چاپ کد خبر: 125111
13 آبان 1402

مردی که باعث قتل میانجی دعوا شده بود اعدام شد

مرد جوان در جریان یک نزاع مردی را که قصد داشت وساطت کند به قتل رسانده و به مرگ محکوم شده بود.
قتل میانجی

جنایی : نیمه‌شب هشتم تیر سال ۱۳۹۹ ماموران کلانتری یافت‌آباد از درگیری خونینی در محدوده کلانتری خود مطلع شدند.

بررسی‌ها حکایت از این داشت که دو مرد جوان در این درگیری با ضربات چاقو زخمی و برای درمان به بیمارستان برده شده‌اند. تلاش تیم پزشکی برای نجات مجروحان آغاز شد، اما یکی از آنها که جوانی حدودا ۳۰ ساله بود به‌دلیل شدت جراحات جانش را از دست داد.

تحقیقات حکایت از این داشت هنگام میانجیگری میان ۲ مرد دیگر به قتل رسیده است.

شاهدان گفتند: ماجرا از این قرار بود که عامل جنایت جوانی حدودا ۲۵ ساله و میوه فروش است. او با پسر شریک مغازه درگیر شد و مقتول که در همسایگی آنها مغازه داشت برای میانجیگری و پایان دادن به درگیری آنها وارد دعوا شد. اما مرد میوه‌فروش، با چاقو ضرباتی به پسر شریکش و مرد مرغ‌فروش زد و بعد فراری شد.

به این ترتیب تیمی از مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران تحقیقات خود را برای بازداشت عامل فراری این قتل آغاز کردند و او پس از مدتی دستگیر شد و با صدور کیفرخواست در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه رفت. این متهم در دادگاه به قصاص محکوم شد و قضات دیوان عالی کشور نیز حکم او را تایید کردند به این ترتیب پرونده بار دیگر به دادسرای جنایی تهران ارسال شد تا این بار در شعبه اجرای احکام به جریان بیفتد. سرانجام این مرد پس از طی مراحل قانونی در روزهای پایانی هفته گذشته به دار مجازات آویخته شد.

 

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار