چاپ کد خبر: 32454
28 تیر 1399

وضعیت خرید و فروش امروز در بازار سهام

شاخص کل بورس تهران امروز شنبه ۲۸ تیر ماه با رشد منفی آغاز شد.

12248212 336

به گزارش اول فارس، شاخص کل بورس تهران امروز شنبه ۲۸ تیر ماه با افت آغاز شد و در حال حاضر با منفی ۲۹ هزار و ۹۹۰ واحد، وارد کانال یک میلیون و ۸۱۱ هزار واحد شده که به دلیل فشار سمت عرضه و افزایش صف‌های خرید بوده است.
شاخص هم وزن ۵۶۲۳ واحد رشد نشان می‌دهد.

در ساعت ۱۰:۱۵ جمع صف‌های خرید به حدود چهار هزار و ۴۷۰ میلیارد تومان رسید در حالی که ارزش صف‌های فروش ۹ هزار و ۳۹۰ میلیارد تومان بوده است؛ بدین ترتیب کفه ترازو با چهار هزار و ۹۲۰ میلیارد تومان به نفع صف‌های فروش سنگینی می‌کند.

بیشترین حجم معاملات مربوط به نماد‌های بیشترین حجم معاملات وتجارت با ۲۷۷.۸ میلیون سهم، وبصادر با ۲۷۳.۴ میلیون سهم، ذوب با ۱۹۵.۱ میلیون سهم، ولساپا با ۱۴۹.۲ میلیون سهم، غگل با ۱۰۰.۵ میلیون سهم است.

فلزات اساسی امروز نسبتا مثبت داد و ستد می‌شوند. نماد‌های ارفع، فخاس، فولای، فجر، فرآور، کیمیا و فلوله از جمله نماد‌های پر تقاضای گروه اند. فملی، فولاد و فباهنر پر عرضه معامله هستند.

تا این ساعت بیشترین سفارش در صفوف خرید وآیند، برکت و ثشاهد به چشم می‌خورد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش فولاد، شبندر و شتران در نوبت انتظار است به طوری که فقط برای سهام فولاد مبارکه اصفهان هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد؛ حجم صف بانک دی به ۱.۷ درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

گروه سیمان بیشترین سفارش های خرید را با برآیند ۶۶۰ میلیارد تومان در سیستم ثبت کرده‌اند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار