چاپ کد خبر: 70515
16 دی 1400

قیمت انواع سمند ، پژو ۲۰۶ و پراید در بازار امروز +جدول

 رصد بازار خودرو نشان می‌دهد که اکثر محصولات ایران خودرو و ساپیا با افزایش قیمت (نسبت به هفته گذشته)  روانه بازار شد. در این گزاش قیمت سه محصول شاخص بازار خودرو یعنی سمند ، ۲۰۶ و پراید در روز ۱۶ دی خدمتتان گزارش می شود:

بازار خودرو 2

قیمت سمند گران شد (جدول)

در جدول زیر قیمت روز انواع سمند را در بازار آزاد مشاهده می‌کنید.

در بازار امروز خودرو (۱۶دی ماه)،  سمند صفر ۱۴۰۰ مدل LX EF۷  به ۲۸۰میلیون تومان رسید که به معنای افزایش ۶میلیونی طی هفته اخیر است. سمند صفر ۹۹ مدل LX EF۷ مدل ۹۹ نیز با افزایش ۴میلیونی به حوالی ۲۶۳ میلیون تومان قیمت خورد. 

 قیمت سمند صفر LX EF۷ دوگانه سوز مدل ۱۴۰۰ نیز ۳میلیون گران شد و به ۳۴۳ میلیون تومان رسید.قیمت سمند LX EF۷ دوگانه سوز مدل ۹۹ نیز به ۳۲۰میلیون تومان  رسید. محاسبات حاکی از آن ست که این خودرو طی یک هفته اخیر ۵میلیون تومان گران شده است.

قیمت سمند صفر  LX‌ ساده مدل ۱۴۰۰ نیز ۴میلیون گران شد و به ۲۶۱ میلیون تومان  رسید.

قیمت بازار انواع خودرو سمند (دی ماه)
برند مدل (سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)
سمند LX‌ EF۷ ۱۴۰۰ صفر ۲۸۰,۰۰۰,۰۰۰
سمند LX‌ EF۷ ۱۳۹۹ صفر ۲۶۳,۰۰۰,۰۰۰
سمند LX‌ EF۷ دوگانه سوز ۱۳۹۹ صفر ۳۲۰,۰۰۰,۰۰۰
سمند LX‌ EF۷ دوگانه سوز ۱۴۰۰ صفر ۳۴۳,۰۰۰,۰۰۰
سمند LX‌ ساده ۱۴۰۰ صفر ۲۶۱,۰۰۰,۰۰۰
سمند LX‌ ساده ۱۳۹۹ صفر ۲۴۸,۰۰۰,۰۰۰
منبع: باما

قیمت پراید امروز (جدول)

در جدول زیر قیمت روز انواع پراید را در بازار آزاد مشاهده می‌کنید.

   برخی از خودورهای خانواده پراید امروز با نوسان قیمت روانه بازار شد.

طبق مشاهدات قیمت امروز پراید،  قیمت پراید صفر (۱۱۱‌ SE مدل ۹۹) امروز حوالی  ۱۸۸ میلیون تومان ثابت ماند با این حال این خودرو نسبت به چهار روز گذشته حدود دو میلیون افزایش قیمت داشته است.

معامله‌کنندگان قیمت  پراید صفر ۹۹ مدل ۱۳۱ SE  را حوالی ۱۷۰میلیون تومان اعلام کردند که نسبت به معاملات دو روز گذشته یک میلیون گران شده است. محاسبات حاکی از آن است که قیمت این خودرو طی پنچ روز گذشته حدود ۳میلیون افزایش یافته است.

 قیمت پراید صفر SE ۱۵۱ مدل ۹۹ نیز با کاهش یک میلیونی به ۱۶۳ میلیون تومان رسید. پراید ۱۵۱ پلاس مدل ۹۹ حوالی ۱۷۴ میلیون تومان  قیمت خورده است که به معنای کاهش یک میلیونی طی روز گذشته است.  قیمت پراید صفر SE ۱۵۱ مدل ۱۴۰۰ با ثبت کاهش دو میلیونی به ۱۷۰میلیون تومان رسید.

پراید وانت صفر مدل ۱۴۰۰ حوالی ۱۸۳میلیون تومان  ارزش گذاری شد که نسبت به روز گذشته یک میلیون ارزان شده است شده است و پراید صفر ۱۳۲ SE مدل ۹۸ در رنج ۱۶۰ میلیون تومانی روانه بازار شد. قیمت این خودروی پراید طی سه روز گذشته ۳میلیون گران شده است.

قیمت بازار انواع خودرو پراید (دی ماه)
برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)
پراید ۱۵۱ پلاس ۱۴۰۰ صفر ۱۸۳,۰۰۰,۰۰۰
پراید ۱۵۱ پلاس ۱۳۹۹ صفر ۱۷۴,۰۰۰,۰۰۰
پراید SE ۱۵۱ ۱۴۰۰ صفر ۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
پراید SE ۱۵۱ ۱۳۹۹ صفر  ۱۶۳,۰۰۰,۰۰۰
پراید ۱۳۲ SE ۱۳۹۸ صفر ۱۶۰,۰۰۰,۰۰۰
پراید ۱۳۱ SE ۱۳۹۹ صفر ۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
پراید ۱۱۱‌ SE ۱۳۹۹ صفر ۱۸۸,۰۰۰,۰۰۰
منبع: باما

قیمت پژو ۲۰۶ (جدول)

در جدول زیر قیمت جدید پژو ۲۰۶ را در بازار آزاد مشاهده می‌کنید.

مشاهدات  حاکی از آن است که قیمت اکثر خودروهای خانواده پژو ۲۰۶ نسبت به هفته گذشته افزایش یافته است.

در تازه‌ترین دور از معاملات بازار خودرو، معامله‌کنندگان قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو مدل ۱۴۰۰ را با افزایش ۲میلیون تومانی حوالی ۲۷۳ میلیون تومان خریدوفروش کردند. بررسی نمودار تغییرات قیمتی نشان می دهد ارزش این خودرو طی یک ماه گذشته ۱۴میلیون تومان افزایش یافته است.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ امروز ، (مدل ترمز عقب کاسه ای ۱۴۰۰) افزایش ۹میلیونی طی هفته اخیر را به ثبت رساند و حوالی به ۳۲۳میلیون تومان خریدوفروش شد. پژو ۲۰۶ صندوقدار مدل V۸ مدل ۹۹ نیز با افزایش ۴میلیونی به ۳۱۴ میلیون تومان رسید.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو مدل ۹۹ نیز ۲ میلیون تومان کاهش یافت و به ۲۶۳ میلیون تومان به رسید.  

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ صفر (ترمز عقب دیسکی) نیز طی هفته گذشته۶میلیون تومان افزایش یافته است.

*لازم به ذکر است . ممکن است خودروهای ایرانی و خارجی در سطح بازار تحت تاثیر عوامل مختلف با اندکی افزایش یا کاهش قیمت خریدوفروش شود.

جدول قیمت انواع پژو ۲۰۶ (دی ۱۴۰۰)

نوع خودرو
مدل
کارکرد
قیمت ( میلیون تومان)
پژو ۲۰۶ تیپ دو
۱۳۹۹
صفر کیلومتر
۲۶۳,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ دو
۱۴۰۰
صفر کیلومتر
۲۷۳,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ ۵ ترمز عقب دیسکی
۱۳۹۹
صفر کیلومتر
۳۳۱,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ ۵ ترمز عقب کاسه ای
۱۳۹۹
صفر کیلومتر
۳۲۳,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۶ صندوقدار مدل V8
۱۴۰۰
صفر کیلومتر
۳۳۳,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۶ صندوقدار مدل V8
۱۳۹۹
صفر کیلومتر
۳۱۴,۰۰۰,۰۰۰

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

بهزاد چهارشنبه , ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۳

هرکس ازخودروسازان ایرانی که… را دارند … خودرو بخرند …

میلاد جمعه , ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۰:۲۷

آقا جمع کنین این کلاهبرداری از ملتو البته تقصیر خودمونه هر کس که ماشین میخره شرف نداره پنج شیش ماه نخرین آقا نخریییییییییییین

شیرزاد پنجشنبه , ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۳

کسی که غرق میشه انقدر دستو پا میزنه تا کسی به دادش برسه حالا هر روز نمایندگان محترم از خودرو سازان حمایت میکنند که بوجه بگیرن چرا باید از پول ملت به خودرو ساز پول مفت بدهند وخودشان هم هر روز چه افتزاهی وچه رسوایی که قیمتها را ۳۰۰ برابر بالا وهر روز ۲۰ الا ۳۰ میلیون گرانتر به ملت می فروشن چرا باید حمایت کرد ۴۳ ساله منه باز نشسته نتوانستیم یک پراید داخلی بخریم خودرویی که سمند ملی بود به نزدیک ۴۰۰ میلیون بله خوب رشد کردین اینها ایا ایرانی هستن که به ملت خیانت میکنند ???????? چرا چرت وپرت میگی حرف حق ناراحتی ندارد کل ۹۰ میلیون ایرانی یک نفر ایا از کار شما راضی است بفرما حرف تکراری داره دل ما را اتش میزنی شماها نفع میکنی عین خیالتان نیست بروید از ترکیه که ۱۰۰ سال از کشور عزیز ما عقب افتاده بودن یاد بگیرید

شیرزاد پنجشنبه , ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۹

کسی که غرق میشه انقدر دستو پا میزنه تا کسی به دادش برسه حالا هر روز نمایندگان محترم از خودرو سازان حمایت میکنند که بوجه بگیرن چرا باید از پول ملت به خودرو ساز پول مفت بدهند وخودشان هم هر روز چه افتزاهی وچه رسوایی که قیمتها را ۳۰۰ برابر بالا وهر روز ۲۰ الا ۳۰ میلیون گرانتر به ملت می فروشن چرا باید حمایت کرد ۴۳ ساله منه باز نشسته نتوانستیم یک پراید داخلی بخریم خودرویی که سمند ملی بود به نزدیک ۴۰۰ میلیون بله خوب رشد کردین اینها ایا ایرانی هستن که به ملت خیانت میکنند ????????

آخرین اخبار