چاپ کد خبر: 68014
29 شهریور 1400

مهشید جوادی بازیگر چادری بچه مهندس ۲ بدون روسری ! + فیلم و عکس

مهشید جوادی بازیگر فیلم تلویزیونی بچه مهندس به تازگی فیلم جدید و عجیبی را در فضای مجازی منتشر کرد.

مهشید جوادی یکی از بازیگران رادیو وتلوزیون است که با فیلم آنام دیده شد. مهشید جوادی متولد ۲ بهمن ۱۳۷۴ در ارومیه است. مهشید جوادی در سریال تلویزیونی بچه مهندس نیز ایفای نقش است. مهشید جوادی از بازیگرانی است که حواشی زیادی د رفضای مجازی ندارد. اما اخیرا مهشید جوادی در صفحه اینستاگرام خود پستی را منتشر کرد که جنجال های زیادی را به همراه داشت.
به گزارش رکنا، مهشید جوادی فیلمی در اینستاگرام خود منتشر کرد. در این فیلم در حالی که با گذاشتن یک کلاه سعی در پوشاندن موهای خود دارد، با یک آهنگ خارجی حرکات عجیبی را انجام می دهد.

بیوگرافی مهشید جوادی

مهشید جوادی

مهشید جوادی بازیگر جوان کشورمان در ۲ بهمن ماه سال ۱۳۷۴ در ارومیه به دنیا آمد. او اولین بار در تلویزیون در سال ۱۳۹۶ در مجموعه تلویزیونی عمودی ها به کارگردانی محمد حجت ذیجودی ایفای نقش کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدی او مثل سریال آنام، زیاد نبود ولی تجربه خوبی برای مهشید جوادی به حساب می آید و همکاری با هنرمندانی مانند محسن یگانه، اسدالله یکتا، کیانوش گرامی و سید مهرداد ضیایی را تجربه کرد.

مهشیدجوادی 1

مهشید جوادی سال ۱۳۹۶ در مجموعه تلویزیونی پر بازدید آنام نقش مهمی بازی کرد و توانست با مهارت خویش، آن نقش و همچنین خود را بین مخاطبان تلویزیون مطرح کند.

مهشید جوادی در این مجموعه تلویزیونی با جواد افشار همکاری داشت. او توانست با بازی در سریال آنام تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و بازی در کنار هنرمندانی مانند مجید واشقانی، امیررضا دلاوری، ناصر هاشمی و لاله مرزبان بر تجارب وی افزود.

مهشید جوادی 4

مهشید جوادی اظهار داشت: من زاده ارومیه هستم و تا قبل از سریال آنام کار و تحصیلم در همان جا بود. منتظر بودم تا درسم تمام شود تا به تهران بیایم و بتوانم گسترده تر کار کنم.

در ارومیه هم تئاتر کار می کردم و هم دو سریال تلویزیونی به زبان ترکی آذری برای شبکه استانی آنجا بازی کرده بودم. اما همانطور که می دانید بازی در شبکه های استانی طوری درجازدن است و پیشرفتی برای یک هنرپیشه محسوب نمی شود.

مهشید جوادی: از ۱۴ سالگی به کلاس های خبرنگاری رفته ام

مهشیدجوادی 1 1

کارشناسی ریاضی کاربردی خواندم و برای ارشد می خواهم کنکور هنر شرکت کنم. از ۱۴ سالگی کلاس های خبرنگاری و گویندگی می رفتم، فیلم کوتاه و چند تله فیلم کار کردم و می خواستم به نوعی خودم را به بازیگری نزدیک کنم و در کنار آن دوست داشتم درس هم بخوانم. درصورتی که نخواهم درس بخوانم حس مفید بودن نمی کنم ولی اگر در کنارش کارهای خوب بازیگری هم پیشنهاد شود حتما قبول خواهم کرد.”رکنا”

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

طاهره چهارشنبه , ۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶

متاسفم برا همه بازیگران بدحجاب ‌و مزخرف. خدا هدایت شون کنه

ناشناس شنبه , ۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳

بهش حجاب بیشتر میاد با حجاب خیلی زیبا میشه و بظرمنم خیلی خانم مهشید جوادی و آقا محمدرضا رهبر بازیگر خوبی هستن خیلی قشنگ بازی میکنن و انشاءالله قسمت ۵و۶و۷…. بچه مهندس رو ادامه بدن و بازیگرانش عوض نشه بهترین‌ها رو براتون آرزو میکنم ????

مبینا گد علیزاده سه شنبه , ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۰:۱۰

واقعا برای تمام بازیگرانی که در فیلم باحجاب وچادری هستند اما بیرون از فیلم بدون روسری بدون اون شخصیت های توی فیلم بیزارم واقعا که

الینا دوشنبه , ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰

مهشید جانمی شما خیلی من دوستت دارم محبوب ترین و بهترین بازیگر دنیا عاشقتم ❤️ ❤️ ???

S سه شنبه , ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳

خیلی بازیگرخوب ومهربان وبااخلاقی هستن من خیلی دوست دارم مهشیدجون

ناشناس چهارشنبه , ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۱

همرنگ جماعت بودن اشتباهه

متین برزویی چهارشنبه , ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۳:۱۵

جان مادرتون ممنوع التصویر نکنید?

النا چهارشنبه , ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۰:۱۳

فکر میکنم یا از ایران رفته یا بازیگری رو گذاشته کنار.استوری امروزش کاملا کشف حجاب کرده بود.

ناشناس سه شنبه , ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵

سرکار بانو مهشید جوادی بهترین بازیگر دنیا هستند
خیلی خیلی خیلی بینهایت دوستشان دارم
ایشون خیلی خیلی مهربان و باادب هستند خیلی عالی هستند تک فرشته روی زمینند

ناشناس سه شنبه , ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹

ی کتابو از رو جلدش قضاوت نکن ?

ناشناس سه شنبه , ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷

وای ب ت چ مردم سر گرمی ندارن. میان حاشیه سازی میکنن چرا فق بازیگرارو زه بین قرار میدین خدتونو ی نگا بندازین ایشون بهترین بازیگریه ک من تو ایران دیدم بهترین هم از نظر اخلاق هم از نظر بازی خدش میدوته چجوری بگرده ک ادمای اوشکولی مث ت نیان براش حاشیه بسازن

یی پنا سه شنبه , ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵

متاسفم که چندین باربایدگزیده شویم وهمسو شویم ……….

ناشناس دوشنبه , ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۱

چرا شما فقط بازیگرا رو زیر ذره بین قرار میدین کلاه خودتون رو بگیرید باد نبره سر لخت دیگه یه چیز عادی شده مردم دارن عریان تو خیابونا راه میرن دیگه ایرانمون دست کمی با خارج نداره اونی که با حجاب میگرده جای تعجب داره ?‍♀️

ناشناس دوشنبه , ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۹

اصلا کار درستی نیست که پشت سر یک بانوی مهربان و باشخصیت و بسیار عالی اینگونه حرف میزنید چرا این کار را میکنید خیلی خیلی خیلی کار زشتی میکنید
خیلی خیلی بد است که دیگران را زود قضاوت میکنید
همه ی هنرمندان عزیز کشورمان خیلی عزیز هستند که سرکار بانو مهشید جوادی از همه عزیزترند و خیلی دوستشون داریم
خیلی ناراحتم و واقعا متاسفم که چنین آدمایی اینقدر اشتباه فکر میکنند

ناشناس دوشنبه , ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۳

مهشید جان بهترین عشق دنیاست خیلی بانوی مهربان و با ادب و خیلی عالی هستند که اینقدر خوبی هاشون زیاد هست که هرچه ما ازشون خوبی بگیم بازم کم گفتیم عشق واقعی و آرامش دنیا سرکار خانم مهشید جوادی هستند

ناشناس دوشنبه , ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹

حالا اینکار هم کرده باشه ب شماها چه؟
ربطی ب شما نداره؟

ناشناس دوشنبه , ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸

مهشید جان بهترین بازیگر دنیاست ❤❤❤❤❤❤خیلی عالی هستند و خیلی مهربان و دوست داشتنی خیلی دوستتون دارم سرکار بانو مهشید جوادی عاشقتونم بهترین عشق دنیایید

ناشناس دوشنبه , ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸

دیگه این بازیگرا از حد گذروندن.واقعیت اینکه یه عده واسه امنیت اینا جووناشونو دارن میدن.اینام تو یه فضای امن موندن اول روسریشونو بندازن …..یه عده دخترای ما هم کلا این ادما رو کردن الگوی خودشون.از خدا نمی ترسید از روی مادر پدرایی خجالت بکشید که جووناشونو واسه امنیت شما دادن.

ناشناس دوشنبه , ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶

خیلی خیلی عالی هستید مهشید جان و خیلی خیلی دوستتون دارم تا ابد دوستتون دارم???❤❤❤❤????

❤❤❤❤ دوشنبه , ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴

مهشید جان قربونت بشم
خیلی خوبی بهترین بازیگر
خیلی خیلی دوستتون دارم

آخرین اخبار