چاپ کد خبر: 114745
29 خرداد 1402

کارت زرد مجلس به وزیر ورزش و جوانان در پی سوال نماینده شیراز و زرقان !

در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی سوال نماینده شیراز و زرقان از وزیر ورزش و جوانان قرائت گردید.

مجلس
به گزارش اول فارس، در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی، سوال روح‌الله نجابت نماینده مردم شیراز وزرقان از وزیر ورزش و جوانان قرائت شد.
متن سوال به شرح زیر می‌باشد:

در اجرای ماده ۲۰۷ آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، سوال فوق در  دستور جلسه رسمی روز دوشنبه مورخ  ۱۴۰۱/۹/۱۴کمیسیون با حضور نمایندگان محترم عضو کمیسیون  و نماینده محترم سوال کننده قرار گرفت. نظر به عدم حضور جناب آقای دکتر سجادی وزیر محترم ورزش و جوانان و مستند به بند (۱) ماده (۲۰۸) آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، سوال مذکور وارد تلقی گردید.   گزارش سوال جهت اعلام وصول در اولین جلسه علنی ارسال می گردد. ضمناً کمیسیون قلمرو سوال را ملی اعلام نمود.

­چرایی بی‌عدالتی در توزیع زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی در کشور و کوتاهی در اجرای مصوبات سفر های استانی رئیس جمهور و وعده‌های اعلام شده وزیر درخصوص ساخت تأسیسات ورزشی؟

نمایندگان مجلس شورای اسلامی از توضیحات وزیر ورزش و جوانان به سوال نماینده شیراز در خصوص علت بی‌عدالتی در توزیع زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی قانع نشدند.

 نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه)، سوال ملی روح‌الله نجابت از وزیر ورزش و جوانان پیرامون علت بی‌عدالتی در توزیع زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی در کشور و کوتاهی در اجرای مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور با وعده‌های وزیر را بررسی کردند.

در ادامه نماینده شیراز از توضیحات وزیر قانع نشد و سوال خود را به رای گذاشت.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز از توضیحات وزیر قانع نشدند و بدین ترتیب وزیر ورزش و جوانان از نمایندگان کارت زرد دریافت کرد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار