چاپ کد خبر: 122079
4 مهر 1402

بالاخره یکی از شهروندان شهر جدید صدرا شهردارش شد+عکس

طی مراسمی که با حضور جمعی از مسئولین استانی، مدیران، پرسنل شهرداری و شهروندان صدرا مجتبی پارسایی به عنوان شهردار جدید صدرا معارفه گردید.
مراسم معارفه شهردار جدید صدرا 4

به گزارش اول فارس ،  اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی شهرداری صدرا: مراسم تکریم و معارفه شهردار صدرا با حضور دکتر شیبانی فرماندار شیراز،  اصنافی مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس، حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهر صدرا، مجتبی پارسایی شهردار جدید صدرا،  عباسی سرپرست سابق شهرداری صدرا،  محمدی رئیس شورای اسلامی و اعضای شورای اسلامی شهر صدرا، پور بهی مدیرعامل شرکت عمران شهر صدرا، سرهنگ همتی فرمانده سپاه ناحیه امیرالمومنین علیه السلام شهر صدرا، جمعی از مسئولین، پرسنل شهرداری و شهروندان صدرا برگزار گردید.

مراسم معارفه شهردار جدید صدرا 1

در ابتدای این جلسه  محمدی رئیس شورای اسلامی شهر صدرا ضمن خوش آمد گویی به مهمانان و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا از خدمات و تلاش های دکتر پرنیان در زمان تصدی پست شهرداری صدرا و  عباسی سرپرست شهرداری صدرا تقدیر نمود.

رئیس شورای اسلامی شهر صدرا با بیان اینکه بعد از استعفای دکتر پرنیان یکی از اهداف شورای ششم انتخاب شهردار بومی، مردمی، جوان، انقلابی، متخصص و متعهد بوده است گفت: دکتر پارسایی با داشتن این ویژگی ها و سوابق درخشان مورد تایید مسئولین استانی قرار گرفته است.

مهندس محمدی برای  پارسایی شهردار صدرا آرزوی موفقیت نمود و ابراز امیدواری کرد تا در زمان باقیمانده بهمراه اعضای شورای دوره ششم با برنامه ریزی ، مشورت و هماهنگی کمبودها و کاستی های موجود را  برطرف نموده و شاهد رضایت مندی شهروندان صدرا باشیم.

در ادامه حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهر صدرا، ضمن تقدیر و تشکر از خدمات پرنیان و  عباسی و تبریک به پارسایی به عنوان شهردار صدرا خطاب به ایشان گفت: خودمراقبتی از خصوصیت های یک شهردار صالح و اهل ایمان می باشد.

ایشان در ادامه اظهار کرد: مسئولیت یک امانت الهی است، شهروندان صدرا بسیار فهمیده و اگاه هستند، باید از این مسئولیت در کنار دیگر مسئولین پرتلاش شهری در جهت رفاه حال شهروندان و آبادانی شهر استفاده نمود.

مراسم معارفه شهردار جدید صدرا 3

راهکار های طبیعی و موثر برای از بین بردن جرم دندان به راحتی در خانه

حجت الاسلام موسوی گفت: شهر صدرا بعنوان دومین شهر پرجمعیت استان کمبودهای فراوانی دارد و به توجه و نگاه ویژه ای نیاز دارد. وی اظهار داشت امید است با برنامه ریزی های شایسته دکتر پارسایی شاهد پیشرفت همه جانبه شهر صدرا باشیم.

در ادامه اصنافی مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس با بیان اینکه صدرا شهری است با ویژگی های خاص گفت: سرعت رشد شهر صدرا چه از لحاظ مساحتی و چه از لحاظ جمعیتی بسیار بالاست و این شهر مقصد بسیاری از سیاست های کلان دولت در دهه های اخیر در بحث توسعه مسکن بوده است، که این موضوع برای شهر صدرا هم یک فرصت به حساب می آید و هم یک تهدید.

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس اظهار داشت: ایجاد و بهبود زیرساخت های شهر صدرا در زمینه فضای سبز، حمل و نقل، زیرساخت های فرهنگی و اجتماعی باید سرلوحه کار قرار گیرد.

اصنافی از دکتر پارسایی خواست با توجه به اینکه شهر صدرا برای برخی سودجویان منبع درآمد خوبی در بسیاری از زمینه های ساخت و ساز، زمین خواری و…  بحساب می آید، فضایی سالم جهت خدمت رسانی به مردم ایجاد نماید.

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس با توجه به پیشرفت های اخیر صدرا در زمینه حمل و نقل عمومی ، خرید ماشین آلات و …  از زحمات شهردار و سرپرست شهرداری سابق نیز تشکر نمود.

مراسم معارفه شهردار جدید صدرا 2

اصنافی در ادامه افزود: دوستان در مجموعه استانداری، فرمانداری و دستگاههای دیگر باید کمک حال شهردار در رفع نارسایی های موجود باشند.

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس بیان کرد شهرداری صدرا در کنار شرکت عمران با همفکری و همکاری باید زمینه ساز پیشرفت شهر صدرا باشند.

شیبانی فرماندار شیراز با اشاره به مسئولیت خطیر شهردار گفت: این مسئولیت امانتی است که در زمان تصدی باید به نحو احسن در جهت بهسازی شهر، رفع نیازهای شهروندان و خدمت به مردم استفاده گردد. وی با آرزوی موفقیت برای دکتر پارسایی از زحمات دکتر پرنیان و مهندس عباسی تشکر نمود.

فرماندار شیراز خطاب به دکتر پارسایی گفت مجموعه استانداری، فرمانداری و دیگر مسئولین در جریان این خدمت صادقانه در کنار شما حضور دارند.

عباسی سرپرست شهرداری صدرا ضمن تبریک به  پارسایی و تقدیر از پرنیان با بیان اینکه عملیات اجرایی پروژه هایی چون پارک ۶ هکتاری، پارک ۱۲ هکتاری در فاز ۲ ، پارک ۹ هکتاری، ساختمان اداری، فرهنگسرا، معاینه فنی و پمپ بنزین آغاز گردیده است گفت: در زمان تصدی این پست سعی نموده است به نحو احسن به شهروندان صدرا خدمات نماید. مهندس عباسی از همکاری های امام جمعه، فرماندار، رئیس و اعضای شورای شهر، مهندس پوربهی و دیگر مسئولین تشکر نمود.

در ادامه مراسم  پوربهی مدیر عامل شهر عمران شهر صدرا بیان کرد: ستاد مردمی سازی شهر صدرا راه اندازی شده است که خروجی جلسه آن احداث یک مجموعه فرهنگی، ورزشی و مذهبی در فاز ۲ شهر صدرا می باشد. مدیر عامل شهر عمران شهر صدرا اظهار داشت: مطالعات این پروژه انجام شده است و عملیات اجرایی آن به زودی آغاز می گردد.

پارسایی

مهندس پوربهی گفت قرارگاه مشترکی با حضور مجموعه شرکت عمران، شهرداری، دفتر امام جمعه، سپاه و سایر ادارات در حوزه صدرا در جهت رفع مشکلات و برنامه ریزی پروژه های مشترک عملیاتی گردیده است.

۱۳ کاربرد باور نکردنی فویل آلومینیومی

در ادامه مراسم متن حکم انتصاب دکتر پارسایی بعنوان شهردار صدرا قرائت گردید و این حکم توسط مادر شهید رمضانپور به ایشان تقدیم گردید.

پارسایی شهردار صدرا با بیان اینکه هفته دفاع مقدس نمایش مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ایران اسلامی است از شهید مهدی باکری شهردار تراز انقلاب و شهید حامد جرفی بخشدار هویزه یاد نمود. پارسایی به نقل از مقام معظم رهبری گفت: جوانان می توانند همه مشکلات را حل نمایند.

شهردار صدرا اظهار کرد: خدمت به مردم و رفع حوائج آنان بعد از ادای فرائض بالاترین وسیله تقرب به خدای متعال است و این یک عطیه الهی است. وی گفت: در نظام اسلامی مقام و مسئولیت تنها با انگیزه الهی و خدمت به مردم ارزشمند است.

در ادامه مجتبی پارسایی ضمن تقدیر و تشکر از اعتماد اعضای شهر صدرا به ایشان و حمایت های ویژه مسئولین استانی خاطر نشان کرد: امیدوارم بتوانم با خدمت صادقانه به شهروندان صدرا که لایق بیشترین خدمت و بالاترین امکانات هستند پاسخگوی اعتماد اعضای محترم شورای اسلامی شهر باشم.

شهردار صدرا اظهار داشت: کمبودهای بسیاری در شهر صدرا وجود دارد که با تلاش های جهادی در کنار مسئولینی که با عشق به این مردم خدمت می کنند برطرف خواهد شد. وی اظهار امیدواری کرد در مدت خدمت بتواند در کنار پرسنل خدوم شهرداری، مسئولین و دستگاههای خدمت رسان شهر صدرا خدمات ارزنده به شهر و شهروندان صدرا ارائه نماید.

در پایان مراسم از زحمات دکتر پرنیان شهردار سابق، مهندس عباسی سرپرست سابق با اهدا لوح، تقدیر بعمل آمد.

تمیز کردن انواع لکه به آسانی از روی دیوار گچی

بلایی که مهاجرت گُتره ای اتباع افغانستان سر ایران می آورد

کانال اخبار فوری و بدون سانسور ، کانال اخبار فارسی ، خبر فوری خبر حوادث

 کانال تلگرام 

 کانال واتساپ 

 کانال ایتا

کانال سروش 

 کانال روبیکا

کانال بله

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس چهارشنبه , ۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳

منظورم سپهر صدرا فاز دو هست سگهایی که تو مجتمع تو خونه ها هست

ناشناس چهارشنبه , ۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰

لطفا شهر دار دستور بدن این سگها رو از تو مجتمع جمع کنن دارن تو خونه نگهداری میکنن واقعا اذیتیم .با تشکر

سید اسماعیل سبحانی سه شنبه , ۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰

در این خبر چقدر ذکر دکتر و مهندس شده است امیدوارم فارغ از این القاب دهن پر کن جناب پارسایی باعث خیر و برکت شوند

آخرین اخبار