طی یک عملیات ضربتی و راهبندی شبانه، مامورین یگان حفاظت محیط زیست موفق به دستگیری متخلفان شدند.

شکارچیان غیرمجاز پس از 3 شبانه‌روز تعقیب‌وگریز دستگیر شدند

به گزارش اول فارس، عباس قائدی با تشریح جزییاتی از اقدامات انجام شده در این زمینه گفت: ماموران یگان حفاظت  موفق به کشف ۲ لاشه پازن و کهره نر وحشی و چهار قبضه سلاح  شامل ۲ قبضه گلوله زنی برنو و یک قبضه گلوله زنی ۸/۵۷ و یک قبضه سلاح شکاری دو لول رو هم سوار غیر مجاز ساخت ترکیه و یک قطار کمری شامل ۳۹ فشنگ برنو و ۱۲ فشنگ چهارپاره و ساچمه زنی شدند.

وی ادامه داد: با تلاش ماموران یگان حفاظت محیط زیست با ‌دستگیری ۶ نفر شکارچی کهنه کار و توقیف خودرو  آنها به همراه و سه عدد دوربین چشمی و پنج عدد کوله پشتی  این عملیات پایان یافت.

قائدی اضافه کرد: به دستور رئیس دادگستری بخش افزر شهرستان قیروکارزین، همه متخلفین دستگیر و راهی زندان شدند و خودرو پژو ۴۰۵ آن ها نیز توقیف شد.

وی افزود: با دستور رئیس دادگستری  این بخش، متخلفین مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال ضرر و زیان محیط زیست، بابت شکار دو‌ راس پازن و کهره نر وحشی به خزانه دولت واریز کردند.

۱۲ روش موثر خانگی برای سفید و شفاف تر شدن طبیعی پوست

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

مجید پنجشنبه , ۷ دی ۱۴۰۲ - ۷:۳۶

اگه سه هزار میلیارد تومان اختلاس میکرد ابنجور دنبالش نمودند

ف هم چهارشنبه , ۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷

سلام… ۵۰۰میلیون ریال پول یک لاشه پازن هم نیست.. دادگستری خیلی زحمت کشیده.. بدبختشون کرده!!!!؟؟؟؟

آخرین اخبار